Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de imbracaminte si echipament individual de protectie


Anunt de participare (utilitati) numarul 31865/11.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Anghel, Tel.0213074629, In atentia: Ioana Leau, Email: [email protected], Fax: 0213032572
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de imbracaminte si echipament individual de protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul sucursalelor de hidrocentrale
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acoperirea necesarului de echipament individual de protectie pentru dotarea angajatilor societatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18000000-9 - Imbracaminte si accesorii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 = 205 buc;Lot 2 = 3920 buc;Lot 4 = 5 buc;Lot 5 = 400 buc;Lot 6 = 563 buc;Lot 7 = 242 buc;Lot 8 = 96 buc;Lot 9 = 77 buc;Lot 10 = 61 buc;Lot 16 = 39 buc;Lot 17 = 45 buc;Lot 18 = 4 buc;Lot 19 = 8 buc;Lot 20 = 406 buc;Lot 21 = 25 buc;Lot 24 = 1927 buc;Lot 25 = 12 per.;Lot 26 = 17 per;Lot 27 = 93 buc;Lot 28 = 440 buc;Lot 29 = 591 buc;Lot 30 = 21 buc;Lot 31 = 19 buc;Lot 32 = 11 buc;Lot 33 = 34 buc;Lot 34 = 110 buc;Lot 35 = 53 buc;Lot 36 = 626 per;Lot 37= 149 per;Lot 38= 143 per;Lot 39 = 752 per;Lot 40 = 2984 per;Lot 41= 2 per;Lot 42 = 34 per;Lot 43 = 8 per;Lot 44 = 1267 per;Lot 45= 14 per;Lot 48 = 10 buc;Lot 49 = 108 buc;Lot 51 = 399 buc;Lot 52 = 3 buc;Lot 53 = 5 buc;Lot 54 = 1394 buc;Lot 55 = 24 per;Lot 56 = 65 buc;Lot 57 = 75 buc;Lot 58 = 280 buc;Lot 59 = 45 buc;Lot 60 = 7 buc;Lot 61 = 15 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 092, 508RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: l = (lot)(lei): l1=60;l2=140;l4=10;l5=200;l6=100;l7=60;l8=100;l9=60 ;l10=150;l16=100;l17=10;l18=10;l19=30;l20=300. etc conf documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se accepta asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind eligibilitatea;
- declaratia privind neincadrarea in prevederile art 181;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil din anul precedent;
- declaratia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
- declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat;
- autorizare pentru livrarea produse si prestari servicii;
- recomandari din partea altor beneficiari;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria societatii sau prin ordin de plata in contul SC Hidroelectrica SA RO15RNCB0072018331870001
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2007 10:00
Locul: la sediul central al SC Hidroelectrica SA, Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de avaluare a ofertelor ai autoritatii contractante, reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0110872, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Constantin Nacu Nr.3 Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel.0213074627, Email: [email protected], Fax: 0213032572
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer