Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE, INTRETINERE DRUMURI SI SPATII VERZI


Anunt de participare numarul 89209/23.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara "Valea Somesului"
Adresa postala: Str. Principala Nr. 39, Localitatea: Rus, Cod postal: 457290, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Aurelian COZMA, Tel.0260639344, Email: [email protected], Fax: 0260639344, Adresa internet (URL): www.adisomes.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de comune
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE, INTRETINERE DRUMURI SI SPATII VERZI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: comuna Poiana Blenchii, jud. Salaj, Romania
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE, INTRETINERE DRUMURI SI SPATII VERZI: 1 buc. Autobasculanta
1 buc. Autogreder
1 buc. cilindrul compactor
1 buc. autovehicul multifunctional tip Unimog
1 buc. buldozer pe senile
1 buc. buldoexcavator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43000000-3 - Utilaje pentru minerit, cariere de piatra si constructii (Rev.2)
34000000-7-Echipament de transport si produse auxiliare pentru transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul prevede achizitia urmatoarelor utilaje si echipamente: Lotul 1:34142300-7 Autobasculante -1 buc. Autobasculanta
Lotul 2:43221000-8 Gredere rutiere 1 buc. Autogreder
Lotul 3:43312400-7 Cilindri compresori rutieri 1 buc. cilindrul compactor
Lotul 4:34144000-8 Autovehicule cu utilizare speciala -1 buc. autovehicul multifunctional tip Unimog
Lotul 5:43211000-5Buldozere- 1 buc. buldozer pe senile
Lotul 6:43262000-7 Utilaje excavatoare -1 buc. buldoexcavatorDetaliile sunt prezentate in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 458, 012.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: Lot1: 4500 lei, Lot2:4500 lei, Lot3:1800 lei, Lot: 7200 lei, Lot5:3600 lei, Lot6:2100 lei, Garantie de buna executie10% din val.contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin FEADR, Masura 322, -conform prevederilor din ghidul solicitantului si reglementarilor legale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006
Atestate fiscale (originale sau copii legalizate) privind indeplinirea obligatiilor exgibile de plata :
a) a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;
b) a impozitelor si taxelor locale;
(certificate tip emis de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular B2 Informatii generaleCopii dupa bilantul contabil, inclusiv cont de profit si pierdere, pentru anii 2006, 2007, 2008, bilant inregistrat la Directia Generala a Finantelor Publice (sau organele similare in cazul in care ofertantul este persoana fizica/juridica straina)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani minim: Lotul 1:870 000, 00 leiLotul 2:910 000, 00 leiLotul 3:360 000, 00 leiLotul 4:1 450 000, 00 leiLotul 5:720 000, 00 leiLotul 6:430 000, 00 leiProfitul net in anul 2008 trebuie sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista unitatilor service acreditate conform legislatiei romane in vigoare si recomandate de producator, unde se vor efectua reviziile tehnice obligatorii si reparatiile pe durata garantiei.Pentru experienta similara, in functie de loturile ofertantul va prezenta :
1. Declaratie privind lista principalelor livrari2. Minim 3 contracte de livrari similare insotite de:
- procesele verbale de receptie a ale bunurilor
- recomandari din partea beneficiarilor in copii conforme cu originalul
Dupa caz: Formular 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12G - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareaacestora, Acorduri de asociere in copie, Acorduri cu subcontractantii in copie(copiile vor fi legalizate doar in cazul in care ofertantul este declarat castigator).
Producatorul are implementat sistemul de management al calitatii si de management de mediu.Produsele ofertate vor trebui sa prezinte marcaj CE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- a derulat minim 3 contracte de utilaje similare (aceeasi grupa CPV-primele trei cifre identice cu cele ale lotului pentru care se oferteaza)-certificat ISO 9001 sau echivalent-certificat ISO 14001 sau echivalent-Certificatul de conformitate pt. marcaj CE sau document echivalent-Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Costpe durata minima de garantie
30%
Descriere:
2.
Perioada de garantie
20%
Descriere:
3.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2009 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, com. Rus, jud. Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot participa avand asupra lor o imputernicire din partea societatilor in cazul persoanelor juridice si o copie a documentului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR)Masura322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj, Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: str.T.Vladimirescu nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania, Tel.0260/611085, Email: [email protected], Fax: 0260/611085
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricaruiact al autoritatii contractante. Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la dataluarii la cunostinta de catre contestatar
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA VALEA SOMESULUI
Adresa postala: Loc. Rus, nr. 39, jud. Salaj, Localitatea: Loc. Rus, Cod postal: 457290, Romania, Tel.0766361520
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2009 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer