Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de lucrari de C+M pentru Acumularea Lugasu-Reabilitarea si punerea in siguranta a digurilor acumularii


Anunt de participare (utilitati) numarul 101838/11.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Punct(e) de contact:  Alexandru Anghel, Tel. 0213074629, Email:  [email protected], Fax:  0213032572, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de lucrari de C+M pentru Acumularea Lugasu-Reabilitarea si punerea in siguranta a digurilor acumularii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sucursala Hidrocentrale Oradea -Amplasamentul Acumularii Lugasu
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de lucrari de constructie si montaj pentru Acumularea Lugasu - Reabilitarea si punerea in siguranta a digurilor acumularii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45241300-1 - Lucrari de constructii de diguri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati de lucrari conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 91, 984, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 182000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere si/sau subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG. Nr. 34/2006, cu modificarile si completarile in vigoare;
- confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat saudocumentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit ;
- confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale , prin prezentarea de documente emise de autoritatea administrativa locala;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului, din care sa rezulte C.U.I/C.I.F. si J00/00/00 (copie semnata si stampilata pentru conforitate cu originalul), sau Certificat constatator, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Bilantul contabil din anul 2009, vizat si inregistrat de organele competente. Bilantul contabil se va prezenta ori in copie, ofertantul avand asupra sa originalul pentru a fi prezentat comisiei ori in copie legalizata.b. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani respectiv pentru2007, 2008, 2009, trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimativa a contractului ce urmeaza a fi atribut, respectiv 91.984.560 lei . Se va prezentaFormularul 3 din sectiunea III , in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa prezinte contracte de lucrari similare in domeniul constructiilor hidrotehnice in valoare insumata de cel putin 50.000.000 lei.
b.Declaratie privind echipamentele tehnice si specializate, utilaje si instalatii, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.c. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere siprivind echipa care se va ocupa de derularea proiectului. Se vor prezenta CV-urile persoanelor mentionate din care sa rezulte experienta in domeniul realizarii ecranelor de etansare de adancimesi a pereelor hidrotehnice.Echipa trebuie sa fie formata cel putin din : un responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniu, conform legislatiei in vigoare;un responsabil cu securitatea si sanatatea muncii, atestat in domeniu, conform legii;un responsabil cu protectia mediului, atestat in domeniu, conform legii.d. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractesimilare finalizate .Se vor prezenta minim 3 (trei) recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2010 11:00
Locul: Str. Constantin Nacu , nr. 3 , sector 2 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , observatori ANAF
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030064, Romania, Tel. 021/310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA de APEL Bucuresti
Adresa postala:  str.Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor 256si art. 270-271 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu, Nr. 3 , sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Tel. 021.30.32.565, Email:  [email protected], Fax:  021.30.32.572
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2010 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer