Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de echipamente de diagnosticare, intretinere si modelare pentru reteaua de apa si canalizare din Ramnicu Valcea


Anunt de participare numarul 41948/26.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Hill International S.A.
Adresa postala: 20 Avenue Monterey, L-2163 Luxembourg, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240591, Romania, Punct(e) de contact: Hill International SA Birou Ramnicu Valcea, Tel.+40 0350804851, In atentia: Mirela Costache, Email: [email protected], Fax: +40 0350804852
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Consultantul pentru Contractul ISPA 2004/RO/16/P/PE/002-01 in cadrul caruia Consultantul este desemnat ca Autoritate de Contractare pentru achizitia de echipamente.
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipamente de diagnosticare, intretinere si modelare pentru reteaua de apa si canalizare din Ramnicu Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC ACVARIM SA, Str. Carol I nr. 3-5, etaj 3 Ramnicu Valcea, Jud. Valcea, Romania, cod 240591
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in livrarea, instalarea, punerea in functiune, instruirea si asigurarea service-ului pentru: Lot 1: Echipamente pentru detectie pierderi/ Unitate mobila de detectie a pierderilor;
Lot 2: Unitati mobile pentru inspectia si curatarea conductelor de canalizare;
Lot 3: Hardware si Software pentru GIS, si modelare retele;
Lot 4: Echipament de prospectare pe teren si masurare debite.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31642100-9 - Detectoare de conducte metalice (Rev.1)
29567100-2-Masini de control al suprafetei interne a conductelor (Rev.1)
30231000-7-Computere si imprimante (Rev.1)
33212250-6-Echipament de topografie (Rev.1)
33252100-2-Debitmetre (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 = 68000 Euro; Lot 2 = 335000 Euro; Lot 3 = 99000 Euro; Lot 4 = 32000 Euro
Valoarea estimata fara TVA: 554, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare Lot 1:1.300 ; Lot 2:7000 ; Lot 3:1.900 ; Lot 4:600 .Garantie de buna executie: 10 %din valoarea contractului de achizitie publica de bunuri, in Euro, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat de Uniunea Europeana prin Contractul ISPA 2004/RO/16/P/PE/002-01.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente justificativeconform cerintelor din Fisa de Date atasata la prezentul anunt.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media profitului operational pe ultimii trei ani financiari (2004, 2005, 2006);
b) Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani financiari (2004, 2005, 2006)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) trebuie sa fie pozitiva.b) trebuie sa depaseasca valoarea de: 60 000 euro, pentru Lotul 1;300 000 euro, pentru Lotul 2;90 000 euro, pentru Lotul 3;30 000 euro, pentru Lotul 4;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Ofertantul(operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) a finalizat proiecte similare in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei: B. Conformitatea cu Specificatiile tehnice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A. * Lot 1: cel putin 1 contract prin care a furnizat: aparatura de detectie a pierderilor;* Lot 2: cel putin 1 contract in domeniul furnizarii de masini pentru inspectia interna a conductelor inclusiv CCTV;* Lot 3: nu este cazul.* Lot 4: nu este cazul.B. declaratie prin care se angajeaza sa respecte prevederile Specificatiilor tehnice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2004/ RO/16/P/PE/002-01-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.02.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2008 12:00
Locul: ACVARIM, strada Carol I, nr 3-5, etaj 3, Ramnicu Valcea, judet Valcea, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-319 51 80, Email: [email protected], Fax: 021-3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleus Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului Autoritatii Contractante pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Hill International SA Luxembourg Sucursala Bucuresti
Adresa postala: Nicolae Titulescu , nr 1, bloc A7, scara 4, apartament 96, etaj 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011131, Romania, Tel.+40 21 319 52 48, Email: [email protected], Fax: +40 21 319 52 68
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2008 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer