Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de uniforme pentru personalul silvic al D.S. Caras-Severin (costum de primavara-toamna)


Anunt de participare numarul 131835/05.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 229, Email: [email protected], Fax: 021 316 97 45, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Caras-Severin
Adresa postala: Str. Petru maior, nr. 69 A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320100, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Paza, Biroul Investitii, Tel. 0732850895, In atentia: Mihai Bona, Mocanu Radu, Fax: 0255222645
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
www.e-licitatie.ro sau
Adresa postala: Str. Petru maior, nr. 69 A, Localitatea: resita, Cod postal: 320100, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Paza, Biroul Investitii, Tel. 0732850895, In atentia: Mihai Bona, Mocanu Radu, Fax: 0255222645
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. Petru Maior, Nr. 69 A, la secretariatul unitatii noastre, Localitatea: RESITA, Cod postal: 320100, Romania, Punct(e) de contact: Secretariatul Unitatii, Tel. 0732850895, In atentia: Manciu Florica, Fax: 0255222645
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SILVICULTURA SI EXPLOATARI FORESTIERE
Activitate (activitati)
Altele: REGIE AUTONOMA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de uniforme pentru personalul silvic al D.S. Caras-Severin (costum de primavara-toamna)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea se va face la sediul D.S. Caras-Severin si subunitatile acesteia
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in furnizarea unui numar de 620 de uniforme pentru personalul Directiei Silvice Caras-Severin, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18222000-1 - Haine de serviciu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
620 de bucati, din care: -125 costum primavaratoamna personal birou-barbati
Valoarea estimata fara TVA: 235, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita: - garantie de participare in cuantum de 4700 lei.- garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul: Informatii generale
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Certificat de participare cu oferta independenta
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006
- Certificat de atestare fiscala privind platataxelor la bugetul general consolidat;
- certificat de atestare fiscala privind platataxelor si impozitelor labugetele localede pe raza unitatii administrativ teritoriale unde isi are sediul operatorul economic ;
Mentionam faptul ca aceste certifacte trebuie sa faca dovada indeplinirii obligatiilor fata de bugetul de stat si local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie confome cu originalul.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie conforma cu originalul, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are in obiectul sau de activitate producerea si/sau furnizarea de costume.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formular ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani?din Sectiunea III: Formulare si Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani;
Se vor prezenta mostre ale materialelor folosite pentru fiecare produs din caietul de sarcini(de 10x10cm pentru fiecare material) intr-un clasor, se va face o descriere succinta a materialelor utilizate.Mostrele materialelor vor fi insotite obligatoriu de cate un certificat de calitate de la producator, prin care se confirma cerintele acestora cu prevederile caietului de sarcini si cu Ordinul MAPDR nr. 1305/2005, modificat prin Ordinul 332/2006. - Pentru materialele din care se compun uniformele (fata si captuseala) se vor prezenta buletine de analiza de la un laborator specializat si autorizat, prin care se va confirma corespondenta cu prevederile actelor normative mentionate anterior.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita verificarea probelor de laborator pe cheltuiala ofertantului, in cazul in care apar dubii la analiza propunerii tehnice.
De asemenea se vor prezenta la depunerea ofertelor, mostre ale produselor realizate conform caietului de sarcini:
-costum primavara-toamna pentru personal silvic de teren marimea 52-costum primava-toamna personal silvic de birou barbatimarimea 52-costum primava-toamna personal silvic de birou femeimarimea 48In cazul in care una sau mai multe mostre ale produselor depuse de un ofertant nu corespund cerintelor din caietul de sarcini, se va respinge intreaga oferta.
-Document privind certificare a managementului calitatii, valabil la data deschiderii ofertelor (ISO 9001 sau altele);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a indeplinit in ultimii 3 cel putin un contract similar in valoare de cel putin 130000 lei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2011 10:00
Locul: Directia Silvica Caras-Severin, Str. Petru Maior, Nr. 69 A, Resita, Jud. Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Caras-Severin
Adresa postala: Str. Petru Maior, Nr. 69 A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320100, Romania, Tel. 0255216533, Fax: 0255222645
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2011 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer