Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 19.1.2 Lucrari de construire de noi locatii pentru Politia de Frontiera si modernizarea anumitor locatii existente/ 19.1.2.2. Lucrari IJPF Suceava, Galati, Botosani.


Anunt de participare numarul 82685/22.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.00 40 21 326 55 55 int.207, In atentia: Iancu Teodora, Email: [email protected], Fax: 00 40 21 326 87 09; 326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
19.1.2 Lucrari de construire de noi locatii pentru Politia de Frontiera si modernizarea anumitor locatii existente/ 19.1.2.2.Lucrari IJPF Suceava, Galati, Botosani.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediile SPF Brodina, PTF Vicsani, SPF Oancea, SPF Romanesti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot I SPF Brodina: Reabilitare si modernizare pavilion administrativ, construire centrala termica, construire garaj auto, construire padoc caini, imprejmuire teren, amenajare drumuri si alei betonate;
- Lot II PTF Vicsani: Reabilitare si modernizare pavilion administrativ, construire centrala termica, construire padoc caini, imprejmuire teren, amenajare drumuri si alei betonate;
- Lot III SPF Oancea: Mansardare pavilion administrativ;
- Lot IV SPF Romanesti: Construire pavilion administrativ si anexe (magazie de depozitare a materialelor, depozit de carburanti si lubrifianti), lucrari de amenajare a curtii interioare, a accesului si imprejmuirii incintei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45262690-4-Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
45262800-9-Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 loturi, valoare estimata pe fiecare lot: - 675.000 Euro, Lotul I SPF Brodina;
- 585.000 Euro, Lotul II PTF Vicsani;
- 540.000 Euro, Lotul III SPF Oancea;
-702.000 Euro, Lotul IV SPF Romanesti
Valoarea estimata fara TVA: 2, 502, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 6.750 Euro lotul I ; 5.850 EuroLotul II ; 5.400 EuroLotul III ; 7.020 Eurolotul IV .Garantie de buna executie, 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile(Facilitatea Schengen), proiectul RO FSCH-19/Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata, cu desemnarea liderului asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratia privind calitatea de participant la procedura
3. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
4. Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala ;
5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
7. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).
8. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181.
9. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa completeze si sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ).
b) Media profitului net anual al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)minim-675.000 Euro pt lotul I SPF Brodina;
-585.000 Euro pt Lotul II PTF Vicsani;
-540.000 Euro pt Lotul III SPF Oancea;
-702.000 Euro pt lotul IV SPF Romanestib)sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Resurse umane si structura managementului2. Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 4.4.5.) pentrucontracte de lucrari, indeplinite si finalizatein decursul ultimilor 5 ani.3.Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.a) Manager de proiect (reprezentantul Antreprenorului) - trebuie sa aiba minim 8 ani experienta in executia unor lucrari de o complexitate similara; numar minim 3 ani experienta intr-o functie similara.b) Inginer contructor- sef de santier - trebuie sa aiba minim 5 ani experienta in executia unor lucrari de o complexitate similara; numar minim 3 ani experienta intr-o functie similara.c) Responsabil tehnic cu Executia, autorizat - trebuie sa aiba minim 8 ani experienta in executia unor lucrari de o complexitate similara; numar minim 3 ani experienta intr-o functie similara.2.Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a maxim 3 contracte de lucrari de constructii de cladiri (dintre care minim o lucrare de reabilitari, modernizari, consolidari sau extinderi), cu o valoare cumulata de minim (aceasta reprezentand particparea ofertantului): - 330.000 Euro pentru lotul I- 290.000 Euro pentru lotul II, -270.000 Euro pentru Lotul III;
-350.000 Euro pentru Lotul IV. In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.3.ISO 9001 in domeniul constructiilor sau echivalent (Formularul 4.4.8.).In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de liderul asociatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S38-055292 din 25.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect RO FSCH-19: Modernizarea si reconfigurarea patrimoniului imobiliar pentru a corespunde noilor cerinte ale supravegherii si controlului la frontierele externe, contract 19.1.2.2, beneficiarul fiind IGPF.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.004 021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 004 021 319 16 74, Adresa internet (URL): http: // www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal, conform art. 256^2 alin (1) lit.b) si 281 (1) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+40)21.326.55.55 (int: 615), Email: [email protected], Fax: (+40)21.326.87.30; (+40)21.326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2009 16:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer