Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - « Echipamente IT pentru obiectivul «Modernizare, extindere si dotare scoala speciala Emil Garleanu, Municipiul Galati, Judetul Galati »


Anunt de participare numarul 136211/02.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GALATI
Adresa postala: StradaEroilor 7, Localitatea: Galati, Cod postal: 800119, Romania, Punct(e) de contact: PAULA ELENA SIMION, Tel. +40 236302511, In atentia: CATALINA MIHAILA, Email: [email protected], Fax: +40 236468060, Adresa internet (URL): www.cjgalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
« Echipamente IT pentru obiectivul «Modernizare, extindere si dotarescoala speciala Emil Garleanu, Municipiul Galati, Judetul Galati »
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoala Speciala ?Emil Garleanu?, municipiul Galati - Str. Garii nr.66, la intersectia cu str. N. Balcescu, Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona echipamente IT si softuri pentru obiectivul «Modernizare, extindere si dotare scoala speciala Emil Garleanu, Municipiul Galati, Judetul Galati » incantitatea si cu specificatiile tehnice din Caietul de sarcini.
Mentionam ca pe langa furnizarea produselor, contractul are si urmatoarea componenta de servicii:
- Instalarea, configurarea si asistenta tehnica in perioada de garantie pentru: 46 calculatoare, 1 server, 7 laptopuri pe care se vor instala licente software tip Office sau echivalent, editare video, design grafic, antivirus;
- instalarea si asistenta tehnica, in perioada de garantie, a 35 de multifunctionale /imprimante /copiatoare color si alb-negru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
30100000-0-Masini, echipament si accesorii de birou, cu exceptia computerelor, a imprimantelor si a mobilierului (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
51600000-8-Servicii de instalare de computere si de echipament de birotica (Rev.2)
72260000-5-Servicii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Calculatoare personale, licente software pentru creare de documente, pentru desen, imagistica, planificare si productivitate, licente software antivirus, server, laptopuri, multifunctionale, copiatoare, imprimante, centrala telefonica, smart board-uri, aparate audio si video digitale, conform cerintelor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 729, 411.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
14.000 lei (50% pentru IMM-uri ? se va completa Formularul nr. 9 ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?);Modalitatea de constituire: prin virament bancar (in contul RO25TREZ3065006XXX000230-Trezoreria Galati, cod fiscal 3127476), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? conform model Formularului nr. 7 ?Scrisoare/instrument de garantare ?;Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.;Dovada constituirii garantiei de participare: copie dupa documentul de plata sau instrumentul de garantare lipit pe plicul ce contine oferta, langa Formularul nr. 8 ? ?Scrisoarea de inaintare?;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si formele precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cuant de 5% din val ctr fara TVA.Mod de const: prin vir. banc. (in cont RO25TREZ3065006XXX000230-Trez Galati, CF 3127476), prin instr.de gar. emis in cond.leg. de o soc. banc./ soc. de asig.? cf. Form. nr. 12; Dur. gar. de buna exec. a ctr. este ac. cu per. dintre mom. semn. ctr. si al.P-V de rec.si punere in fct.. A.C.are dreptul de a emite pretent. asupra garant.de buna exec., oricand pe parc. indepl. ctr., in lim. prej. creat, in cazul in care contract. nu isi indepl. obligat. asuma.prin ctr.. Anter. emit. unei pretent. asupra garant.de buna exec. A.C. are oblig. de a notif. pretent.contract., precizand oblig. care nu au fost respect. In cazul ctr. de furniz., A.C. are oblig. de a elib./restit.garant. de buna exec. in cel mult 14 zile de la data intocm. P-V de recept.si punere in funct. a echip. si/sau de la plata fact. finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. (pt .IMM-uri 50% cu ?Decl. privind incadrarea in categ. intrepr.mici si mijlocii?).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala (85%), Bugetul national (13%), Bugetul local (2%) prin Programul Operational Regional 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Decl pe propria rasp priv. neincadr. in disp. art.180 din OUG 34/2006 . Se va completa Formul 1A.
2. Decl pe propria rasp priv. neincadr. in dispoz. art.181 din OUG 34/2006 . Se va completa Formul 1B.
Docum. solicit. ptr.neincadr. in preved. art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prez. si de tertul sustinator.
3. Decl. privind calit.de participant la procedura. Se va completa Formul.1C.
4. Certif. de partic.la licit.cu of. indep. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa Formul. nr.1.5. Decl. priv. neincadr. in preved. art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 . Se va compl Formul. nr. 1S ? se va prez. atat de catre subcontr., cat si de tertul sustinator. Pers. cu funct. de decizie la nivel de unitate in ceea ce priv. organiz., derul.si finaliz. proced. de atrib. sunt: Eugen CHEBAC (Presed.), Paula Elena SIMION (Dir. exec. D.T.), Lucean MIHALCEA (Dir. exec. D.E.F.), Nicoleta CHIOSA (consil.DT), Daniela DRAGUS (consil.DT), Camelia GRAUR (consil.DT), Sergiu FAINARA (consil.Compart. de informat.si gest.date), Ciprian LUPU-BARAT (consil.Compart. de informat.si gest.date), comis consilieri jud. buget-finante: Sandu Viorica, Tuicu Emil, Butunoiu Dorin, Portase Catalina, Milea Marcel Lurentiu, Teodorescu Alexandru, Arama Iulian Nicusor.
6. Certif. de atest. fisc. (datorii la bug. consol. gen.) din care sa reiasa ca ofert. nu are datorii scad. la niv. lunii anter. celei in care se depun ofert. ? copie lizib.cu ment. "cf. cu orig.?, stampil. si semnata de reprezent. operat. econom.
7. Certif.de taxe si impoz. locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofert. nu are datorii scadente la niv. lunii anter. celei in care se depun ofertele ? copie lizib. cu ment. "cf. cu orig.? stampil si semnata de reprezent. operat. ec..
Pentru pers. juridice straine: - Certif. elib. de instit. autoriz. ale tarii de origine prin care sa doved. faptul ca si-a indepl. oblig. exigib.de plata a impoz., taxelor si contrib. catre bugetul de stat si bugetul local, in conf. cu preved. legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Docum. vor fi prezent. in limba de origine in oricare dintre formele: orig/copie leg./copie lizib. cu ment. ?cf. cu orig.?, insotite de o trad. autoriz. si legaliz. a acestora in limba romana.
Nota: In situat in care din docum. solicit. reiese ca ofert. se afla intr-una din sit. prevaz. de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la proced. pentru atrib. ctr. Certif. constat. emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activit.ate al respectivului operat. ec. Obiectul ctr. trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certif. constat. emis de ONRC ? copie lizibila cu ment. "cf. cu origin.? stampilata si semnata de reprezent. operat. ec. Ofertantul clasat pe primul loc, la solicit.area U.A.T.-JUD. GALATI C.J.G. , va trebui sa prezinte ptr. conformit.ate documentul in orig./copie legaliz.
Exerc. activit. profes. ptr. pers. jurid. straine:
In cazul pers. jurid. straine se solicit. documente care dovedesc o forma de inreg./atest. ori apartenenta din p.d.v.d profes., cf. legii tarii de rezidenta a operat. ec.. Documentele prezentate trebuie sa fie inreg. / atestate la autorit. competente tarii respective.Ptr. pers. jurid.de alta nationalit. decat cea romana, toate doc. vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traduc. autoriz. si legaliz. a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Cifra de afaceri (C.A.)
Media cifrei de afaceri globala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat;Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.400.000 lei.
Pentru pers. jurid. straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Doc. solicitate trebuie sa fie inreg. si vizate la autoritatea din tara respectiva. Ofertanti care trebuie sa efect. conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale comunicate de Banca Centr.Europeana
Cerinta nr. 2:
Inf. privind subcontr.:
Decl. privind partea/parti din ctr. care sunt indepl. de subcontr. si specializ. acestora (daca este cazul). Prezentarea docum. relev. privind resursele mater.si umane ptr. partea lor de implicare in ctr. Partea/partile subcontr. vor fi insusite si contrasemnate de catre subcontr.
Inainte de semn. ctr., ofert. castig. va prezenta Acordul de subcontr. incheiat intre ofertant si subcontr. in original sau in copie legalizata.
Cerinta nr. 3:
Infor.privind asoc. (daca este cazul).
In cazul in care este decl. castig. o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operat. ec., acestia isi vor legaliza asoc. inainte de semn. ctr.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofert. va prezenta o decl. privind princip. livrari de produse simil. obiectului achiz., realizate in ultimii 3 ani, care va cuprinde o lista a princip. livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, per. de livr., benef., indiferent daca acestia din urma sunt autorit. contract. sau clienti privati.
Cerinta nr. 2
Exp. simil.: unul sau mai multe ctr. de furniz. produse simil. obiect. achiz. in ultimii 3 ani, a caror val. cumul. sa fie de minim 700.000 lei fara TVA, dintre care un ctr. din care sa rezulte furniz. si instal. de echip. perif. (multifunct. /copiat./ imprim.) si calculat. personale / server / laptop pe care sa fie instal. licente software.
Nota: Nr. de ani solicit. in ved. dem. exp. simil. se va calcula prin raport. la data limita de depunere a ofertelor. Ptr. fiecare dintre contracte care demonstr. exp. simil., se vor prezenta urmat.
docum.: - parti relev. ale ctr. de furniz. (denum. ctr., denum. partilor, val. si durata ctr.) care doved. exp. simil., in copie lizibila cu ment. ?Cf. cu
origin.?, stampilat si semnat de ofertant; - P-V de recept./ P-V de pred-prim./ recomand din partea benef. din care sa reiasa modul de indepl. a oblig. ctr./ doc. constatat. cu privire la ctr. care demonstr. exper. simil. (document emis in cf. cu prev. art. 97^1 din HG 925/2006).
Cerinta nr. 3
Pentru dem. capac. profes. ofert. trebuie sa dispuna de personal resp. tehnic de specialitate autorizat / atestat / certificat / acreditat (cel putin trei pers)ptr.:
- instal. si config. echip. IT (calculat. personale/servere, multifunct.)si softuri aferente produselor furniz.;
- activit. de asistenta tehn. si servicein per. de garantie;
Fiec. tehnic. trebuie sa detina minim o specializ. in unul dintre domeniile: copy / print / fax / scan , calculat. personale / servere / laptopuri sau licente software.
Mentionam ca este necesara instal. si config. precum si asist. tehnica in per. de garantie ptr.: 46 calculatoare, 1 server, 7 laptopuri pe care se vor instala licente software tip Office sau echivalent, editare video, design grafic, antivirus si instal. si asist. tehn. in per de garant. ptr. 35 de multifunct. /imprimante /copiat.color si alb-negru.
Cerinta nr. 1:
Sistem de management al calitatii
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalent, in copie lizibila conform cu originalul stampilat si semnat de persoana autorizata.
Nu se accepta in curs de certificare.
Se precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2012 11:00
Locul: Galati, str. Domneasca nr. 56, bloc Cristal, et. 1, Biroul Licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3 «Imbunatatirea infrastructurii sociale», Domeniu Major de Interventie 3.4. , ,Reabilitarea /modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua??.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi/punctaje egale, autorit. contract. va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua prop.financ., in plic inchis, caz in care ctr. va fi atribuit ofertantului a carui noua prop. financ. are pretul cel mai scazut.2.Nu se accepta oferte alternative.3. Ofertantii vor specifica in cuprinsul prop. tehn. informatiile pe care le considera confiden. si care nu pot fi dezvaluite tertilor mentionand motivele ptr. care aceste inform. tb. sa fie confident.4. Ptr. dem. indepl. crit. de calif. prev. la art. 176 din OUG 34/2006 actual., ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o decl. pe propria raspundere Formularul nr. 11, semnata de reprezent. sau legal, prin care confirma ca indepl. cerintele de calif.astfel cum au fost solicit. in doc.de atrib.Declaratia va fi insotita de o Anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/ documentele edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Docum. edific. care probeaza/confirma indepl. cerintelor de calif., in cazul in care ofert. uzeaza de acest drept, vor avea valab. in termenul prevazut in resp. solicitare.5. Ofert va prezenta model ctr furniz. produse, semnat si stamp.de ofertant pe ultima pag. sub inscrisul ?De acord cu clauzele obligatorii? sau va prezenta o decl. pe propria raspundere prin care isi asuma indepl.clauzelor oblig.din modelul de ctr.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii pe care acesta il considera nelegal, conform prev. art. 256^2 alin.(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.A.T. Judetul Galati ? Consiliul Judetului Galati (Serviciul investitii, licitatii si urmariri contracte)
Adresa postala: Str. Eroilor nr. 7, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel. +40 236417222, Email: [email protected], Fax: +40 236460703, Adresa internet (URL): www.cjgalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2012 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer