Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - « EXECUTIE LUCRARI DE REABILITARE TERMICA SI ENERGETICA A BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN ORASUL PETRILA


Anunt de participare numarul 78442/27.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PETRILA
Adresa postala: STRADA REPUBLICII NR. 196, Localitatea: Petrila, Cod postal: 335800, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LANG, Tel.0254550977, 0254550760, Email: [email protected], Fax: 0254550977, 0254550760, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
« EXECUTIE LUCRARI DE REABILITARE TERMICA SI ENERGETICA A BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN ORASUL PETRILA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: blocul 1 str. 6 August -Lot 1
blocul 3 str. 6 August-Lot 2
blocul 4 str. 6 August-Lot 3
blocul 6 str. 6 August-Lot 4
blocul 4 str. 22 Decembrie-Lot 5
blocul 5 str. 22 Decembrie-Lot 6
blocul 6 str. 22 Decembrie-Lot 7
blocul 7 str. 22 Decembrie-Lot 8
blocul K 1 str. Decebal -Lot 9
blocul 36 str. T. Vladimirescu-Lot 10
blocul O2 str. M. Eminescu-Lot 11
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile ce se vor executa pt. blocuri sunt: - termoizolarea peretilor exteriori; - termoizolarea teraselor sau a planseului peste ultimul nivel;
- termoizolarea subsolurilor si a planseului peste subsol;
- termoizolarea elevatiilor;
- inlocuirea tamplariei cu tamplarie PVC la spatiile comune;
- repararea si vopsirea tamplariei la proprietarii unde nu au fost inlocuite cu tamplarie PVC; - repararea si vopsirea tamplariei la ferestrele de la subsol;repararea acoperisului prin inlocuirea tiglelor sparte si inlocuirea elementelor din lemn ale sarpantelor unde este necesar- inlocuirea jgheaburilor si a burlanelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile ce se vor executa pt. loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, si 11 sunt urmatoarele: - termoizolarea peretilor exteriori; - termoizolarea teraselor sau a planseului peste ultimul nivel;
- termoizolarea subsolurilor si a planseului peste subsol;
- termoizolarea elevatiilor;
- inlocuirea tamplariei cu tamplarie PVC la spatiile comune;
- repararea si vopsirea tamplariei la proprietarii unde nu au fost inlocuite cu tamplarie PVC; - repararea si vopsirea tamplariei la ferestrele de la subsol; - repararea acoperisului prin inlocuirea tiglelor sparte si inlocuirea elementelor din lemn ale sarpantelor unde este necesar; - inlocuirea jgheaburilor si a burlanelor.
Pentru LOT 10 Reabilitare termica si energetica a bl.nr. 36 str. T. Vladimirescu lucrarile ce se vor executa sunt: - termoizolarea peretilor exteriori; - termoizolarea teraselor sau a planseului peste ultimul nivel;
- termoizolarea subsolurilor si a planseului peste subsol;
- termoizolarea elevatiilor;
- inlocuirea tamplariei cu tamplarie PVC la spatiile comune;
- repararea si vopsirea tamplariei la proprietarii unde nu au fost inlocuite cu tamplarie PVC; - repararea si vopsirea tamplariei la ferestrele de la subsol; - inlocuirea jgheaburilor si a burlanelor.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 575, 269RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare: LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4 =1960 LEI/lotLOT 5=5560 LEI, LOT 6, LOT 7=3570 LEI/LOT, LOT 8=3730 LEILOT 9=3200 LEI, LOT 10=3050 LEI, LOT 11=5100 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
50% din alocatii de la bugetul de stat;30% din fonduri aprobate cu aceste destinatie in bugetul local pentru anul 2009;20% din fondul de reparatii al asociatiei de proprietari;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici asociati carora li s-a atribuit contractul au obligatia sa-si legalizeze asocierea inaintea semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sunt descalificati candidatii care se incadreaza in una sau mai multe situatii prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 privind achizitiile publice.
Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat de stat si la bugetul local,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra de afaceri globala si cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) fisa de informatii generale se va prezenta cate o fisa pt. fiecare lot pt. care se depune oferta
b) Lista principale lucrari in ultimii 5 ani -se va prezenta cate o lista pt. fiecare lot pt. care se depune ofertac) declaratie privind personalul-se va prezenta cate o declaratie pt. fiecare lot pt. care se depune ofertad) fise de informatii privind experienta -se va prezenta cate o fisa pt. fiecare lot pt. care se depune oferta
e)) Recomandari din partea altor beneficiarif) declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista cu principalele lucrari executatein ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilorDeclaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat, asigurarea cu personalul de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere si persoanele direct raspunzatoare de indeplinirea contractului.Cerinta minima obligatorie: se va anexa cel putin o fisa de informatii privind experienta similara referitoare la un contract incheiat in ultimii 5 ani care a avut ca obiect lucrari de reabilitare termica si energetica a blocurilor de locuinte(Cod CPV: 45453000-7Lucrari de reparatii generale si de renovare), in valoare de: LOT1=58000 lei fara TVA, LOT 2=58000lei fara TVA , LOT 3=58000lei LOT 4=58000lei, LOT 5=166000 lei fara TVA, LOT 6=107000 lei fara TVA , LOT 7 = 107000 lei fara TVA, LOT 8= 110000 lei fara TVA, LOT 9=96000 lei fara TVA, LOT 10=90000 lei fara TVA, LOT 11=155000 lei fara TVA insotit de copie a contractului, procesul verbal de receptie vizat de Inspectoratul de Stat in Constructii si recomandare din partea beneficiarului respectiv(PENTRU FIECARE LOT IN PARTE)Se va prezenta minim o recomandareDeclaratie privind instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2009 10:00
Locul: Primaria orasului Petrila, str. Republicii, nr. 196, jud. Hunedoara, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Iulia
Adresa postala: Piata IC Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258-810293, Fax: 0258-810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Petrila, Serviciul Achizitii Investitii Licitatii
Adresa postala: str. Republicii nr.196, Localitatea: Petrila, Cod postal: 335800, Romania, Tel.0254/550760, Email: [email protected], Fax: 0254/550977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2009 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer