Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie materiale si consumabile Dializa compatibile cu aparatele FRESENIUS din cadrul subprogramului pentru tratamentul bolnavilor cu insuficienta renala cronica


Anunt de participare numarul 146880/01.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA
Adresa postala: str. LIBERTATII NR.1, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140009, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA APOSTOLESCU, Tel. +40 247311836, Email: [email protected], Fax: +40 247311836, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitiemateriale siconsumabile Dializa compatibile cu aparateleFRESENIUS din cadrul subprogramului pentru tratamentul bolnavilor cu insuficienta renala cronica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA - FARMACIA 1
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 662, 182 si 1, 341, 614RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar sau trimestrial, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu axeasta destinatie.Cantitatile estimate lunar pt.fiecare contr.subs.sunt mentionate in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie materiale siconsumabile dializa defalcate pe15loturi conform anexei B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 ADAPTOR CATETER Adaptor in Y Buc. 150 300LOT 2 CATETER Cateter lumen dubluBuc. 30 60Cateter dializa peritoneala Tenchoff Buc. 3 5LOT 3LINII POMPA DUBLA Linii pompa dubla compatibile cu aparatele de tip Fresenius Buc. 300 600Lot 4SET TRANSFER/EXTENSII Seturi transfer/extensii EUROPEAN PD TRANSFER SET Buc. 10 20LOT 5 ADAPTOARE CATETER Adaptoare cateter -Titanium adaptor Buc. 10 20LOT 6 FISTULINE Fistuline 16 G Art. Buc. 4000 8000Fistuline 16 G venoase Buc. 4000 8000Fistuline 17 G art. Buc. 250 500Fistuline 17 G ven. Buc. 250 500Fistuline in Y Buc. 300 600LOT 7DIALIZOARE SINTETICE Dializoare sintetice Buc. 150 300LOT 8DIALIZOARE CELULO SINTETICE Dializoare celulo-sintetice buc 3200 6700LOT 9 CAPACE DEZINFECTANTE Capace dezinfectante MINICAP Buc. 8000 16000LOT 10 LINII POMPA SIMPLA Linii pompa simpla compatibile cu aparatele tip Fresenius Buc. 3200 6400LOT 11 DEZINFECTANTE Frekaderm sau echivalent Fl. 5 10Dezinfectante aparate dializa Fresenius pe baza de acid peracetic.L 700 1400LOT 12 PUNGI CU SOLUTII DE DIALIZA Pungi cu sol. pt. dializa peritoneala 1, 36% 2l CAPD TWIN BAG DNL punga 2 l Pg. 6300 12600Pungi cu sol. pt. dializa peritoneala 2, 27%-2 L CAPD TWIN BAG DNL Buc. 600 1200Pungi cu sol. de dializa peritoneala EXTRA NEAL TWIN BAG PD4 2l Pg. 800 1600LOT 13 SOLUTII DE DIALIZA Sol. Acidaconcentrata pt. dializa AF I2 compatibila cu aparatele Granumix 107S L 24000 48000Sol. Bazicaconc. Pt. dializa BI 84 compatibila cu aparatele Granumix 107S L 25000 50000LOT 14 SERINGI Seringi 2ml Buc. 4000 8000Seringi 5ml Buc. 4000 8000Seringi 10ml Buc. 4000 8000Seringi 20ml Buc. 4000 8000LOT 15 PERFUZOARE Perfuzoare cu ac metalic Buc. 3500 7000
Valoarea estimata fara TVA: intre 662, 182 si 1, 341, 614RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiadeparticipare este 1% din valoarea maxima fara TVA estimatapentrufiecare lot de catre autoritatea contractanta .Cuantumul garantiei de participare este de 13416.14 lei pentru toate loturilor, iar coantumul aferent loturilor este prevazut in anexa B.? Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul 1) sau de o societate de asigurari emisa in favoarea autoritatii contractante, ordin de plata (contul: RO50TREZ6065041XXX000285, deschis la Trezorerie Alexandria ) sau plata cu chitanta prin casieria unitatii contractante. Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta de pret va atrage dupa sine respingerea ofertei conf.Art.33-3 din H.G 925/2006. Dovada constituirii garantiei se va depune scanat in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare, originalul acestora se va transmite la sediul autoritatii contractante din Str.Libertatii, Nr.1, Biroul Achizitii Publice, pana la data limita de depunere a ofertei.? Pe plic se va mentina , ,Garantie de participare pentru procedura de achizitieconsumabile pt.dializa renala si materiale sanitare??.Valabilitateagarantiei de participare este egala cu valabilitatea ofertei de 90 zile de la data limita a depunerii ofertei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Pentru I.M.M ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe proprie raspundere conf.Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004. In cazul contestatiilor, se va retine contestatorului pentru fiecare lot caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.R.C suma calculata conf. Prevederilor Art.278 1 din OUG nr.34/2006; prevederile alin.(1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. ? Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara T.V.A. si se constituie conform HG 925/2006, art 90 alin.1-3.Pentru IMM ofertantul va completa si atasa declaratia pe proprie raspundere cnf. Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat- Program national , ,Tratamentul de supleerea functiei renale?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se solicita prezentarea formularului nr.3 completat.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.f
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevedeDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita prezentareaformularului nr.4completat.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fri
Cerinta nr. 3
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Se solicita prezentareaformularuluinr.5completat.
Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.f
Cerinta 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Se va completa formularul nr. 6 '. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Manager ?Dr.Filip Valentin, Director Financiar Contabil: Ec. Melintescu Valentina, Director Medical- Dr. Zahiu Ioana; Director ingrijiri medicale: As. Pisica Elena; Consilier juridic Plopeanu Ramona Magdalena-Coralia ; Membrii Consiliului de administratie: Ec. Stuparu Floarea; Ec. Ghinea Simona-Alina; Ec. Ancu Florentina; Dr. Zana Sorina Mihaela; Ref. Ograzeanu Eugenia.va fi exclus din procedura de atribuire.
Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
Documentul solicitat pentru neancadrarea in prevederile art.69 lit.a) se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.
Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.f
Cerinta 5
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat
Se prezinta Certificat de atestarefiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in copie lizibila cu mentiunea, ,copie conform cu originalul?, certificat din care trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care depune oferta.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.f
Cerinta 6
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale, pe raza caruia societatea are sediul social.
Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in copie lizibila cu mentiunea , ,copie conform cu originalul?, certificat care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.f Cerinta nr. 1
Certificat constatatoremis de ONRC
a) pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.
b) pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(in limba romana)
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o va realiza.
Cerinta nr. 2
Aviz de functionare, emis de Ministerul Sanatatiiconf. Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale copie semnata si stampilata conf, cu originalul;In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o va realiza.
Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.f
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Bilantul contabil la data de 31.12.2012
Cerinta nr. 2Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Bilantul contabil la 31.12.2012In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fDocumentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificareSe solicita prezentarea formularului nr.8. Documentul scanat va fi depus in SEAP la sectiunea Documente de calificare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de M.S conf.Ord.nr.253/26.03.2010 sau echivalent -marcaj C.E.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similarein ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Crtificat de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de M.S conf.Ord.nr.253/26.03.2010 sau echivalent- marcaj C.E, in copie semnata , stampilata si cu mentiunea, ,Conform cu originalul?Se completeaza si se prezintaformularul 9 cuprinzand valori, perioade, beneficiari.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.f.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc sunt egale, autoritatea contractanta va solicita noi oferte financiare prin intermediul SEAP.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau in copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art.2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA
Adresa postala: Str.Libertatii, Nr.1, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140009, Romania, Tel. +40 247311836, Email: [email protected], Fax: +40 247311836, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2013 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer