Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie - cumparare puiet de pastrav curcubeu


Anunt de participare numarul 10614/18.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: Directia Silvica Tg. Jiu, str. Lt. Col. Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 1400, Romania, Punct(e) de contact: biroul productie, Tel.0253216510, In atentia: ing. Safta Florea, Fax: 0253213508
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie - cumparare puiet de pastrav curcubeu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pastravaria Tismana
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
cumparare de puiet de pastrav curcubeu cu greutatea medie de 7 grame pe bucata , in cantitate totala de 1000 kg.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
05110000-9 - Pesti vii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contractul prevede achizitionarea - cumpararea a 1000 kg. puiet de pastrav curcubeu, provenienta Danemarca , cu greutatea medie pe bucata de 7 grame.
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 000 si 45, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.06.2007 pana la 30.08.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 500 lei , cu achitare la casieria Directiei Silvice Tg. Jiu si taxa de participare de 70 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale , declaratia privind eligibilitatea pe propria raspundere, art. 180 din legea 34/2006, certificatul de atestare fiscala , valabil la data de 30.05.2007, certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului (CUI).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil depus.
cifra de afaceri pe ultimii 3 ani> de 10000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea de catrespecialistul tehnic a CV-ului;
standardele de asigurare a calitatii - documente care sa dovedeasca originea puietului, provenienta si certificatul sanitar veterinar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria Directiei Silvice Tg. Jiu sau prin ordin de plata vizat de banca in contul RO12BRDE200SV02246962000 deschis la BRD Tg. Jiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2007 10:00
Locul: Directia Silvica Tg. Jiu, str. Lt. Col. Dumitru Petrescu nr. 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
administratorul firmei sau imputernicitul acestuia care va prezenta imputernicirea scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. N. Titulescu , nr. 14, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: b.dul Dinicu Golescu , nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10873, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiilese transmit in scris in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Directiei Silvice Tg. Jiu.
Adresa postala: str. lt. Col. Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 1400, Romania, Tel.0253216510, Fax: 0253213508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2007 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer