Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " CHE VADURI Modernizare Hidroagregat nr.1"


Anunt de participare (utilitati) numarul 57168/02.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0233207141, In atentia: ing. Titiana Ionita, Email: [email protected], Fax: 0233207130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
" CHE VADURI Modernizare Hidroagregat nr.1"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrala HidroelectricaVADURI (CHE Vaduri) , Com. Alexandru cel Bun , Sat Vaduri, jud. Neamt, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
intocmirea proiectului tehnic, a documentatiei de executie;
- achizitia/fabricarea echipamentelor/unitailor tehniceconform specificatiilor tehnice si a proiectului avizat de beneficiar , inclusiv a pieselor de schimb, dotarilor , licentelorsi soft-urilor.Proiectul tehnic va avea in vedere ca furnitura, incluzand componentele hard si soft sa acopere si sa integrezetoate unitatile tehnice modernizate;
-achizitia echipamentelor si asamblarea acestorava incepe numai dupa avizarea favorabila a proiectelorde catre achizitor;
-testarea , ambalarea, manipularea , transportul, depozitarea si livrarea la locul de asamblare a componentelor/ unitatilor tehnicelivrate;
- asamblarea componentelor tehnice livrate, realizarea si integrarea unitatilor tehnice conform proiectelor avizate, executareaprobelor si verificarilor la finalizarea asamblarii furniturii livrate;
-executarea probelor de punere in functiune a ansambluluiunitatilor tehnice enumerate in caietele de sarcini , in conformitate cu Planul de probe avizat de Beneficiar ca parte din Proiectul Tehnic;
-intocmirea documentatiei la punerea in functiune in concordanta cu documentatia de executie si situatia finala din centrala;
-instruirea si scolarizarea personalului de exploatare;
-asigurarea garantiilor siservice-ul in perioada de garantie;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29112400-1 - Echipamente pentru turbine (Rev.1)
45315200-0-Lucrari pentru turbine (Rev.1)
74233400-5-Servicii de inginerie mecanica si electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
intocmirea proiectului tehnic, a documentatiei de executie;
- achizitia/fabricarea echipamentelor/unitailor tehniceconform specificatiilor tehnice si a proiectului avizat de beneficiar , inclusiv a pieselor de schimb, dotarilor , licentelorsi soft-urilor.Proiectul tehnic va avea in vedere ca furnitura, incluzand componentele hard si soft sa acopere si sa integrezetoate unitatile tehnice modernizate;
-achizitia echipamentelor si asamblarea acestorava incepe numai dupa avizarea favorabila a proiectelorde catre achizitor;
-testarea , ambalarea, manipularea , transportul, depozitarea si livrarea la locul de asamblare a componentelor/ unitatilor tehnicelivrate;
- asamblarea componentelor tehnice livrate, realizarea si integrarea unitatilor tehnice conform proiectelor avizate, executareaprobelor si verificarilor la finalizarea asamblarii furniturii livrate;
-executarea probelor de punere in functiune a ansambluluiunitatilor tehnice enumerate in caietele de sarcini , in conformitate cu Planul de probe avizat de Beneficiar ca parte din Proiectul Tehnic;
-intocmirea documentatiei la punerea in functiune in concordanta cu documentatia de executie si situatia finala din centrala;
-instruirea si scolarizarea personalului de exploatare;
-asigurarea garantiilor siservice-ul in perioada de garantie;
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000, 000 si 14, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 200 000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati cu contract autentificat la notariatsubcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat ( bugetul general consolidat), inclusiv cele locale;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ;Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice; Pentru persoane fizice / juridice straine:
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Fisa de informatii generale Se va completa formularul nr. 5 din Sectiunea C;
b)Bilantul contabil pe ultimul an (2007), vizat si inregistrat de organele competente (Ministerul Finantelor Publice) si rapoartele anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;Precizari:
Operatorul economic are obligativitatea prezentarii bilantului contabil pentru ultimul exercitiu financiar - legalizat, vizat si inregistrat la organele competente, insotit de raportul de audit financiar-contabil.c)Informatii privind situatia financiara: -Cifra mediede afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2006, 2005) , in lei fara TVA, siin euro (la cursuldin data bilantului anual).-Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre medii de afaceri , pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de20 000 000lei fara TVA.Informatiile privind cifra de afaceri, se vor completain formularul nr.6 din Sectiunea C.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind experienta similara pe ultimii 3 ani (2007, 2006, 2005).Experienta similara se confirma prin prezentarea a 2recomandari/certificari/confirmari emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar si prin prezentarea in lista privind experienta similara a unui contract similar, a carui valoaresa fi fost de minim 3, 000, 000 lei fara TVAsau a 3 contracte similare distinctea caror valoare insumata totala sa fie de minim 5, 000, 000 lei fara TVA.;Autorizare pentru livrarea produselor prezentate in original;Informatii privind personalul tehnic de specialitate-atestati MEC, ANRE;Declaratie privindutilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic;Standarde de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia;Standarde de protectie a mediuluiconformStandardelorEMAS / standardelorde gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/ dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului;Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii in conformitate cu normele si reglementarile in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
perioada de garantie tehnicaacordata unitatilor/subunitatilor tehnice
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
7965
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S84-114191 din 30.04.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se poate obtine de la sediul sucursalei contra cost(50leicuTVA).
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2008 12:00
Locul: S.H.Bistrita-Piatra Neamt, Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt-secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite din partea firmelor ofertante, vor prezenta imputernicirea si un act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa: Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau-Sectia Comerciala si Contentios Administrativ
Adresa postala: str.Cuza Voda, Nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0232- 513296, Fax: 0232-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.H. Bistrita-Piatra Neamt, Oficiul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 601125, Romania, Tel.0233-207173, Email: [email protected], Fax: 0233-207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2008 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer