Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia de piese de schimb si subansamble pentru utilaje agricole de forestiere, de ridicat-manipulat, si pentru autovehicule


Anunt de participare numarul 136420/12.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia de piese de schimb si subansamble pentru utilaje agricole de forestiere, de ridicat-manipulat, si pentru autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Mehedinti, str. Eroii de la Cerna nr. 22, Dr. Tr. Severin, jud. Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 650, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de piese de schimb si subansamble pentru utilaje agricole de forestiere, de ridicat-manipulat, si pentru autovehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16800000-3 - Piese pentru utilaje agricole si forestiere (Rev.2)
31431000-6-Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric (Rev.2)
34300000-0-Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
42400000-0-Echipamente de ridicare si de manipulare si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatie atasata
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cerinta obligatorie: -Cuantumul garantiei de participare: 1% din valoarea lotului (fara TVA)ofertat.-Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278 ind.1 din OUG nr.34/2006, este valoarea amintita mai sus.- Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor- Forma de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara (in acest sens se va completa formularul , ,Scrisoare de garantie bancara), -Instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate de asigurari- ordin de plata sau fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor(cont RO48RZBR0000060000625761 ? Raiffeisen Bank ? sucursala Drobeta Turnu Severin )Dovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere, presedintelui comisiei de evaluare, la solicitarea acestuia. In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior Cerinta obligatorie: - Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA-modul de constituire a garantiei de buna executie: prin retineri succesive din sumele datorate din facturile partiale.-retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile H.G. nr.925/2006, pentru loturile cu o valoare mai mare de 63000lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - prezentare formular ?Informatii generale? - prezentare formular ?Declaratie privind eligibilitatea? sau Cazier judiciar /certificat echivalent- prezentare formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?
Cerinta obligatorie: - prezentare formular ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181?
- confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat al statului si bugetul local, prin certificate emise de catre organisme abilitate care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functie de decizie, in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Nicolicioiu Sorin, Capraru Lucretia si Mihail Constantin. Cerinta obligatorie:
- prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente;Cerinta obligatorie:
- prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2012 12:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Mehedinti, situat in str.Eroii de la Cerna, nr.22, din Dr.Tr.Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai firmelor ofertante, sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista mai multe oferte care prezinta acelasi pret si care sunt clasate pe primul loc, acestora li se va solicita o noua oferta, in plic inchis, dar care sa nu o depaseasca pe cea anterioara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data comunicarii rezultatului procedurii de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Mehedinti - oficiul juridic
Adresa postala: Str.Eroii de la Cerna , nr.22, Localitatea: Dr.Tr.Severin, Cod postal: 220148, Romania, Tel. +40 252317970, Email: [email protected], Fax: +40 252312308
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer