Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " Construire sediu administrativ Directia Silvica Bacau"


Anunt de participare numarul 113317/23.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600267, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Investitii, Tel. 0234588959, int. 112, 113, 116, In atentia:  Neculai Popa, Bitir Ioan, Email:  [email protected], Fax:  0234519348, Adresa internet (URL):  www.rnpdsbacau.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600267, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Investitii, Tel. 0234588959, int. 112, 113, 116, In atentia:  Neculai Popa, Bitir Ioan, Email:  [email protected], Fax:  0234519348, Adresa internet (URL):  www.rnpdsbacau.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600267, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Investitii, Tel. 0234588959, int. 112, 113, 116, In atentia:  Neculai Popa, Bitir Ioan, Email:  [email protected], Fax:  0234519348, Adresa internet (URL):  www.rnpdsbacau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
" Construire sediu administrativ Directia Silvica Bacau"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Parcul dendrologic Hemeiusi, sat. Lilieci, comuna Hemeiusi, jud. Bacau.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
construire sediu administrativ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform liste de cantitati anexate
Valoarea estimata fara TVA: 4, 365, 289RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare=87 000 leiGarantie de buna executie =8% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata se va face la 60 de zile de la acceptarea la plata a facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.
Declaratie de eligibilitate.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.
Certificat de adminstrare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admnistrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor (care sa ateste ca ofertantii au ca obiect principal de activitate executarea unor astfel de lucrari)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare ultimul bilant contabil la 30.06.2010;
Prezentare formular ?Informatii privind situatia economico-financiara?.
Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani ( respectiv 2007, 2008, 2009). Nivelul minim al cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani este de minim 8 600 000 lei.
Prezentare formular ., ,Informatii privind situatia economico-financiara , ,
Nivelul minim al capacitatii financiare va fi de 363 000 lei (prezentare scrisoare de garantie bancara sau alte documente doveditoare)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani este de minim sa fie de 8 600 000 leiNivelul minim al capacitatii financiare va fi de 363 000 lei (prezentare scrisoare de garantie bancara sau alte documente doveditoare)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea formularelor: ?Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?, ? Declaratie privind efectivul mediu ual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?, ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si indeplinit in ultimii 5 ani cel putin un contract de lucrari similare (constructii civile pe structura mixta din beton armat si metal)in valoare deminim4300000 lei.- In acest sens se vor prezenta:
1. contract2. procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Se solicita:
-certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 9001 de asigurare a calitatii.
-certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 14001 privind protectia mediului.
-certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 18001 privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale.
-certificat de calificare ARACO (Asociatia Romana a Antreprenorilor de Constructii) valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Da
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13596/20.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2011 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse proprii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bacau
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234-514750, Email:  [email protected], Fax:  : 0234 - 514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600267, Romania, Tel. 0234588959, int. 120, Fax:  0234519348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2010 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer