Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 1.Servicii de repararea si intretinere a echipamentului informatic din dotarea S.H. Bistrita-Piatra Neamt, cod CPV 50312000-5


Anunt de participare (utilitati) numarul 48488/01.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Piatra neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii, Tel.0233207141, In atentia: Titiana Ionita, Email: [email protected], Fax: 0233207130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
1.Servicii de repararea si intretinere a echipamentului informatic din dotarea S.H. Bistrita-Piatra Neamt, codCPV 50312000-5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatiile sucursalei Hidrocentrale Bistrita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Servicii de repararea si intretinere a echipamentului informatic din dotarea S.H. Bistrita-Piatra Neamt, codCPV 50312000-5
2.Piese si accesoriipentru computere cod CPV 30217000-3
3.Consumabile cod CPV 30125100-2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.1)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.1)
30217000-3-Piese si accesorii pentru computere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se vor livra produse conform anexelor la caietul de sarcini , respectiv lista cu piesele de schimb si lista cu consumabile , precum si prestarede servicii de intretinere si reparatie
Valoarea estimata fara TVA: intre 90, 000 si 149, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 2500 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii ale SC Hidroelectrica SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati cu contract autentificat la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. privind eligibilitatea; Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat-original sau copie legalizata ( bugetul general consolidat), inclusiv cele locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si sa se specifice perioada de valabilitate si sa se refere explicit pentru ce au fost emise.la bugetul general consolidat, prezentate in copie legalizata , valabile la data deschiderii ofertelor;Certificat constatator emis de ORCdin care sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; Certificat de inregistrare emis de ORC;Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ANAF;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind experienta similara pe ultimii 3 ani (2007, 2006, 2005):
-Ofertantiivorprezentaolista acontractelor similareceauavutcaobiectlivrari de piese/accesorii/consumabile siprestari de servicii de intretinere/reparatie pentru echipament informatic (calculatoare, imprimante, etc), efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
-Pentru a fi considerati calificati ofertantii trebuie sa fi realizat in ultimii 3 animinim doua contractesimilare cuachizitiasupusa licitatiei care sa fi avut ca obiect livrari de piese/accesorii/consumabile siprestari de servicii de intretinere/reparatie pentru echipament informatic (calculatoare, imprimante, etc), contracte incheiate cu beneficiari sau autoritati contractante care sa fi avut in dotare minim 100 calculatoare.Informatii privind personalul tehnic de specialitate: -nominalizarea persoanelor responsabilede indeplinirea contractului , respectiv se vor preciza persoaneleautorizate sa efectueze servicii de reparatii/intretinerepentru marcilede calculatoare si imprimante detinute de achizitor.
- ofertantul va face dovada ca personalul angajateste autorizat sa presteze servicii de intretinere/reparatie, pentrucel putin 2marcicalulatoare/PC-uri si cel putin 2marci de imprimante;Mostre: se vor prezenta mostre numai pentruconsumabile-Ofertantul are obligatia de a prezenta mostrepentru taate pozitiile din lista cu consumabilele enumarate in anexa nr. 2 la caietul de sarcini, mostrecare sa demonstreze caprodusele ofertate indeplinesc caracteristicile tehnice impuse de achizitor in caietul de sarcini.Aceste vor fi transmise la sediul achizitorului(in atentia biroului achizitii), ambalate si insotite de un proces verbal de predare in care se vor enumera produsele predate , marca si cantitatea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
5028
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2008 12:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt, Str. Lt. Draghiescu, nr. 13-Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pentru a putea fi primiti la sedinta de deschidere , delegatii firmei ofertante vorprezenta imputernicirea din partea acesteiasi actul de identitate;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos, Nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021-310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou achizitii-consilier juridic
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233207173, Email: [email protected], Fax: 0233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2008 17:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer