Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? REGENERAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE SI EDILITARE? IN ORASUL CHITILA, JUDETUL ILFOV -(Lucrari de constructii -drum, canalizare ape pluviale, statii de pompare)


Anunt de participare numarul 117525/22.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)
Adresa postala:  str. Ion Olteanu, nr. 6, Localitatea:  Chitila, Cod postal:  077045, Romania, Punct(e) de contact:  Elena Petre, Tel. 021.436.37.09, Email:  [email protected], Fax:  021.436.37.10, Adresa internet (URL):  www.primariachitila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiei publice locale.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? REGENERAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE SI EDILITARE? IN ORASUL CHITILA, JUDETUL ILFOV -(Lucrari de constructii -drum, canalizare ape pluviale, statii de pompare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORASUL CHITILA
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizareastrazilordin cadrul prezentului obiectiv de investitii are ca scopimbunatatireaelementelorgeometriceale traseului atat in plan cat si in profilul longitudinal, asigurarea planeitatii corespunzatoare pentrudirijarea, preluareasievacuareaapelorpluviale, largireapartiicarosabilefaraaafecta proprietatiledinzona.Asigurareatraficuluipietonalsevarealizaprinexecutia trotuarelor cu pavele autoblocante, iar la intersectii si treceri de pietoni se vor amenaja rampe de urcare ? coborare pentru persoanele cu dizabilitati, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.Lungimea totala a strazilor care sunt incluse in prezentul proiect este de 16.931, 80 m.
Totodata, in cadrul contractului care urmeaza sa fie atribuit se vor realiza si lucari privind reteaua de canalizare pluviala, constandin realizarea dispozitivelor de scurgere si evacuare a apelor de suprafata in mediul urban (guri de scurgere cu sifon si depozit si lucrari de canalizare pentru evacuarea gurilor de scurgere), impreuna cu constructia/instalatia de echipamente aferente (statii de evacuare ape uzate si preepurare).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 33, 041, 073RON
II.2.2) Optiuni
Da
Vezi sectiunea informatii suplimentare.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. part: instr. de garant. irevoc. emis de o soc. bancara ori de o soc. de asig;sau OP in contul RO96TREZ4225006XXX000296, suma de 650000Lei sau 154.762Euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si fonduri structurale nerambursabile. Proiectul este finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013 ? Axa prioritara 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea-Formular nr. 1,
Cazier judiciar/fiscal societate + administrator/administratori.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formular nr. 2.
Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009-Formular nr. 3.
Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate de organele competente.
Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 16.500.000 (saisprezece milioane cinci sute mii) Lei sau 3.928.571 (trei milioane noua sute douazecisiopt mii cincisute saptezecisiunu) Euro, din care suma de cel putin 8.250.000 (opt milioane doua sute cinci zeci mii) Lei sau 1.964.286 (un milion noua sute saizecisipatru mii doua sute optzeci si sase) Euro pentru o perioada de minim 6 luni si care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a Ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 66.000.000 (saizeci si sase milioane) Lei sau 15.714.286 (cinci sprezece milioane sapte sute patrusprezece mii doua sute optzecisisase) Euro.Nivelul indicatorului financiar ?Lichiditate generala?sa fie minim 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani-Formular nr. 4.
Recomandarile/ certificatele constatatoare emise in conformitate cu prevederile art. 97¹ alin. (1) din H.G. nr. 925/2006
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-Formularul nr. 5
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat gr. II pentru drumuri, geotehnica, materiale de constructii drumuri si constructii hidrotehnice) sau sa prezinte contracte de prestari servicii in termen de valabilitate incheiate cu astfel de laboratoare.
Lista cuprinzand lucrarile pe care le are in desfasurare (daca exista).
Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata-Formular nr. 6, insotit de anexa.
Angajamentului Ofertantului privind resursele umane ca-Formular nr. 8.Informatii privind asocierea (daca este cazul)
Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora-Formular nr. 9
Certificat privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente
Declaratie pe proprie raspundere conform careia operatorul economic se angajeaza sa tina cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Certificat privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In ultimii 5 ani, unul sau mai multe contr.de exec. lucr.avand ca obiect punerea in opera de drumuri (sistematizari pe verticala, zone de incinta, reabilit. drumuri, moderniz. drumuri, consolidari/supralargiri drumuri, constructie drumuri acces), realiz. de retele noi de canalizare (pluviala / ape uzate)/extindere de retele de canalizare (pluviala / ape uzate) existente, precum si realizarea de statii de pompare ape pluviale / uzate / statii de preepurare (cum ar fi, dar fara a se limita la: statii de pompare monobloc tip cheson prefabricat din PVC, PAFSIN sau PEHD, iar pentru preepurare - constructii prefabricate din beton armat cu retea de legatura intre ele din PVC), a caror val. cumulata sa fie de min.31000000Lei sau 7380952Euro, respectiv pentru: - partea de drum: min. 23000000Lei sau 5476190Euro;
- partea de canalizare (pluviala / ape uzate ): min. 6300000Lei sau 1500000Euro;
- partea de realizare statii de pompare ape pluviale / ape uzate /preepurare: min. 1700000Lei sau 404762Euro.Of.tb. sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de minim urmat. tipuri de echipam.Aparat sudura PE-HD-2Autobasculante (=>16 to/14 mc)-14Autogreder-2Automacara-1Autospeciala/camioane/auto-basculante pentru transport materiale-4Autocisterna apa (5-10 mc)-3Buldoexcavator-4Buldozer-3Cilindru compactor terasamente-2Cilindru compactor asfalt-2Echip. pentru stropit si aplicat emulsie bituminoasa (autogudronator)-2Excavator pe pneuri-2Excavator pe senile-2Freza de asfalt-3Instalatie de preparat mixturi asfaltice (160 to/h)-1Instalatie (statie) de betoane-1Incarcator frontal-4Mai mecanic-2Motocompresor-2Perie mecanica-3Placa vibratoare-3Reciclator ? stabilizator sol-1Repartizator finisor (vibrofinisor) pentru mixturi asfaltice -2Sapator (miniexcavator)-1Sisteme sprijiniri santuri-4Of. tb. sa faca dov. ca disp. de cel putin urm. per. de specialit: cel putin 1 manager de proiect;cel putin 1 sef de santier cu studii de inginerie, speciliz.constr.civile si industriale/cai ferate, drumuri si poduri/instalatii/hidrotehnica/imbunatatiri funciare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
15%
15
Descriere: Conform fisei de date.
3.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
15%
15
Descriere: Conform fisei de date.
4.
Metodologia de executare a terasamentelor
10%
10
Descriere: Conform fisei de date.
5.
Perioada de gratie la obligatiile de plata ale autoritatii contractante de la data aprobarii situatiilor de lucrari pentru situatii exceptionale in care autoritatea contractanta este blocata financiar
10%
10
Descriere: Conform fisei de date.
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici si reprezentantii UCVAP, dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Continuare inf. OptiuniAut. contr. isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitia ulterioara de lucrari similare in cond.prev. la art. 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006, pana la conc. val.estim., calculata la suma de 33041073 Lei (fara TVA).Continuare inf. depozite valorice si garantii solicitateCuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Continuare inf. personal din sect. Capacitatea tehnicacel putin 1 inginer/subinginer cu studii de inginerie, specializarea instalatii/hidrotehnicacel putin 1 inginer/subinginer cu studii de inginerie, speciazarea CFDPcel putin 1 resp. cu controlul tehnic de calitate (CTTC/CQ/AQ), respectiv pentru domeniul retele de alimentari cu apa si canalizare/constructii hidrotehnice/imbunatatiri funciarecel putin 1 resp. cu controlul tehnic de calitate (CTTC/CQ/AQ), respectiv pentru domeniul drumuri si poduricel putin 1 resp. sist. manag. de mediucel putin 1 resp. tehnic cu executia (RTE), atestat MLPAT in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala/constructii si amenajari hidrotehnice/constructii pentru imbunatatiri funciarecel putin 1 resp. tehnic cu executia (RTE), atestat MLPAT in domeniul constructii rutiere si drumuricel putin 2 sudori autorizati I.S.C.I.R. pentru PEHDcel putin urmatoarele specializari aferente muncitorilor calificati (muncitori drum, instalatori, fierari betonisti, lacatusi mecanici);cel putin 10 muncitori necalificati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Chitila ? Serviciul Achizitii, Investitii, Integrare si Derulare Programe Europene
Adresa postala:  Str. Ion Olteanu, nr. 6, Localitatea:  Chitila, Cod postal:  077045, Romania, Tel. +4(021).436.37.09, Email:  [email protected], Fax:  +4(021).436.37.10
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2011 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer