Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA PUBLICA DE SERVICII DE ACCES PRIN INTERMEDIUL INTERNETULUI LA RESURSE ELECTRONICE CUPRINZAND INFORMATIE STIINTIFICA


Anunt de participare numarul 138027/07.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Adresa postala: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Punct(e) de contact: Anca Mustata, Tel. +04 0213071918, Email: [email protected], [email protected], Fax: +04 0213071919, Adresa internet (URL): www.uefiscdi.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Adresa postala: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Punct(e) de contact: Anca MUSTATA, Tel. +04 0213071918, Email: [email protected], [email protected], Fax: +04 0213071919, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA PUBLICA DE SERVICII DE ACCES PRIN INTERMEDIUL INTERNETULUI LA RESURSE ELECTRONICE CUPRINZAND INFORMATIE STIINTIFICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Str. Schitu Magureanu, nr.1, sect.5, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA PUBLICA DE SERVICII DE ACCES PRIN INTERMEDIUL INTERNETULUI LA RESURSE ELECTRONICE CUPRINZAND INFORMATIE STIINTIFICA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72320000-4 - Servicii de baze de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului il reprezinta achizitia publica de servicii de acces prin intermediul internetului la resurse electronice, pentru 18 baze de date cuprinzand informatie stiintifica in format electronic. (detalierea in Caietul de Sarcini).
1.Science Direct7, 399, 080 lei
2.SpringerLink2, 154, 283 lei
3.Wiley Blackwell1, 354, 164 lei
4.Proquest Central586, 895 lei
5.Ovid113, 750 lei
6.Oxford155, 295 lei
7.Cambridge 216, 351 lei
8.Emerald 190, 250 lei
9.American Institute of Physics 539, 725 lei
10.Institute of Physics 339, 772 lei
11.Taylor and Francis 401, 686 lei
12.Ebsco Academic Search Complete 937, 784 lei
13.Ebsco Business Source Complete 249, 806 lei
14.Sage213, 364 lei
15.Thomson Web of Science 2, 511, 817 lei
16.Thomson Journal Citation Reports 226, 360 lei
17.Thomson Derwent Patent Index 281, 334 lei
18.Scopus 553, 657 lei
19.IEEE / IET Electronic Library 364, 000 lei
20.Nature 273, 000 lei
21.Science 227, 500 lei
Valoarea estimata fara TVA: 19, 289, 873RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cuantum de (2% din valoarea estimata a lotului) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, prezentat in original la sediul AC sau virament bancar in contul cod IBAN RO72TREZ7015005XXX011610 - Deschis la Trezoreria Sector 1 (dovada platii confirmata de banca) in cuntumul si pentru perioada prevazuta in documentatie, respectiv la prima cerere a benefic, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Perioada de valabil a garantiei de particip va fi cel putin egala cu per de valabil a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de deschidere a ofertelor. Scrisoarea de garantie de partic se prezenta intr-un plic sigilat, separat de doc de calificare, oferta tehnica si oferta financiara. Scrisoareava fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscriptionat astfel: ?SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE ACCES PRIN INTERMEDIUL INTERNETULUI LA RESURSE ELECTRONICE?.Lot 1-Science Direct-147, 981.6 lei;Lot 2-SpringerLink-43, 085.66 lei;Lot 3-Wiley Blackwell-27, 083.28 lei; Lot 4-Proquest Central-11, 737.90 lei;Lot 5-Ovid-2, 275 lei;Lot 6-Oxford 3, 105.90 lei;Lot 7-Cambridge-4, 327, 02 lei;Lot 8-Emerald-3, 805 lei;Lot 9-American Institute of Physics-10, 794.5 lei;Lot 10-Institute of Physics-6, 795.44 lei; Lot 11-Taylor and Francis-8, 033.72 lei;Lot 12-Ebsco Academic Search Complete-18, 755.68 lei; Lot 13-Ebsco Business Source Complete-4, 996.12 lei;Lot 14-Sage-4, 267.28 lei;Lot 15-Thomson Web of Science-50, 236.34 lei;Lot 16-Thomson Journal Citation Reports-4, 527.20 lei;Lot 17-Thomson Derwent Patent Index-5, 626.68 lei;Lot 18-Scopus-11, 073.14 lei;Lot 19-IEEE-7, 280 lei;Lot 20-Nature-5, 460 lei;Lot 21-Science-4.550 lei Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 5% din valoarea contractului fara TVA. FORMULARULUI 16.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art.90 din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006) - Formular 2; 2.Certificat de atestare fiscala, in copie certificata "conform cu originalul", semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertelor.3.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertelor.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara deschiderii ofertelor (aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata).4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006-Formular4-persoane cu fct de decizie: Adrian Curaj, Elena Tita; Magdalena Susan-Resiga; Gabriela Jitaru; Daniela Anghel; Gabriela Popa; Ecaterina Gica; 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular5; 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent-Formular6 Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri media globala pe ultimii trei ani sa fie de
LOT1-Science Direct-13318344 lei; LOT 2-SpringerLink-3877709 lei; LOT 3-Wiley Blackwell-2437495 lei; LOT4-Proquest Central-1056411 lei; LOT 5-Ovid 204750 lei; LOT6-Oxford-279531 lei;LOT 7-Cambridge-389432 lei;LOT 8-Emerald-342450 lei; LOT 9-American Institute of Physics-971505 lei;LOT 10-Institute of Physics-611590 lei; LOT 11-Taylor and Francis-723035 lei; LOT 12-Ebsco Academic Search Complete-1688011 lei; LOT 13-Ebsco Business Source Complete -449651 lei; LOT 14-Sage -384055 lei; LOT 15-Thomson Web of Science-4521271 lei; LOT 16-Thomson Journal Citation Reports-407448 lei; LOT 17-Thomson Derwent Patent Index-506401 lei; LOT 18-Scopus-996583 lei; LOT 19-IEEE-655200 lei; LOT 20-Nature-491400 lei; LOT 21-Science-409500 lei
2.Prezentarea bilanturilor contabile prescurtate pe ultimii trei ani financiari.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara prin prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, etc.
Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare .
2.Informatii privind asociatii/sub-contractantii
1.Certificat emis de catre un organism national sau international acreditat prin care se certifica sistemul de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent, prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
?Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie.?Licitatia electronica se desfasoara in 2 runde.?Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare se refera numai la pretul cel mai scazut al ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2012 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PE baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Orice operator economic care incearca sa stabileasca intalniri individuale cu autoritatea contractanta/ beneficiar in legatura cu aceasta achizitie pe perioada procedurii de atribuire poate fi exclus din procedura. Autoritatea contractanta are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica in conditiile prevazute de lege. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a incheia contractul de prestari servicii cu operatorii economici castigatori in limitele fondurilor disponibile. In cazul in care procedura se anuleaza, ofertantii vor fi notificati de catre Autoritatea Contractanta. In nici un caz Autoritatea Contractanta nu va fi responsabila pentru daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii, chiar daca Autoritatea Contractanta a fost notificata in prealabil in acest sens. Publicarea unui anunt de participare nu constituie o obligatie a Autoritatii Contractante de a implementa programul sau proiectul anuntat. Autoritatea contractanta va folosi pentru contractare formularul de contract prezentat in documentatia de atribuire, cu toate anexele specificate. Autoritatea contractanta va incheia contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertelor, dar nu mai devreme de 11 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii, conform prevederilor art 205 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art.256.2 ? (1) din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovar
Adresa postala: Str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Tel. +04 0213071918, Email: [email protected], Fax: +04 0213071919, Adresa internet (URL): www.uefiscdi.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2012 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer