Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII CALCULATOARE SI PERIFERICE EXTERNE


Anunt de participare numarul 4134/05.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel.021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66, Adresa internet (URL): www.ase.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Academia de Studii Economic, Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Cladirea din strada Cihoschi, etaj 3, camera 5318. , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 int 222, In atentia: Ec. Gloria Veresteanu, Fax: 319.20.27
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Academia de Studii Economic, Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Cladirea din strada Cihoschi, etaj 3, camera 5318, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 int 222, In atentia: Ec. Gloria Veresteanu, Fax: 319.20.27
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Academia de Studii Economic, Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Cladirea din strada Cihoschi, etaj 3, camera 5318, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 int 222, In atentia: Ec. Gloria Veresteanu, Fax: 319.20.27
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII CALCULATOARE SI PERIFERICE EXTERNE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul autoritatii contractante precum si in centrele teritoriale ale acesteia (Piatra Neamt, Giurgiu, Calarasi, Targoviste, Predeal) .
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII CALCULATOARE SI PERIFERICE EXTERNE (IMPRIMANTE, SCANERE, etc.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50320000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a computerelor personale (Rev.1)
50323000-5-Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1
lot 2
Valoarea estimata fara TVA: 352, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: scrisoare de garantie bancara-7.500RON pentru lotul I si 3.000 RON pentru lotul II.Garantia de buna executie: 5 % din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat notarial.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator/ Autorizatie de functionare
Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31/12/2006.
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratii prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri globala, pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat 900.000 RON pentru lotul I si420.000 RON pentru lotul II.Ofertantul va dovedi ca a indeplinit si realizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract (sau mai multe contracte cumulate) care a avut ca obiect vanzarea unor servicii similare cu cele supuse prezentei achizitii si care a avut valoarea mai mare sau egala decat 300.000 RON pentru lotul I si 120.000 RON pentru lotul II. Nu se pot cumula mai mult de 3 contracte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind dotarile cu echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret serviciu
50%
Descriere:
2.
timp de raspuns la solicitari
10%
Descriere:
3.
garantia lucrarii
10%
Descriere:
4.
timp de remediere al defectiunilor
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1257
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria centrala din sediul autoritatii contractante sau sala 5318 pe baza de buletin si imputernicire scrisa din partea furnizorului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2007 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Adresa postala: Adresa postala: PIATA ROMANA, NR.6, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 INT153, Fax: 021/319.19.66
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2007 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer