Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia a 15 buc. autobuze articulate second hand pentru transportul urban de calatori


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
532.500 EUR

Castigatorul Licitatiei: S.C. INFITRADE
Anunt de atribuire numarul 141606/13.06.2013
Informatii anunt de participare asociat 137317
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL TEHNIC, Tel. +40 264430917, In atentia: DOBOS NICULAE, Email: [email protected], Fax: +40 264430931, Adresa internet (URL): www.ratuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitia a 15 buc. autobuze articulate second hand pentru transportul urban de calatori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATUC Cluj Napoca, A. Autobuze, Str. Plevnei nr. 12-14 sau gara CFR Cluj Napoca Est cod gara 31982-2, termen de livrare DDP conf. INCOTERMS 2000
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru cu incadrarea in cantitatea maxima estimata, conform Anexa C la Caietul de sarcini, se vor incheia contracte subsecvente cu cantitiatile minime si maxime prevazute in Anexa D la Caietul de sarcini.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121200-3 - Autobuze articulate (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
532, 500EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9281/A/30.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S021-032935din30.01.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 3371 Denumirea: Furnizarea a 15 buc. autobuze articulate second hand pentru transportul urban de calatori
V.1) Data atribuirii contractului 08.04.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. INFITRADE
Adresa postala: 5 Avenue du Parc Saint James, Localitatea: Neuilly-sur-Seine, Cod postal: 92200, France, Tel. 014624569, Fax: 0146246569
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 540000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 532500.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 2, 354, 236 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Pretul platit pentru achizitiile de ocazie
Valoare fara TVA: 532, 500 EUR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc, cu preturi egale, in urma aplicarii criteriului de atribuire este: autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Precizam faptul ca evaluarea ofertelor se va face in concordanta cu prevederile art. 36 din HG nr. 925/2006, prin compararea propunerilor financiare determinate prin inmultirea pretului unitar, care va sta la baza incheierii acordului cadru, cu cantitatea maxima aferenta acordului cadru.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic RATUC Cluj Napoca
Adresa postala: Bd. 21 Decembrie 1989, nr 128-130, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264430917, Email: [email protected], Fax: +40 264430931, Adresa internet (URL): www.ratuc.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2013 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer