Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie piese pentru reparatii Unimog, Caterpillar si echipamente


Anunt de participare numarul 132147/19.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achiz. Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: ec. Nedelcu Delia, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achiz. Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: ec. Nedelcu Delia, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achiz. Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: ec. Nedelcu Delia, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitiepiese pentru reparatii Unimog, Caterpillar si echipamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SDN Craiova, str. Pelendava, nr.29, Craiova, jud.Dolj, tel. 0251/123954
SDN Severin, str. Topolnitei, nr. 24, Tr.Severin, jud. Mehedinti, tel. 0252/315110
SDN Tg. Jiu, str.Calea Severinului, nr. 213, Tg.Jiu, jud.Gorj, tel. 0253/213605
SDN Rm Valcea, str. Calea lui Traian, nr. 15, Rm.Valcea, jud. Valcea, tel. 0250/739640
SDN Slatina, str. Pitesti. nr. 187, Slatina, jud. Olt, 0250/739640.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta isi propune a achizitiona produse (piese de schimb) pentru a putea repara, in atelierele proprii ale DRDP Craiova, autoutilitarele de tip Unimog, Caterpillar si echipamente aferente, din dotatea parcului de autovehicule al DRDP Craiova. Aceste autoutilitare sunt utilizate pentru desfasurarea activitatilor curente de intretinere a drumurilor nationale pe perioada de iarna.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei nr. 1 si 2laCaietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 380, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 7600 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la bugetul statului pentru intretinere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv neincadr in sit prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006; Decl priv neincadr in sit prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea oblig de plata a impoz si taxelor locale si alte venituri ale bug local; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat; Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) documente ce vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta indep. Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul. Pt pers jur/fiz straine este nec prez doc edific care dovedesc o forma de inreg in conf cu prev leg din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind Cifra de Afaceri; Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 760.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc prezenta procedura, iar anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc procedura) cel putin 1 contract de furnizare similar cu cel supus prezentei de achizitie publica prin prezentarea urmatoarelor documente: 1.Copie dupa partile relevante ale contractului (lor) respectiv(e) 2. Recomandarile din partea beneficiarului din care sa rezulte ca si-a indeplinit toate obligatiile contractuale. Lista cu personalul responsabil cu derularea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Plafonul fizic aferent experientei similare este de minim 380.000 lei fara TVA. Plafonul valoric minim se realizeaza prin cumularea a cel mult 3(trei) contracte de furnizare similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2012 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2012 10:30
Locul: sediul DRDP Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP(daca procedura este verificata cf OUG 30/2006)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel. 0251408768, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2011 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer