Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE MIXTURA ASFALTICA CALDA BAPC16 PENTRU REPARATII DN DIN RAZA DE ADMINISTRARE A SDN FOCSANI


Anunt de participare numarul 110938/05.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 023/2214430, In atentia:  Serviciul Licitatii, Email:  [email protected], Fax:  0232/214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 023/2214430, In atentia:  Serviciul Licitatii, Email:  [email protected], Fax:  0232/214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Punct(e) de contact:  Secretariat - Sediul D.R.D.P. Iasi, Tel. 023/2214430, Email:  [email protected], Fax:  0232/214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE MIXTURA ASFALTICA CALDA BAPC16 PENTRU REPARATII DN DIN RAZA DE ADMINISTRARE A SDN FOCSANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Sectoarele de DN specificate in lista din Anexa nr. 2 din documentatia de atribuire
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de mixtura asfaltica calda BAPC16 pentru reparatii DN din raza de administrare a SDN Focsani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113700-2 - Materiale de reparatii rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare 1.000 to mixtura asfaltica BAPC16 necesare pentru reparatii DN din raza de administrare a SDN Focsani
Valoarea estimata fara TVA: 265, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 2.000 lei. Garantia de buna executie - 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.2. Certificate fiscale de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale valabile la data deschiderii ofertei .3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4. Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, copie.5. Certificat constatator in original sau copie legalizata emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial. Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN privind activitatea aferenta indeplinirii obiectului viitorului contract de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la data de 31.12.2009 inregistrat la Registrul Comertului.2. Balanta contabila la 30.09.2010, semnata si stampilata de conducatorul societatii.3. Fisa de informatii generale.4. Declaratie pe propria raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 de zile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2007, 2008, 2009, sa fie de cel putin 400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de mixtura asfaltica in ultimii 3 ani + Recomandari pentru cele mai importante contracte de furnizare.2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, statiile de preparare a mixturii asfaltice, mijloace auto, etc. de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere + Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate pe care il detine ofertantul si in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
EXPERIENTA SIMILARA ? un contract de furnizare mixtura de cel putin 200.000 lei fara TVA - in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2010 10:00
Locul: Sediul D.R.D.P. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare + max 2 persoane autorizate din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala:  Str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  70002, Romania, Tel. 0232.217808, Fax:  0232.217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP IASI - Serviciul Juridic
Adresa postala:  Gh. Asachi nr. 19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232.214430, Email:  [email protected], Fax:  0232.214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2010 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer