Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de hidranti subterani echipati cu cot cu picior cu 2 flanse Pn 10, cutii de protectie hidranti subterani si dispozitive de busonat hidranti.


Anunt de participare (utilitati) numarul 92141/10.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 235, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Cristea, Tel.021.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de hidranti subterani echipati cu cot cu picior cu 2 flanse Pn 10, cutii de protectie hidranti subterani si dispozitive de busonat hidranti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Mun. Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de hidranti subterani echipati cu cot cu picior cu 2 flanse Pn 10, cutii de protectie hidranti subterani si dispozitive de busonat hidranti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42131160-5 - Hidranti (Rev.2)
44470000-5-Produse din fonta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 369, 109RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 13.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere se completeaza formulularul B1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 formular B
Prezentare certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
Prezentare certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, emis cu 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte urmatoarele informatii:
capitalul social, puncte de lucru, date identificare administratori, asociati / actionari, stare actuala firma;
Se solicita ca in obiectul de activitate sa fie incluse comercializarea sau fabricarea produselor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.
ca nu au fost inscrise mentiuni referitoare la faliment, lichidare, sechestru, condamnarea unuia din asociati.
Certificatul de inregistrare asocietatii/persoanei juridice, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil: a) la data de 31.12.2008;
b) la data de 30.06.2009
care vor fi vizate si inregistrate de organele competente;2. Cifra de afaceri a operatorului economic, pentru anul 2008, sa fie mai mare decat 900.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalelor livrari de piese care fac obiectul prezentului contract, efectuate in ultimii 3 ani ( 2006, 2007 si 2008) continand valori, perioade de livrare, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti. Livrarile de piese se confirma prin prezentarea unor documente/cerificate emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar. In cazul in care clientul beneficiar este un client privat si, din motive obiective nu are posibilitatea obtinerii acestor documente, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Conditie minima: media livrarilor de produse similare celor care fac obiectul contractului, trebuie sa fie de minim 300.000 lei in ultimii trei ani(2006, 2007, 2008)
Agrementul si avizul tehnic pentru hidrantii subterani echipati cu cot cu picior cu 2 flanse Pn 10 si cutiile de protectie hidranti subterani, insotite de viza Comisiei Tehnice de Agrementare, sau echivalent, documente justificative de libera circulatie a marfurilor in UE, valabil la data deschiderii ofertelor. Documentele se poate depune in copie certificata pentru conformitate cu originalul, sub semnatura si stampila operatorului economic. La solicitarea autoritatii contractante, operatorii economici au obligatia de a prezenta originalul documentului pentru verificarea conformitatii;
Certificat ISO 9001 pentru producator sau echivalent, valabil in orice tara UE tradus in limba romana.
Autorizarea operatorului economic de catre producator pentru livrarea produselor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici trebuie sa fie obligatoriu inscrisi la sistemul Electronic al Achizitiilor Publce (SEAP).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2009 10:30
Locul: Directia Logistica- Splaiul Independentei, nr. 235, corp c1, parter, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
va participa cate un reprezentant din partea fiecarui operator economic care a depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: Str. stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. banului, nr. 3A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.314.40.07, Fax: 021.314.46.48
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2009 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer