Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? Interpretare seismograme de la seismograful din Barajul Izvoru Muntelui


Anunt de participare (utilitati) numarul 126886/21.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610125, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment Contracte, Tel. 0233207141, In atentia:  Titiana Gafton, Email:  [email protected], Fax:  0233207130, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
? Interpretare seismograme de la seismograful din Barajul Izvoru Muntelui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: In locatia achizitorului, respectiv Baraj Izvorul Muntelui.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile au ca scopinterpretarea masuratorilor efectuate la statia seismica amplasata in interiorul Barajului Izv.Muntelui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71352120-7 - Servicii de preluare de date seismice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de date care se va preluca este aferenta anilor2009 si 2010.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare =400 lei; Garantie de buna executie=nu se solicita;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea; b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;c)Declaratie privind calitatea de participant la procedura;d)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006; e)Declaratie , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta??;a)Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ? copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.;b) Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF ? copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010). Ofertantul va enumera contractele similare derulate cu diversi beneficiari. Ofertantii vor prezenta cel putin 1 contract similaravand ca obiect elaborarea unei documentatii privind interpretarea masuratorilor unei statii seismice din cadrul unui baraj /centrala hidroenergetica.
b)Informatii privind numarul personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, autorizat pentru domeniul de interes al studiului, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului pentru care s-a depus ofertaSe vor prezenta anexat la formular CV-uri pentru salariatii de la pct. b) in care sa fie prezentata experienta acestuia in domeniul de interes.c) Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoarele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;d)Informatii privind subcontractantii, lista cu subcontractantii si acordurilede subcontractare;e)Documente privind asociere (acordul de asociere) -daca este cazul.Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii la prestator, conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia asa cum se precizeazala art.193 din Ordonanata de Urgenta a Guvernului nr.34/2006.? Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile demunca si protectia muncii, in conformitate cu normele si reglementarile in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
8576/06.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2011 12:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt, Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Deoarece Autoritatea contractanta este SC HIDROELECTRICA SA, iar initiatorul procedurii este Sucursala Hidrocentrale ?Bistrita? Piatra Neamt, exista posibilitatea ca, sub acelasi cod CPV, si altesucursale sa initieze proceduri similare, astfel incat pragul valoric prevazut de art.124 din OUG 34/2006, sa fie depasit pe total autoritate contractanta, impunandu-se aplicarea procedurii de LD.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDROELECTRICA S.A.-Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt
Adresa postala:  Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610125, Romania, Tel. 0233-207141, Email:  [email protected], Fax:  0233-207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2011 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer