Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " Servicii INTERNET pentru SH Arges"


Anunt de participare (utilitati) numarul 48325/31.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti prin SH Arges, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Niculae Turcu, Tel.0248507237, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SUCURSALA HIDROCENTRALE ARGES
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Niculae Turcu, Tel.0248507237, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SUCURSALA HIDROCENTRALE ARGES
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Niculae Turcu, Tel.0248507237, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SUCURSALA HIDROCENTRALE ARGES
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Niculae Turcu, Tel.0248507237, Email: [email protected], Fax: 0248507238
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
" Servicii INTERNET pentru SH Arges"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sediu SH Arges
Sediu Uzina Vidraru
Sediu Uzina Campulung
Sediu Uzina Campina
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 2 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 271, 716RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent ANUAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul contractului va fi asigurat acces permanent la servicii internet cu trafic nelimitat pentruretelele de calculatoare din urmatoarele locatii :
Lot 1. Sediu S. H. Curtea de Arges ( B-dul Basarabilor 82-84, Curtea de Arge, Jud. Arge)
- viteza minima 10 Mbps, garantata4 adrese IP reale
Lot 2.Uzina Vidraru (Com. Arefu, Jud. Arge)
-viteza minima 2 Mbps, garantata- 2 adrese de IP reale
Lot 3.Uzina Campulung (Str. Alexandru cel Bun 55, Campulung, jud. Arge)
- Viteza minima 2 Mbps, garantata- 2 adrese de IP reale
Lot 4.Uzina Campina (Str. Pietris 37, Poiana Campina, Jud. Prahova)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64216110-7 - Servicii de schimb de date electronice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1. Sediu S. H. Curtea de Arge ( B-dul Basarabilor 82-84, Curtea de Arge, Jud. Arge)
- viteza minima 10 Mbps, garantata4 adrese IP reale
Lot 2.Uzina Vidraru (Com. Arefu, Jud. Arge)Lot 3.Uzina Campulung (Str. Alexandru cel Bun 55, Campulung, jud. Arge)Lot 4.Uzina Campina (Str. Pietris 37, Poiana Campina, Jud. Prahova)
Valoarea estimata fara TVA: 271, 716RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 18.07.2008 pana la 20.07.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1000 leiGarantie de buna executie 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, prin OP in termen de 30 zile de la data acceptarii la plataa faacturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, - Documente privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat acestea pot fi formulare tip eliberte de Agentia Nationala de Administrare Fiscala apartinand deMEF, cu maximum 30 zile ininte de data deschiderii ofertelor, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelorin original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivind lista principalelorprestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani., Dovada certificarii Sistemului de management al calitatii si mediului in societatea lor conform ISO 9001:2001 si ISO 14001:2005 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3103AG
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2008 11:30
Locul: Sediul S.H. Arges din Curtea de Arges, B-dul Basarabilor, Nr.82
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare Contestatii
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Strada Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 11017, Romania, Tel.0248624494, Email: [email protected], Fax: 0248219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la luarea la cunostinta a oricarui act emis de autoritatea contractanta si considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC din SH Arges
Adresa postala: B-dul Basarabilor, Nr.82, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248507237, Fax: 0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2008 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer