Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Achizitie de flori,arbori si arbusti pentru Sector 4 al Municipiului Bucuresti, cod CPV: 03120000-8"


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
3.564.560 RON

Castigatorul Licitatiei: S.C. CRIS GARDEN S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 145154/18.10.2013
Informatii anunt de participare asociat 140927
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)
Adresa postala: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Punct(e) de contact: Adrian CORMOS, Tel. +40 213360360, In atentia: Adrian CORMOS, Email: [email protected], Fax: +40 213360360, Adresa internet (URL): www.ps4.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
?Achizitiedeflori, arborisi arbusti pentru Sector 4 al Municipiului Bucuresti, cod CPV: 03120000-8"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sector 4
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Arbori, arbusti, flori pentru plantat in sectorul 4.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03120000-8 - Produse horticole si plante de pepiniera (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
3, 564, 559.8RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S144-250214din26.07.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 36406 Denumirea: Achizitionare flori, arbori si arbusti
V.1) Data atribuirii contractului 14.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. CRIS GARDEN S.R.L.
Adresa postala: Sos. Mihai Bravu nr.7, bloc P37-P37A, sc.2, et.10, ap.79, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021303, Romania, Tel. 0212520120, Email: [email protected], Fax: 0212521020
S.C. GECA IMPEX P.M. S.R.L.
Adresa postala: BD. Expozitiei nr.5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012101, Romania, Tel. 0216655025, Email: [email protected], Fax: 0216655025
S.C. AZOCHIMS.R.L.
Adresa postala: Sat Branistari, comuna Calugareni, judetul Giurgiu, Localitatea: Branistari, Cod postal: 087041, Romania, Tel. 0723280222, Fax: 0246281222
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 5107160.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3564559.80 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 48
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Ofertantul nu are dreptul de a-si retrage sau de a-si modifica oferta dupa expirarea datei limita stabilite pentru depunerea ofertelor, In cazul in care ofertantul doreste sa opereze modificari in oferta depusa, acesta are obligatia de a asigura inregistrarea modificarilor de catre autoritateacontractanta pana la data limita de depunere a ofertelor. Pentru a fi considerate parte a ofertei, modificarile trebuie prezentate in conformitatecu prevederile de la punctul IV.4.3., cu amendamentul ca pe plicul exterior se va marca, in mod obligatoriu si inscriptia ?MODIFICARI?. Ofertacare este depusa/transmisa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea stabilita in anuntul de participare ori care este primita de catre autoritatea contractanta dupa expirarea datei si orei limita pentru depunere se returneaza nedeschisa. Participanti la sedinta de deschidere - reprezentantii imputerniciti ai ofertantului, cu dovada scrisa a imputernicirii si copie a cartii de identitate. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA INVESTII SI ACHIZITII PUBLICE - Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: Bdul George Cosbuc, nr.6-16, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Tel. +40 213360360, Email: [email protected], Fax: +40 213360360
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2013 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer