Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - « Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale-Scoala cu clasele I-VIII Paul Banica din municipiul Targoviste??- executie de lucrari


Anunt de participare numarul 111202/12.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala:  Revolutiei 1-3, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130011, Romania, Punct(e) de contact:  SORINA DUDEA, Tel. 0245611222, Email:  [email protected], Fax:  0245217951, Adresa internet (URL):  www.pmtgv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
« Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale-Scoala cu clasele I-VIII Paul Banica din municipiul Targoviste??- executie de lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scoala cu clasele I-VIII Paul Banica, Strada Moldovei, Nr.3, Municipiul Targoviste, jud. Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin implementarea contractului de finantare «Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale-Scoala cu clasele I-VIII Paul Banica din municipiul Targoviste » se atinge obiectivul general de extindere, reabilitare si dotare Scoala cu clasele I ? VIII Paul Banica din Targoviste, in vederea cresterii capacitatii infrastructurii educationale si a calitatii procesului de invatamant ce se desfasoara la nivelul scolii, care sa conduca, in final, la asigurarea unui proces educational la standarde europene, adecvat si eficient, menit sa raspunda noilor cerinte ale societatii, dar si la cresterea participarii populatiei scolare la procesul educational.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executarea de lucrari ce presupun:
-Extinderea spatiilor de invatamant existente prin constructia unui corp nou de cladire (P+2E) ? in prelungirea corpului existent din cadrul Scolii cu clasele I ? VIII ?Paul Banica? Targoviste. Legatura dintre noul corp si cladirea existenta se va realiza la nivelul parterului prin intermediul unui hol central de distributie. Prin realizarea acestui corp nou vor fi create 2 laboratoare, o biblioteca scolara si o sala de sport cu vestiare si anexe corespunzatoare, pe o suprafata construita de 1.789, 53 mp si 2.174, 73 mp suprafata desfasurata.-Reabilitarea terenului de sport existent in curtea scolii, in suprafata totala de 1.120 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 398, 575RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 54.000 Lei, din care suma coresp art.278^1-8100 lei;
- garantie de buna executie : Cuantumul garantiei de buna executie -10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract de finantare nr. -676/24.03.2010, finantare obtinuta prin POR ? Axa Prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale? domeniul major de interventie 3.4cod SMIS 9983
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Pt.oferta castig.-prezentare acord de asociere in forma autentica. Autentif.docum.se va face de catre un notar public, conform legii 36/1995 actualizata, art 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea-formular 1;decl. priv. neincadrarea in situatiile prev. la art.181 din OUG 34/2006-formular 2; certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta
certif de atestare fiscala catre bugetul de statDGFPcertif. de atestare fiscala buget local(sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru )decl privind calitatea de participant la procedura ?formular3
copie CUIcertif. constatator ORCdecl priv. IMM ;imputernicire-formular 4
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009.Se va completa Fisa de Informatii generale-formular 6
2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.3.Un document scris din partea unei institutii financiar-bancare, prin care ofertantul dovedeste posibilitatea accesarii unei finantari (credit, etc) sau existenta resurselor financiare proprii pentru derularea lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 9.000.000 Lei. 2. valori globale pozitive privind situatia economica si financiara pe intreg exercitiul de raportare 3.Valoarea acestei finantari va fi de minim 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani- Formularul nr. 8.
2. Fisa de experienta similara formular 8a3.recomandari/certificate constatatoare din partea beneficiarilor4.?Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic? pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va completa Formularul nr. 9, impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate.5.Declaratie pe propria raspundere pentru utilajele folosite in contract
6.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului - .Formularul nr. 10, insotit de anexa la acesta si de declaratia de disponibilitate ?Formular 10b(CV-ul in format EUROPASS-Formular 10.a)7.copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: actele de studii doveditoare ale pregatirii , autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.8.Angajamentului ofertantului privind resursele umane ?formular 10.1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.un contract de executie lucrari avand ca obiect lucrari de tipul celor mentionate mai sus, cu valoare de minim 5.000.000 Lei (fara TVA)4. solicita prezentarea a minimum de utilaje, dupa cum urmeaza: -buldoexcavator- 1 bucata; schela omologata- 1 bucata; automacara de 12, 5 tone- 1 bucata; Instalatie aplicat tencuieli stropitesi electrocompresor2.5kw-1 bucata; Masina de fasonatotel betoncu diametrul de pana la 40 mm, P=2, 2kW-1 bucata ;6..Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: 1 sef santier - inginer/subinginer cu studii de inginerie - constructii civile cu o vechime de cel putin 5 ani; 1 RTE Domeniul I - cu o vechime de cel putin 5 ani in domeniul constructii civile; 1 RTE Domeniul IX - cu o vechime de cel putin 5 ani in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala ;1 CQ in domeniul constructii civile; Responsabil securitate si sanatate in munca ?atestat conform HG nr. 300/2006 .; Nota: se va nominaliza persoana care va ocupa functia de coordonator de securitate si sanatate al santierului, care va fi responsabil cu mentinerea si actualizarea conventiei de securitate si sanatate in munca, P.S.I. si protectia mediului, a protocolului privind asigurarea masurilor de securitate, sanatate, situatii de urgenta si protectie a mediului (ale caror model se regaseste in Sectiunea IV ? Modelul de contract ? clauze contractuale obligatorii), precum si celelalte documente specifice prevazute de H.G. nr. 300/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie a lucrarilor executate (Dg)
15%
15
Descriere:
3.
Durata de remediere a defectelor aparute in perioada de garantie a lucrarilor (Dr)
15%
15
Descriere:
4.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii (Pcal)
10%
10
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2010 18:00
Locul: Primaria municipiului Targoviste, accesand SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti UCVAP, Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat conform Contractului de finantare nr. 676/24.03.2010, POR ? Axa Prioritara 3domeniul major de interventie 3.4, cod SMIS 9983
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine ? prin descarcare din SEAP (www.e-licitatie.ro) si de la sediul autoritatii contractante pentru anexe la caietul de sarcini ( parti scrise, parti desenate si liste de cantitati) . Documentatia va fi furnizata dupa primirea unei solicitari scrise, de la sediul Autoritatii Contractante, PRIMARIA MUNICIPIULUI TARGOVISTE , corp B, Directia Tehnica, camera 11, telefon: 0245-611.222, int. 217/221, sau la fax :0245-221.223 sau 0245-217.951.Operatorii economici interesati sa participe la procedura de atribuire pot obtine anexele la caietul de sarcini , pe DVD, de la sediul autoritatii contractante, in conditiile prevazute de art. 62 si art. 77 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, scop in care au dreptul de a transmite o solicitare de participare la procedura de atribuire prin oricare din modalitatile de comunicare indicate mai sus sau prin telefon, in acest din urma caz avand obligatia de a confirma solicitarea de participare in scris, intr-un termen de cel mult 24 de ore.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL DAMBOVITA, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Calea Bucuresti nr. 3, judet Dambovita, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130141, Romania, Tel. 0245612344 int. 269, Email:  [email protected], Fax:  0-245-611893, Adresa internet (URL):  www.just .ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul contencios juridic si executare silita - Primaria Targoviste
Adresa postala:  STR. REVOLUTIEI, NR. 1-3, JUDETUL DAMBOVITA , , ,Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130011, Romania, Tel. 0245611222/133, Email:  [email protected], Fax:  0245217951, Adresa internet (URL):  www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2010 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer