Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciilor de creditare bancara


Anunt de participare numarul 133293/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FILDU DE JOS
Adresa postala: Fildu de Jos, nr. 30, ,Localitatea: Fildu de Jos, Cod postal: 457136, Romania, Punct(e) de contact: Comuna Fildu de Jos, Tel. +40 0260667832, In atentia: Primar MANGAU IOAN, Email: [email protected], Fax: +40 0260667832, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritati locale
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciilor de creditare bancara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Fildu de jos
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de obtinere a unui credit in valoare de 2.200.000 lei pentru cofinantarea unui proiect derulat prin intermediul Fondurilor Europene ? Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) Masura322 ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?
Titlu proiect: Infiintare retea publica de apa si apa uzata (alimentare cu apa si canalizare cu statie de epurare)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credit in valoare de maxim 2.200.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 124, 070RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2 481 leiModalitate de constituire: conform art. 86 alin.1 din HG 925/2006, completata si modificata: -Prin scrisoare de garantie bancara conform Formular 12 M;
-Prin virament bancar;
-Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea/plata se va face din bugetul local, creditul fiind rambursat prin rate lunare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -completare Formular 12J
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
4. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 -Candidatul va prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-Formular 12D. In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ?art.69^1/OUG34, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primarul com. Fildu de Jod ? dl Mangau Ioan, contabilul primariei Fildu de Jos ? d-na Nicola Marinela, consilier debutant achizitii publice Paun Firuta Lenuta.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, nu mai vechi de 30 de zile fata de data limita de depunere a ofertelor), emis in baza Legii nr.26/1990 din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul/candidatul este in incapacitate de plata.
- Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident in copie conform cu originalul.
La cererea comisiei de evaluare candidatul va prezenta documentul original.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.2. Autorizatie de functionare de la BNR
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Persoane juridice /fizice romane: Autorizatie de functionare de la BNR (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).
La cererea comisiei de evaluare candidatul va prezenta documentul original.
- Persoane juridice /fizice straine: Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).La cererea comisiei de evaluare candidatul va prezenta documentul original.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.NOTA: - se va permite prezentarea documentelor in oricare din formele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiaraSe vor prezenta informatii pentru ultimii trei ani 2008, 2009, 2010 legate de cifra de afaceri. Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR pentru anii respectivi.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Ofertantul va prezentao declaratie si o lista de servicii similare (acordare credite) prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acesteadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 1 ; numar maxim: 100
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri si copie a actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2012 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer