Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " Furnizare piese utilaje agricole si forestiere - DS Bacau"


Anunt de participare numarul 96024/16.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Punct(e) de contact: compartiment mecanizare, Tel.0234588959, In atentia: ing. Popa Gheorghe, Fax: 0234571905
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Punct(e) de contact: compartiment mecanizare, Tel.0234588959, In atentia: ing. Popa Gheorghe, Fax: 0234571905
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Punct(e) de contact: compartiment mecanizare, Tel.0234588959, In atentia: ing. Popa Gheorghe, Fax: 0234571905
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
" Furnizare piese utilaje agricole si forestiere - DS Bacau"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform caiet de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 255, 100 si 2, 092, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare piese in conformitate cu prevederile caietuklui de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16800000-3 - Piese pentru utilaje agricole si forestiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 255, 100 si 2, 092, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: pt lot 1=18000lei, pt lot 2= 4500lei, pt lot 3= 1000lei, pt lot 4= 1000lei, pt lot 5= 7000lei.Total garantie = 31500 lei.Garanatie buna executie(faraTVA)=5% din valoarea contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata se va face la 30 de zile de la acceptarea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.Declaratie de eligibilitate.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
Certificat de administrare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor. Nu se admit datorii la bugetul statului.
Certificat constator emis de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor (care sa ateste ca ofertantii au ca obiect principal sau secundar de activitate comercializarea unor astfel de produse).
Certificat de inregistrare fiscala emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant emis la 30.06.2009 si vizat de organele competente.
Completarea formularului "informatii generale " care sa evidentieze nivelul minim al cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani sa fie minim de:
-pentru lotul 1= 600000 lei,
-pentru lotul 2= 150000 lei,
-pentru lotul 3=30000 lei,
-pentru lotul 4=48000 lei,
-pentru lotul 5= 230000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medii pe ultimii 3 ani sa fie minim de: -pentru lotul 1= 600000 lei, -pentru lotul 2= 150000 lei, -pentru lotul 3=30000 lei, -pentru lotul 4=48000 lei, -pentru lotul 5= 230000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului "Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani". Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat sin indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract de furnizare ce face obiectul prezerntei proceduri, in valoare de minim:
-pentru lotul 1= 200000 lei, fara TVA,
-pentru lotul 2=65000 lei, fara TVA,
-pentru lotul 3=13000 lei, fara TVA,
-pentru lotul 4=22000 lei, fara TVA,
-pentru lotul 5= 115000 lei, fara TVA.
Autorizatie de livrare completata de producator. In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant. Neprezentarea autorizarilor solicitate nu va permite comisiei sa verifice circuitul produsului ofertat si va duce la descalificarea ofertantului.
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 9001 privind managemantul caliatatii sau adeverinta eliberata de organisme autorizate care certifica faptul ca producatorul este in curs de obtinere a certificarii ISO 9001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat sin indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract de furnizare ce face obiectul prezerntei proceduri, in valoare de minim: -pentru lotul 1= 200000 lei, fara TVA, -pentru lotul 2=65000 lei, fara TVA, -pentru lotul 3=13000 lei, fara TVA, -pentru lotul 4=22000 lei, fara TVA, -pentru lotul 5= 115000 lei, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1822/26.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, ,Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234-514750, Fax: 0234-514275, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bacau, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Tel.0234588959, Fax: 0234519348, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2010 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer