Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia a 327 buc. PC-uri cu monitoare TFT; 37 buc.minilaptopuri; 1 buc.echipament antispam si 1 buc. Router.


Anunt de participare (utilitati) numarul 60793/08.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Bulareanu Ioan, Tel.0213074634, Email: [email protected], Fax: 0213032572, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia a 327 buc. PC-uri cu monitoare TFT; 37 buc.minilaptopuri;1 buc.echipament antispam si 1 buc. Router.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform documentatiei de atribuire
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
327 buc. PC-uri cu monitoare TFT; 37 buc.minilaptopuri; 1 buc.echipament antispam si 1 buc. Router.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231300-0 - Computere de birou (Rev.1)
30213100-6-Computere personale de tip notebook (Rev.1)
30230000-0-Hardware pentru computere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
327 buc. PC-uri cu monitoare TFT; 37 buc.minilaptopuri;1 buc.echipament antispam si 1 buc. Router.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 478, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare cu oferta totala este de 29.400 lei sau pe loturilotul 1- 22.800 lei, lotul 2-5.100 lei, lotul 3-800 lei, lotul 4-700 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse propii de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratia privind calitatea de participant la procedura
a) Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata)
b.Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului, din care sa rezulte C.U.I/C.I.F. si J00/00/00 (copie xerox)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti
b) Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competented) Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de pana latrei ori mai mare decat valoarea estimativa a achizitiei respectivlotul1-843000 euro, lotul 2-300000 euro, lotul 3-30000 euro, lotul4-27000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime:
a) Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din gama oferita in ultimii 3 ani, aplicabil numai pentru contracte incheiate si indeplinite. se va prezenta minim un contract in valoare de minim 30 % din valoareacontractului ce urmeaza a fi atribuitsau 3 contracte a caror valoare insumata sa fie de minim 50% din valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuitSe va prezentaFormularul H din sectiunea III , in original.
b) Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluic) Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
d) Autorizare pentru livrarea produselor, aplicabil numai in cazul vanzarii prin intermediar (dealer autorizat), se va emite de catre producator sau reprezentantul autorizat al acestuia (importatorul), catre SC HIDROELECTRICA SA.e) Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contracte finalizateSe vor prezenta minim 2 (doua)Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al calitatii al producatorului, conformSREN ISO 9001/2001, (copie xerox), sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Producatorul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii sau un sistem echivalent, agreat de Uniunea Europeana, pe durata derularii contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-invitatia de participare ofertantilor care au depus oferte admisibile ;dupa doua zile lucratoare ofertantii vor depune electronic oferta de pret (financiara) imbunatatita;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2008 08:45
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2008 10:00
Locul: SC HIDROELECTRICA SA, Bucuresti, str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2, cod postal 020995.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA de APEL Bucuresti
Adresa postala: str.Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40213195180, Email: [email protected], Fax: +40213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in conformitate cu art. 272alin. 4din OG 34/2006 modificata si completata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC HIDROELECTRICA SA, compartiment juridic
Adresa postala: str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel.0213032565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2008 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer