Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " Achizitionarea produselor (anvelope, camere de aer si gulere protectoare, lubrefianti) pentru autovehiculele si utilajele din dotarea D.R.D.P. Cluj si S.D.N. 1-7 (S.D.N. ALBA, S.D.N. BISTRITA, S.D.N. BAIA MARE, S.D.N. ORADEA, S.D.N. SATU-MARE, S.D.N. ZA


Anunt de participare numarul 100325/17.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala:  str. Decebal nr.128, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  DIRECTIA ACHIZITII, Tel. 0264-432434;432552, In atentia:  Dir.adj.Ing. AMBROZIE FODOR, Email:  [email protected], Fax:  0264-432446, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala:  str. Decebal nr.128, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  DIRECTIA ACHIZITII, Tel. 0264-432434;432552, In atentia:  Dir.adj.Ing. AMBROZIE FODOR, Email:  [email protected], Fax:  0264-432446, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala:  str. Decebal nr.128, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  DIRECTIA ACHIZITII, Tel. 0264-432434;432552, In atentia:  Dir.adj.Ing. AMBROZIE FODOR, Email:  [email protected], Fax:  0264-432446, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
" Achizitionarea produselor (anvelope, camere de aer si gulere protectoare, lubrefianti) pentru autovehiculele si utilajele din dotarea D.R.D.P. Cluj si S.D.N. 1-7 (S.D.N. ALBA, S.D.N. BISTRITA, S.D.N. BAIA MARE, S.D.N. ORADEA, S.D.N. SATU-MARE, S.D.N. ZALAU S.D.N. CLUJ . ) "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul DRDP Cluj, str. Decebal nr.128, [ in baza unei comenzi ferme, in maxim 7 zile de la primirea acesteia.]
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
" Achizitionarea produselor (anvelope, camere de aer si gulere protectoare, lubrefianti) pentru autovehiculele si utilajele din dotarea D.R.D.P. Cluj si S.D.N. 1-7 (S.D.N. ALBA, S.D.N. BISTRITA, S.D.N. BAIA MARE, S.D.N. ORADEA, S.D.N. SATU-MARE, S.D.N. ZALAU S.D.N. CLUJ . ) "
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
09211000-1-Uleiuri lubrifiante si agenti lubrifianti (Rev.2)
19511000-1-Camere de aer, benzi de rulare si flapsuri din cauciuc (Rev.2)
24951300-8-Fluide hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform „Caietului de sarcini''[Conform Anexelor de la caietul de sarcini ?care sunt precizate cantitatile solicitate].
Valoarea estimata fara TVA: 363, 047.87RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.pt. particip.= 3630, 48 lei, astfel: LOT.1=893, 33lei, LOT.2=479lei, LOT.3=1032, 74lei, LOT.4=58, 39 lei, LOT.5=27, 31lei, LOT.6=1.139, 71lei.Gar.debunaexec.5%.IMM-urile benef.de red.la 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu aprobat Indicativ 101, 102.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat conform OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat;Acord de asociere sau Angajament ferm (daca e cazul)- incheiat in forma autentica;Declaratie din care sa reiasa ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 modificata.; Decl.privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 modificata; Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de D.G.F.P.C.F.S.(buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit;Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) pentru toatew punctele de lucru, sediile principale si secundare. Certif. de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MFP sau ANAF; Certificat de inmatriculare; Caziere fiscale;certif.ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.Bancare coresp.sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional, sau Scrisori de Bonitate din partea bancilor, valab.la data deschiderii.Bilantul contabil pe anul2009 - vizate si inregistrate la organele competente.Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 zile – si dovada acestora.Angajament ferm (daca e cazul)-incheiat in forma autentica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani: 720.633, 82 lei, reprezentand 173.680, 18 euro;asfel: Lotul I =178.665, 70 [lei], respectiv 43.060, 28 [euro], Lotul II= 95.800, 88 [lei], respectiv 23.089, 00 [euro], Lotul III = 206.548, 60 [lei], respectiv 49.780, 34[euro], Lotul IV= 11.677, 04 [lei], respectiv 2.814, 29 [euro], Lotul V= 5.461, 92 [lei], respectiv 1.316, 38 [euro], Lotul VI= 227.941, 60 [lei], respectiv 54.936, 28 [euro]IMM-urile beneficiaza de reducere la 50%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatii de livrare/ comercializarea a produselor (in cazul in care ofertantul nu este producator sau dealer)/Dovada ca ofertantul este distribuitor autorizat, produselor ofertate emisa de producator/importator.O lista cu livrarile exefectuate in ultimii 3 ani– pentru ofertant, ofertanti asociati. Daca ofertantul, ofertantul asociat, nu are vechime 3 ani, se va prezenta lista livrarilor de produse de la infiintare. Situatia resurselor de care dispune ofertantul si a celor care se vor aloca pentru contract. Nominalizarea responsabilului de contract si a resp. cu calitatea(echiv.).Angajament ferm (daca este cazul)/Acord asociere(daca este cazul).Recomandare.Nominalizarea resurselor tehnice care vor participa direct la ?eplinirea contractului.Atelier propriu sau contract de prestari servicii cu un atelier care sa fie autorizat privind demontarea /montarea anvelopelor pe janta , in Cluj –Napoca .Certif.ISO 9001/2000/ Certif. echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale UE/Certif. echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale UE; si Decl. pe proprie raspundere ca va lua toate masurile necesare pentru respectarea cerintelor de calitate.Certif.ISO 14001/2001 sau Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS); sau standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea/Certif. echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale UE/Certif. echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale UE;si Decl. pe proprie raspundere ca va lua toate masurile necesare pentru respectarea cerintelor de mediu. Certif. ISO 18001/2001 /Certif. echiv.emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene;si Decl. pe proprie raspundere ca va lua toate masurile necesare pentru respectarea cerintelor de SSM si care este valoarea acestora.Decl. pe proprie raspundere ca vor fi respectate cerintele Standardului SA 8000.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Val. min. a exper. similare este de 181.523, 94 LEI reprezentand: 43.749, 14 euro;(curs BNR 05.05.2010 ora 13:00, 1 euro=4, 1492 lei), din care: Lotul I= 44.666, 43 [lei], respectiv 10.765, 07 [euro]Lotul II =23.950, 22 [lei], respectiv 5.772, 25[euro]Lotul III= 51.637, 15 [lei], respectiv 12.445, 09 [euro]Lotul IV = 2.919, 26 [lei], respectiv 703, 57 [euro]Lotul V = 1.365, 48 [lei], respectiv 329, 09 [euro]Lotul VI = 56.985, 40 [lei], respectiv 13.734, 07 [euro]
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La Etapa finala a licitatiei deschise; vor fi invitati toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi, lei fara TVA; va fi o singura runda cu durata de 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2010 10:00
Locul: Sediul DRDP CLUJ STR. DECEBAL NR. 128
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, observatori MF (daca este cazul)si cel mult 3 persoane/ofertant si care vor prezenta imputernicire si copie dupa B.I/C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VALABILITATEA OFERTELOR ESTE DE 90 ZILE. Autoritatea contractanta va pune la dispozitie gratuit, oricarui operator economic care a inaintat o solicitarea in acest sens (scrisoare de interes) un exemplar din Documentatia de Atribuire. Nota: 1. Ofertantii care participa la aceasta procedura de achizitie trebuie sa fie inregistrati in SEAP sau sa se inregistreze ulterior depunerii ofertei, in vederea participarii la faza finala licitatie electronica.Nota: 2. Ofertantii care doresc sa participe la achizitie si nu sunt inregistrati in SEAP, pot sa se inregistreze in SEAP [ in conformitate cu prevederile art.6-9 din H.G. nr. 1660/2006].Nota: 3. Daca ofertantul a participat la procedura de licitatie deschisa (la prima etapa) si refuza sa se inregistreze in SEAPin scopul participarii la etapa finala de licitatie electronica este asimilata cu retragerea ofertei., in acest caz fiind aplicate prevederile art.87 alin.(1) lit.a din H.G. nr.925/2006 [ baza art.38 alin.(4) din H.G. nr.925/2006].Oferta se depune integral pe toate pozitiile prevazute la lotul ofertatdinAnexele de la Caietului de Sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Email:  [email protected], Fax:  0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala:  str. Decebal nr.128, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Tel. 0264-432434;432552, Email:  [email protected], Fax:  0264-432446, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2010 17:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer