Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de servicii de reparare si intretinere a autoturismelor de teren si autoutilitare


Anunt de participare numarul 147563/29.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: Directia Silvica Galati, str. Stiintei, nr. 95, Localitatea: Galati, Cod postal: 800189, Romania, Punct(e) de contact: comp. mecanizare, Tel. +40 236412517, In atentia: ing. Theodor Hotnogu, Email: [email protected], Fax: +40 236460256, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de servicii de reparare si intretinere a autoturismelor de teren si autoutilitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Punctul de lucru al operatorului economic
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 081 si 103, 873RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se estimeaza cate un contract trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de inretinere, reparatii si mentenanta ale autoturismelor aflate in dotarea Directiei Silvice Galati si subunitatile sale, utilizand punctele de lucru ale operatorilor economici. Piesele de schimb, subansamblele si consumabilele vor fi asigurate de prestator.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
42124100-5-Piese pentru masini sau motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1.
a) - Valoarea maxima estimata a lotului: 51.138 lei ;
b) ? Valoarea minima a lotului :2.870 lei.
Pe perioada derularii acordului ? cadru se estimeaza :
a). ? cantitatea minima de servicii care ar putea fi solicitate pe intreaga durata a acordului cadru : revizie la 240 mii km la autoturism de teren Huyndai Teracan, revizie la 260 mii km la autoturism Dacia Locan MCV si revizie la 210 mii km la autoturism Dacia 1307.
b). - cantitatea maxima de servicii care ar putea fi solicitate pe intreaga durata a acordului cadru : cantitatea de servicii si piese de schimb prezentata la punctul 7.1.2. din Caietul de sarcini.
Pe perioada derularii acordului ? cadru se estimeaza :
a). - cantitatea minima de servici care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru : revizie la 240 mii km la autoturism de teren Huyndai Teracan, revizie la 260 mii km la autoturism Dacia Locan MCV si revizie la 210 mii km la autoturism Dacia 1307.
b). - cantitatea maxima de servici care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru : revizie la 240 mii km la autoturism de teren Huyndai Teracan, revizie la 260 mii km la autoturism Dacia Locan MCV, revizie la 210 mii km la autoturism Dacia 1307 si revizie la 55 mii km la autoturism Renaul Fluence.Lot 2.a) - Valoarea maxima estimata a lotului: 52.735 lei ;
b) ? Valoarea minima a lotului: 211 lei.
Pe perioada derularii acordului ? cadru se estimeaza: a). ? cantitatea minima de servicii care ar putea fi solicitate pe intreaga durata a acordului cadru: revizie la 210 mii km la autoutilitara Dacia 1307;
b). - cantitatea maxima de servicii care ar putea fi solicitate pe intreaga durata a acordului cadru: cantitatea de servicii si piese de schimb prezentata la punctul 7.2.2. din Caietul de sarcini.
Pe perioada derularii acordului ? cadru se estimeaza:
a). - cantitatea minima de servici care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru: revizie la 210 mii km la autoutilitara Dacia 1307;
b). - cantitatea maxima de servici care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru: revizie la 210 mii km la autoutilitara Dacia 1307 si revizie la 80 mii km la autoutilitara Dacia Duster 1, 5 MAC.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 081 si 103, 873RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
? cuantumul garantiei de participareeste de 2076 lei din care 1022 lei pentru lot 1 si 1054 pentru lot 2.? perioada de valabilitate a garantiei de participare: - cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei? modalitatea de constituire: cf. reglementarilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin OP in contul RO30 RZBR 00000600 0436 1555 deschis la Raiffeisen Bank - Galati sau depunerea la casierie a sumei in numerar.- dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora prevazuta de art. 86, alin. (6) din HG 925/2006.Echivalen?a pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii din productie ale RNP - Romsilva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie cu mentiunea , ,conform cu originalul??, urmatoarele:
1.- Declaratii privind eligibilitatea (cf. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul), Anexa 1;2.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 ? persoanele care aproba bug. si cu functie de decizie in cadrul AC: ing. Valentin Hahuie, ec. Mihai Niculitev, jurist Mariana Ivanescu, ing. Constantin Stoica ? comp. Achizitii, Anexa 2;
3.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 (vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul), Anexa 3;
4.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Anexa 4;
5.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordinului ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010), Anexa 5;
6. Certificat fiscal din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de autoritatile legale competente, care atesta faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat;
7. Certificat fiscal din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de autoritatile legale competente, care atesta faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale i vigoare in Romania. 1. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?? Certificat constatator emis de ONRC conform careia ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
2. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?? dovada ca ofertantul este autorizat RAR conform dispozitiilor Ordonantei 82/2000, valabila la data limita de depunere a ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1:
Ofertantul trebuie sa prezinte informatii generale privind cifra de afaceri globala in ultimii trei ani. Nu se solicita o anumita cifra pentru a fi calificat. Data de referinta pentru care se determina cifra de afaceri precum si data de echivalenta a Ron/alta valuta la cursul BNR (http: //www.cursbnr.ro/) este 31.12. a fiecarui an declarat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul , ,Fisa de informatii generale?, Anexa 6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Cerinta 1: Dovada experientei similare, respectiv o lista a principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Nu se solicita o anumita valoare, perioada de prestare sau un anumit nr. de beneficiari pentru a fi calificat.
Experienta similara
Cerinta 2: Dovada prestarilor de servicii similare confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Cerinta 3: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul in vederea asigurarii calitatii pentru clasa I, a II-a si a IV-a de autorizare RAR conformcerintelor Ordonantei 82/2000
Cerinta 4: a) Lot 1. Dovada ca operatorul economic are punct de lucru (atelier service) in conditii legale - proprietate, inchiriere, sau sub orice alta forma - in Municipiul Galati;
b) Lot 2. Dovada ca operatorul economic are punct de lucru (atelier service) in conditii legale - proprietate, inchiriere, sau sub orice alta forma - in Municipiul Tecuci sau Galati.
Informatii privind subcontractantiiCerinta 5: Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti. In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL?.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinireSe va completa formularul Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii, Anexa 7.Modalitatea de indeplinireSe vor prezenta parti relevante de contract sau proces verbal de receptie (final/partial), in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul? sau propria declaratie a operatorului economic sau orice alte certificate/documente ce pot fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare privind experienta similara.Modalitatea de indeplinireSe vor completa formularele: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ? Anexa 8 si Informatii referitoare la personalul de conducere ? Anexa 9Modalitatea de indeplinireSe vor prezenta copii cu mentiunea ?Conform cu originalul? dupa documente care atesta indeplinirea cerintei privind punctul de lucru.Modalitatea de indeplinireSe va completa formularul: lista cu subcontractantii si specializarea acestora ? Anexa 10
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de garantie pentru serviciile prestate (manopera)
10%
Descriere: Termen de garantie pentru serviciile prestate (manopera)
3.
Termen de garantie acordat pentru piese/consumabile/subansamble de schimb
10%
Descriere: Termen de garantie acordat pentru piese/consumabile/subansamble de schimb utilizate de prestator in cadrul reviziilor periodice sau in cadrul interventiilor neprogramate
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12526 din 08 / 10 /2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2013 16:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2013 09:00
Locul: Sediul AC, str. Stiintei, nr. 95, loc Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, persoane desemnate UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Finantarea se asigura din fonduri proprii din productie. Departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale: In cazul in care mai multe oferte se claseaza pe primul loc (intrunesc acelasi numar de puncte), autoritatea contractanta se va solicita in scris numai ofertantilor aflati in aceasta situatie, ca in termen de 72 de ore sa prezinte in plic inchis si sigilat, noi propuneri privind criteriul de calificare nr. 1, respectiv noi preturi ale ofertei financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Galati - Compartiment Juridic
Adresa postala: str. Stiintei, nr. 95, Localitatea: Galati, Cod postal: 800189, Romania, Tel. +40 236412516, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2013 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer