Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia a 3 buc. Autoturisme de teren 4x4 si 10 buc. Autoturisme tip SUV 4x4 nepermanent


Anunt de participare (utilitati) numarul 68612/12.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Bulareanu, Tel.0213074634, Email: [email protected], Fax: 0213032572, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia a 3 buc. Autoturisme de teren 4x4 si 10 buc. Autoturisme tip SUV 4x4 nepermanent
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Hidroelectrica SA , str.Constantin Nacu, nr.3 sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a 3 buc. Autoturisme de teren 4x4
10 buc. Autoturisme tip SUV 4x4 nepermanentCod CPV :34113200-4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113200-4 - Vehicule pentru orice tip de teren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr.1=3 buc. Autoturisme de teren 4x4
Lotul nr.2=10 buc. Autoturisme tip SUV 4x4 nepermanent
Valoarea estimata fara TVA: 1, 499, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare totala=29000 lei(Garantia de participare lotul nr.1=10000 lei siGarantia de participare pentru lotul nr.2=19000 lei)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata)
Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului, din care sa rezulte C.U.I/C.I.F. si J00/00/00 (copie xerox)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti
b) Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competented) Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de pana latrei ori mai mare decat valoarea estimativa a achizitiei respectiv ptr.Lotul nr.1-300.000 euro, si Lotul nr.2-700.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din gama oferita in ultimii 3 ani, aplicabil numai pentru contracte incheiate si indeplinite. se va prezenta minim un contract in valoare de minim 30 % din valoareaestimata a contractului sau 3 contracte a caror valoare insumata sa fie de minim 50% din valoarea estimata a contractului.b) Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluic) Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
d) Autorizare pentru livrarea produselor, aplicabil numai in cazul vanzarii prin intermediar (dealer autorizat), se va emite de catre producator sau reprezentantul autorizat al acestuia (importatorul), catre SC HIDROELECTRICA SA. In cazul in care autorizatia este emisa de importator, se va atasa la aceasta autorizatie, in copie, autorizatia de importator, dealer, reprezentant pe piata, din partea producatorului.
e) Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contracte finalizateSe vor prezenta minim 2 (doua) recomandari, care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si livrarea de produse similare in ultimii trei ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2008 15:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2008 09:00
Locul: SC Hidroelectrica SA, Str.Constantin Nacu, Nr.3, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii autorizati ai posibililor ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA de APEL Bucuresti
Adresa postala: str.Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40213195180, Fax: +40213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Hidroelectrica SA, Compartiment Juridic-Jurist Dinca Marcel
Adresa postala: str.Constantin Nacu , nr.3, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel.0213032565, Fax: 0213032572
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2008 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer