Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de echipament individual de protectie


Anunt de participare (utilitati) numarul 60964/08.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Anghel, Tel.0213074660, In atentia: Ioana Leau, Email: [email protected], Fax: 0213032572
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de echipament individual de protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul sucursalelor de hidrocentrale
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acoperirea necesarului de echipament individual de protectie pentru dotarea angajatilor societatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19330000-8 - Incaltaminte de protectie (Rev.1)
18220000-7-Imbracaminte de protectie impotriva intemperiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1-bocanci de decuritate termoizolanti-2020 per.;lot2-cizme electroizolante de inalta tensiune-852 per.;lot3-cizme electroizolante de joasa tensiune-323 per.;lot4-cizme impermeabile pentru apa si noroi-1680 per.; lot5-cizme rezistente la acizi-23 per.;lot6- cizme sold securitate antiperforatie-262 per.;lot7- costum salopeta-4563 per.;lot8-costum salopeta rezistent la arc electric-94 per.;lot 9- pantofi securitate cu talpa antiderapanta-2577 per.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 135, 126RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
lot 1 = 1800 lei; lot 2 = 180 lei;lot 3 = 40 lei;lot 4 = 1000 lei;lot 5 = 10 lei;lot 6 = 900 lei; lot 7 = 1500 lei; lot 8 = 900 lei;lot 9 = 1500 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind eligibilitatea;
- declaratia privind neincadrarea in prevederile art 181;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil din anul precedent;
- obligatii contractuale in desfasurare fata de alti clienti.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
- declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat;
- autorizare pentru livrarea produse si prestari servicii;
- recomandari din partea altor beneficiari;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria societatii sau prin ordin de plata in contul SC Hidroelectrica SA RO15RNCB0072018331870001
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2008 13:00
Locul: la sediul central al SC Hidroelectrica SA, Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de avaluare a ofertelor ai autoritatii contractante, reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA de APEL Bucuresti
Adresa postala: str.Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40213195180, Email: [email protected], Fax: +40213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC HIDROELECTRICA SA, compartiment juridic
Adresa postala: str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel.0213032565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2008 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer