Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia a 10 bucati autobuze nearticulate second hand pentru transportul urban de calatori


Anunt de participare (utilitati) numarul 148860/14.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL TEHNIC, Tel. +40 264430917, In atentia: DOBOS NICULAE, Email: [email protected], Fax: +40 264430931, Adresa internet (URL): www.ctpcj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia a 10 bucati autobuze nearticulate second hand pentru transportul urban de calatori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATUC Cluj Napoca, A. Autobuze, Str. Plevnei nr. 12-14 sau gara CFR Cluj Napoca Est cod gara 31982-2, termen de livrare DDP conf. INCOTERMS 2000
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 220, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: La finalizarea procedurii se va incheia acordul cadru cu ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare. Dupa semnarea acordului cadru de catre parti, functie de necesitatea autoritatii contractante, urmeaza sa se incheie unul sau mai multe contracte subsecvente, la un interval de aproximativ o luna, tinand cont de cantitatile prevazute in anrxa D la caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata durata de valabilitate a acordului cadru cu incadrarea in cantitatea maxima estimata, conform Anexa C la caietul de sarcxini, se vor incheia contracte subsecvente cu cantitatile minime si maxime prevazute in Anexa D la caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitatepe durata intregului acord cadru: conform Anexa C la caietul de sarcini.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru: : conform Anexa D la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 220, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 3300 Euro, sau echivalentul leu/alta valuta la cursul BNR stabilit cu 5 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: -virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in ORIGINAL in conformitate cu prevederile art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006 (se completeaza formularul 12F) - in cazul unui instrument de garantie emis in original in alta limba decit in romana se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acestuia. -daca se alege optiunea unui virament bancar, aceasta se va realiza prin virarea sumei exprimata in Euro in contul RO31RNCB0106026605740257, sau a sumei exprimate in lei, la cursul mai sus mentionat, in contul RO56RNCBO106026605740001, ambele conturi deschise la BCR Cluj si prezentarea comisiei de evaluare a ordinului de plata vizat de banca. Dovada garantiei de participare, in oricare din modurile de constituire aratate mai sus, se va prezenta comisiei de evaluare la data deschiderii ofertelor (nu se va introduce in plicul care contine documentatia de oferta!). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modul de restituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se restituie : -ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii acordului-cadru de achizitie publica. -ofertantilor necastigatori: dupa semnarea acordului-cadru de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Se solicita garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita respectand prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006 cu completarile ulterioare. -Daca se alege constituirea printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract se va completa formularul 12G. Daca instrumentul de garantare este intr-o alta limba decat romana se va prezenta si traducerea legalizata a acestuia in limba romana
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea. Se va completa formularul 12A. Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator , daca este cazul.
- Declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006. Se va completa formularul 12 C. Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator , daca este cazul.-Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va completa formularul 12 C.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa formularul 12 D.-Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Se va completa Formularul 12 F. Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ing. Neag Liviu Gheorghe, Director Tehnic ing. Tot Gheorghe, Director Economic ec. Rusu Ioan, Sef Serv. Tehnic ing. Dobos Niculae. -persoane juridice romane-Cerificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala privind obiectul de activitate (in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.-persoane juridice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic - originalul sau copie tradusa in limba romana de traducator autorizat si legalizata daca este cazul, sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Nivelul opacitatii gazelor de evacuare
20%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
10478/31.12.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2014 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2014 10:00
Locul: Sediul CTP Cluj Napoca S.A. Bd. 21 Decembrie 1989, nr. 128-130, Cluj napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferta in termenul stabilit
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc, cu preturi egale, in urma aplicarii criteriului de atribuire este: Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, castigator va fi declarat ofertantul a carei oferta are cel mai mic pret; daca si preturile sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis a pretului autobuzelor ofertate, in vederea departajarii ofertelor. Precizam faptul ca evaluarea ofertelor se va face in concordanta cu prevederile art. 36 din HG nr. 925/2006, prin compararea propunerilor financiare determinate prin inmultirea pretului unitar, care va sta la baza incheierii acordului cadru, cu cantitatea maxima aferenta acordului cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic RATUC Cluj Napoca
Adresa postala: Bd. 21 Decembrie 1989, nr. 128-130, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264430917, Email: [email protected], Fax: +40 264931, Adresa internet (URL): www.ratuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2014 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer