Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia in sistem leasing financiar a 30 buc autobuze solo pentru transportul urban, cu podea complet coborata pe toata lungimea vehiculului, cu motor EEV - cod C.P.V.-34121400-5 si 8 buc troleibuze solo pentru transportul urban ,cu podea complet cobor


Anunt de participare (utilitati) numarul 133891/13.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
URBIS S.A. Baia Mare
Adresa postala: STR.8 MARTIE NR.3, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430406, Romania, Punct(e) de contact: Vancea Dorica, Tel. +40 262213825, Email: [email protected], Fax: +40 262213034, Adresa internet (URL): www.urbisbaiamare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital integral al Consiliului Local Baia Mare
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia in sistem leasing financiar a 30 buc autobuze solo pentru transportul urban, cu podea complet coborata pe toata lungimea vehiculului, cu motor EEV -cod C.P.V.-34121400-5 si 8 buc troleibuze solo pentru transportul urban , cu podea complet coborata pe toata lungimea vehiculului, cu actionare electronica de putere in c.a. comandata de controler cu microprocesor -cod C.P.V-34622300-6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Baia Mare, str. 8 Martie, nr.3
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 920, 000 si 11, 240, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: LOT 17.800.000 euro; LOT 23.440.000 euro;Frecventa contractelor subsecvente: LOT 1: AUTOBUZE: min.20 buc.autobuze ? max.30 buc. autobuze;LOT 2: TROLEIBUZE: -min. 4 bucati ? max. 8 bucati;Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent LOTUL 1 este de 5.200.000 EURO; LOTUL 2 este de 3440000 euro; Perioada de finantare este de 60 de luni plus 3 luni perioada de gratie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui acord cadru pe o durata de 4 ani ce are ca obiect furnizarea in sistem leasing financiar de:
Lot 1:30 buc. autobuze solo pentru transportul urban, cu podea complet coborata pe toata lungimea vehiculului, cu motor EEV, cod C.P.V.-34121400-5
Lot 2 :8 buc.troleibuze solo pentru transportul urban, cu podea complet coborata pe toata lungimea vehiculului, cu actionare electronica de putere in c.a. comandata de controler cu microprocesor, cod C.P.V.-34622300-6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121400-5 - Autobuze cu podea joasa (Rev.2)
34622300-6-Troleibuze (Rev.2)
50113000-0-Servicii de reparare si de intretinere a autobuzelor (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
66517200-9-Servicii de asigurare de garantie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime ? maxime estimate care vor face obiectul:
1) Acordului ? cadru:
Lot 1. Autobuze solo pentru transportul urban, cu podea complet coborata pe toata lungimea vehiculului, cu motor EEV, cod C.P.V.-34121400-5
- Min.20 bucati ? max.30 bucati
Lot 2.Troleibuze solo pentru transportul urban, cu podea complet coborata pe toata lungimea vehiculului, cu actionare electronica de putere in c.a. comandata de controler cu microprocesor, cod C.P.V.-34622300-6-min. 4 bucati ? max.8 bucati2) Celui mai mare contract subsecvent estimat a fi atribuit pe durata acordului cadru:
Lot 1. Max. 20 bucati in 2012
Lot 2. Max. 8 bucati in 2013
Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 11.240.000Moneda : EUROdin care: LOT 1 = 7.800.000 EUROLOT 2 = 3.440.000 EUROEchivalenta LEI/EURO luata in calcul este de 4.3433 LEI/EURO, curs valabil in data de 01.02.2012
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 920, 000 si 11, 240, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1= 140.000 EUROLOT 2= 60.000 EUROPerioada de valab.90 zile de la termenul limita de primirea ofertelor.Forma de constit. a garant. de particip. : orice instrum. de garant.emis in cond. legii de o societ. bancara ori deasig, in orig.- scris. de garant. bancara ?Formular nr. 4A-original- OP in contul autorit. Contr. RO80 RNCB 0182 0341 3783 0001BCR Baia Mare, confirm.de catre banca pana la data si ora desch. ofertelor- Autorit. Contr. are dreptul de a retine garant. de particip., atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre urm. sit.: a) isi retrage oferta in per. de valab.b) oferta sa fiind stabil. castig. nu constit. garant. de buna exec. nu mai tarziu de 15 zile de la semn. contract;c) oferta sa fiind stabil castig, refuza sa semn. contractul in perioada de valab. a ofertei.d) Conform art.278^1, alin.1, lit. c) din OUG nr.34/2006, in cazul resping. unei contest, autorit. contr. va retine contestatorului din garant. de particip. urm. sume: - LOT 1=7.980LEI+0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 LEI-LOT 2= 7.980LEI+0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 LEIGarant. de particip. se restituiedupa semnarea contractului cu ofertantula carui oferta a fost desemnata castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valab. a ofertei.- Garant. de particip. constit. de catre ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare se restit.in cel mult 3 zile lucrat. de la data constit. garant. de buna exec.- Autorit. contr. aplica prevederile Legii 346/14.07.2004- Dovada constit. garant. de particip. se prezinta comisiei de eval. la inceputul sedintei de desch. a ofertelor. Garant. de buna exec. a contract. reprez. 7% din val. acestuia fara TVA, pt fiecare lot in parte, va fi exprim. in LEI si se va constit: - prin orice instrum. de garant emis in cond. legii de o societ. bancara sau de asig.- ?Scris. de garant. de buna exec.? emisa de o societ. bancara sau de asig. Formular 4B.- OP in contul autorit. contract. RO80 RNCB 0182 0341 3783 0001 BCR Baia Mare- prin desch. unui contde disponibil distinct la dispozitia autorit. contract. la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competentIn sit. in care un ofertant este declarat castig. pentru ambele loturi, garant. de buna exec. va fi egala cu suma garant. de buna exec. a celor 2 loturi.Garant. de buna exec. va fi valab. pana la semn. PV de receptie a ultimului vehicul din lotul contractat.Autorit. contract. aplica preved. LG 346/14.07.2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii.
Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completare Formular 2 A din sectiunea Formulare si modele
Cerinta nr. 2
Certificat de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale ?formulare tip eliberare de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, valabile in luna anterioara deschiderii ofertelor inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau grafic de esalonare sau compensare aprobat de catre organele competente in domeniu.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, deasemenea si subcontractantii.
Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii.
Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completare Formular 2B din sectiunea Formulare si modele
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr.4
Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .
Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt:
Ing. Puiu Daniel- director general
Ec. Rus Ionut ? director economicing.Onea Florin- sef birou tehnic
ing. Firte Ioan - sef serviciu exploatare
sing.Vancea Dorica - sef birou achizitii
cj.Robas Natalia - oficiu juridic
ing.Barbul Vasile - administrator public
Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinatorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completare Formular 2C din sectiunea Formulare si modele
In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, va fi exclus din procedura de atribuire
Cerinta nr.5
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completare Formular 2D din sectiunea Formulare si modele
Cerinta nr.6
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completare Formular 2E din sectiunea Formulare si modele Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data limita de depunere aofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generale
Cifra de afaceri anuala medie minima impusa pentru ultimii 3 ani sa fie :
- LOT 1mai mare sau egala cu 15.600.000 EURO
- LOT 2 mai mare sau egala cu 6.880.000 EURO
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta nr.2.
Bilant contabil
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
- Prezentarea bilanturilor contabile din ultimii trei ani vizate siinregistrate de organele competente, inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii a caror durata de functionare este mai mica de 3 ani vor prezenta bilanturile contabile aferente duratei de functionare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Listaprincipalelor livrari de autobuze pentru LOTUL 1si troleibuzepentru LOTUL2, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr.2
Experienta similara- Prezentarea a cel putin unui document/contract /proces verbal de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare.
Cerinta nr.3
Asigurarea cu personal de specialitate
Cerinta nr.4
Recomandari din partea altor beneficiariPrezentarea a cel putin unei recomandari care sa contina nr. de inregistrare, data contractului la care face referire, numele in clar al persoanelor care il semneaza, semnatura si stampila unitatii. Orice referire la un contract incheiat cu un beneficiar/client, trebuie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului.
Cerinta nr.5
Informatii privind subcontractantii
Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci ofertantul va prezenta o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti , specializarea acestora si acordurile de subcontractare
Toti subcontractantii trebuie sa indeplineasca si sa respecte toate cerintele din prezenta documentatie de atribuire raportate la partea de contract pe care o vor executa, inclusiv criteriile de calificare.
Cerinta nr.6
Informatii privind asocierea
Asociatii, trebuie sa indeplineasca fiecare in parte cerintele obligatorii de la punctele III.2.1), iar cerintele de la punctele III.2.2) si III.2.3)a.se vor considera indeplinite in mod cumulativ
Cerinta nr.7
Certificat de omologare RAR in Romania.
In situatia in care nu se poate prezentacertificatul de omologare RAR in Romania se vor prezenta urmatoarele : a.) Certificat de omologare European ( original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? )b.)Certificat de conformitate emis de catre producator (original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? )
c) Angajament ferm privind omologarea autobuzelor/troleibuzelor in Romania ?Formular 14 din sectiunea Formulare si modele
Cerinta nr. 1
Prezentare certificat de implementare a sistemului deasigurare a calitatii ISO 9001/2008 , sau a oricarui standard echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale U.E.
In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat pentru partea din contract pe care acesta o indeplineste.
Cerinta nr. 2
Standard pentru protectia mediului
Certificat emis de organisme acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii mediului ISO 14001/2002.
In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat pentru partea din contract pe care acesta o indeplineste.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Oferta cu pretul cel mai mic primeste punctajul maxim;Celelalte oferte vor fi punctate cu ajutorul urmatoarei formule de calcul: Pn=(Pret minim/ Pret (n) ) x 65
2.
Caracteristici tehnice, functionale sitermen de livrare
35%
Descriere: Datorita complexitatii loturilor descrierea se va face in Anexa B-Informatii loturi, pentru fiecare lot in parte, iar factorii de evaluare si algoritmul de calcul se va regasi atasat in Documentatia de atribuire
Punctaj maxim componenta tehnica: 35
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2012 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2012 10:00
Locul: SC URBIS SA BAIA MARE, STR. 8 MARTIE, NR.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-termen de atac: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC URBIS SA BAIA MARE
Adresa postala: Strada 8 Martie, nr.3, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 406430, Romania, Tel. +40 262213825, Email: [email protected], Fax: +40 262213034, Adresa internet (URL): www.urbisbaiamare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2012 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer