Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia planului de studii aferent anului 2007


Anunt de participare (utilitati) numarul 26514/02.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Hidrocentrale Cluj, Tel.0264207822, In atentia: Serviciu Contracte Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0264427797
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Hidrocentrale Cluj
Adresa postala: str. Taberei nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte Achizitii, Tel.0264207822, In atentia: ing. Gabriel M.Roman, Email: [email protected], Fax: 0264427797
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Hidrocentrale Cluj
Adresa postala: str. Taberei nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte Achizitii, Tel.0264207822, In atentia: ing. Gabriel M.Roman, Email: [email protected], Fax: 0264427797
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Hidrocentrale Cluj
Adresa postala: str. Taberei nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte Achizitii, Tel.0264207822, In atentia: ing. Gabriel M.Roman, Email: [email protected], Fax: 0264427797
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia planului de studii aferent anului 2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: amplasamente SH Cluj situate la C.H.E.Remeti, C.H.E. Munteni, amenajarea Somesului Mic, baraj Dragan, C.H.E. Floresti I, baraj Somes ReceI, C.H.E. Marisel, C.H.E. Colibita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Studiu privind analiza numerica a curgerii in traseul hidraulic al CHE Munteni ce urmareste determinarea incarcarii pe paletele rotorice in punctele de functionare in care turbine opereaza cel mai frecvent2.Studiu privind integrarea protectiilor digitale in sistemul SCADA din centralele hidroelectrice din bazinul Somesului Mic3.Studiu privind retehnologizarea si modernizarea AMCurilor din barajul Dragan-cu aplicatie practica 4.Studiu privind verificarea parametrilor garantati la HG si MHA 1, 2 din CHE Floresti I. Realizare practica a instalatilor debitmetrice de la HG si MHA 1, 2 din CHE Floresti I5.Studiu privind realizarea unor modele matematice, statistice si deterministe de comportament a barajului Somes Rece I, precum si actualizarea corecta a limitelor de atentie, avertizare si alarmare6Studiu privind reabilitarea instalatiei de protectie la spargerea conductei fortate din centralele CHE Remeti, CHE Munteni, CHE Mariselu si CHE Colibita cu aplicatie practica la CHE Remeti7Studiu privind determinarea parametrilor de functionare a hidroagregatului nr.1 din CHE Remeti si a starii tehnice inainte de reparatia capitala, prin probe index
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74233500-6 - Studii tehnice (Rev.1)
74270000-2-Servicii stiintifice si tehnice in inginerie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
domeniul achizitiei de servicii: realizarea studiilor prevazute in planul de studii aferent anului 2007 al S.H Cluj
Valoarea estimata fara TVA: 476, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare solicitata pentru toate loturile este in valoare de 9000 lei constituita conform documentatiei de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata serviciilor prestate se realizeaza in termen de 30 de zile de la data inregistrarii facturii fiscale la achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44/OUG34.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006, Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, lista subcontractanti-daca este cazul, informatii privind principalele prestari de servicii cu obiectul similar prezentei achizitii realizate in ultimii 3 ani, recomandari, informatii privind numarul mediu in ultimile 12 luni a personalului, documente emise de organisme acreditate privind certificarea sistemului calitatii, declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
6037/02.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar, platibil la caseria societatii, sau prin O.P. in contul achizitorului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2007 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2007 11:00
Locul: sediul Sucursalei Hidrocentrale Cluj, str.Taberei nr.1 , Cluj Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: Piata STEFAN CEL MARE nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264593865, Email: [email protected], Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic din cadrul Sucursalei Hidrocentrale Cluj
Adresa postala: str.Taberei nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Tel.0264207800, Fax: 0264427797
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2007 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer