Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - « Expertizarea starii tehnice a hidroagregatului


Anunt de participare (utilitati) numarul 109968/20.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610125, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Contracte, Tel. 0233207141, In atentia:  Nicoleta Coman, Email:  [email protected], Fax:  0233207130, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu capital majoritar de stat de producere a energiei electrice
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
«Expertizarea starii tehnice a hidroagregatului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate la sediul prestatorului si la CHE Zanesti, jud.Neamt.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Unul dintre scopurile declarate in strategia energetica la nivel europeaneste si cresterea eficienteienergetice a echipamentelor cu reducerea impactului negativ asupra mediului.In cadrul SH Bistrita o mare parte din capacitatea energetica a intrat in exploatarein anii 60. Pana astazi nu au fost operate modernizari care sa aduca o crestere a eficientei energetice. Pentru cuantificarea dimensiunilor acestui proces de modernizare este necesar o apreciere a starii actuale tehnice a hidroagregatelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Unul dintre scopurile declarate in strategia energetica la nivel europeaneste si cresterea eficienteienergetice a echipamentelor cu reducerea impactului negativ asupra mediului.In cadrul SH Bistrita o mare parte din capacitatea energetica a intrat in exploatarein anii 60. Pana astazi nu au fost operate modernizari care sa aduca o crestere a eficientei energetice. Pentru cuantificarea dimensiunilor acestui proces de modernizare este necesar o apreciere a starii actuale tehnice a hidroagregatelor.
Valoarea estimata fara TVA: 35, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 700 lei ;Garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati cu contract autentificat la notariat, Subcontractanti cu contract autentificat la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achiztie publica;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006-Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69^1din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legiinr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata - prezentat in copie legalizata ;Certificat de inregistrare emis de ORC -xerocopie certificata;Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de MFP?ANAF ? xerocopie certificata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare, prestate in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009). Lista va cuprinde minim 3 prestari de servicii similare confirmate prin prezentarea a minim 3 recomandari/documente constatatoare emise si semnate de beneficiari;Informatii privind numarul personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea lucrarii pentru care s-a depus oferta, atestati de MEC, pentru categoriile de servicii contractate. Se vor prezenta anexat la formular CV-uri pentru salariatii de la pct. b) in care sa fie prezentata experienta acestuia in domeniul de interes, copie dupa atestatele cu legitimatiile vizate la zi;Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoarele de care dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;Informatii privind subcontractantii - se vorprezenta acordurile de subcontractare; Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune. Dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii la prestator, conform SR EN ISO 9001/2000 sau echivalentul acestuia-copie valabila; Declaratie privind obligatiile referitoare la conditiile demunca si protectia muncii.declaratie privind acceptarea modelului de contract;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
13174/18.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2010 12:00
Locul: SH Bistrita, Str.Lt Draghiesu, Nr.13, Piatra Neamt, Jud.Neamt, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.Se va prezenta imputernicire si copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau-Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala:  str. Cuza Voda, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234-513296, Fax:  0234-513296
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.H. ?Bistrita?- Piatra Neamt-Birou Contracte -cons. jur.
Adresa postala:  Str.Lt.Draghiescu, Nr.13, Piatra Neamt, Localitatea:  Neamt, Cod postal:  610125, Romania, Tel. 0233207141, Email:  [email protected], Fax:  0233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2010 16:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer