Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - : Intocmirea proiectului tehnic , elaborare detalii de executie si constructia pentru ,,Drum de centura in Municipiul Oradea Etapa a II-a Sector Etapa III 1,78 km, intre D.C. 54 si D.N. 1


Anunt de participare numarul 62112/27.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Dona Maria, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.312.09.84, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
: Intocmirea proiectului tehnic , elaborare detalii de executiesi constructia pentru , ,Drum de centura in Municipiul Oradea Etapa a II-a Sector Etapa III 1, 78 km, intre D.C. 54 si D.N. 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: centura in Municipiul Oradea Etapa a II-a Sector Etapa III 1, 78 km, intre D.C. 54 si D.N. 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea proiectului tehnic , elaborare detalii de executie, Servicii de proiectare a conductelor, Constructie, ,Drum de centura in Municipiul Oradea Etapa a II-a Sector Etapa III 1, 78 km, intre D.C. 54 si D.N. 1, Lucrari de fundatii ptr.Drumuri, - Lucrari de constructii de poduri, Lucrari constructii de conducte, de linii de comunicatii si cladiri;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232000-4 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.1)
45231000-5-Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice (Rev.1)
45233122-0-Drum de centura (Rev.1)
45233330-1-Lucrari de fundatie pentru drumuri (Rev.1)
45262423-2-Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire PT+DE si constructia a1, 78 km Drum de centura in Municipiul Oradea
Valoarea estimata fara TVA: 17, 147, 700RON
II.2.2) Optiuni
Da
CNADNR isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar servicii si lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare 340.000 lei sau 95.586 euro;garantia de buna executie10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului de lucrari.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Dovada achitarii taxelor se va face prinprezentarea formularelor tip emise de organismelecompetente privind indeplinirea obligatiilor de plata la data de 31.07.2008 sau ulterior, in original sau copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor.
Certificat de inregistrare (C.U.I.) in copie legalizata;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluieliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat;Bilantul contabil pentru ultimul an pentru care exista exercitiu financiar incheiat vizat si inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari de poduri executate ultimii 5 ani;doua recomandari din partea altor beneficiari/clienti pentru lucrarisimilare, in original, cu viza ISC pentru rezidenti, iar pentru ofertantii nerezidenti, echivalent din tara de origine;
dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin un contract de lucraricare a avut ca obiect executia unui tronson de drum national de minim 0, 5 km;dotarea cu echipamente specifice pentru indeplinirea contractului;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Declaratie privind subcontractanti si specializarea acestora;Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001/2001;Certificarea sistemului de management de Mediu, respective ISO 14001;Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2008 11:00
Locul: CNADNR -Bucuresti, sector 1, bd. Dinicu Golescu nr. 38, et. 11,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, observatori M.E.F., alte persoane autorizate de conducerea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
modelul de contract -conditiile speciale de contractare, plan ansamblu , plan situatie vor fi publicate in SEAP. Durata contractului de achizitie :12 luni din care 60 de zile termen de predare PT+DE; perioada de garantie a lucrarilor executate 24 de luni
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea unui act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A.- Directia Achizitii Publice
Adresa postala: sector 1, bd. Dinicu Golescu nr. 38, et. 11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021/312.09.84
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2008 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer