Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Tuburi PAFSIN Dn 800 mm si Dn 700 mm din poliester armat cu fibra de sticla si accesorii pentru proiectul: "Centrale hidroelectrice de mica putere(CHEMP) situate in bazinul raului Sebes(zona Muntele Mic), jud. Caras-Severin,(POS CCE AP4 D


Anunt de participare (utilitati) numarul 93955/10.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. BALKAN HYDROENERGY S.R.L.
Adresa postala: PIATA UNIRII, NR. 3, ET. 3, CAMERA: 32, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300085, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN MITU, Tel.0744608942;0356-448102, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0356-448102, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie Tuburi PAFSIN Dn 800 mm si Dn 700 mm din poliester armat cu fibra de sticla si accesorii pentru proiectul: "Centrale hidroelectrice de mica putere(CHEMP) situate in bazinul raului Sebes(zona Muntele Mic), jud. Caras-Severin, (POS CCE AP4 DMI2, Cod SMIS: 2535, contract de co-finantare: 38/19.11.2009)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bazinul raului Sebes(zona Muntele Mic), jud. Caras-Severin pe amplasamentele indicate de catre S.C. BALKAN HYDROENERGY S.R.L.Receptia calitativa si cantitativa se va face pe amplasamentele indicate de catre autoritatea contractanta: Cuntu, Craiu 1, Craiu 2, Sebesel 1, Sebesel 2)
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune furnizarea si transportul pe amplasamentele indicate de catre: S.C. BALKAN HYDROENERGY S.R.L., a tuburilor din poliester armat cu fibra de sticla si insertie de nisip - Pafsin si a accesoriilor aferente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44164200-9 - Tuburi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala a produselor care se va oferta este specificata in caietul de sarcini. Tuburi PAFSIN din poliester armat cu fibra de sticla si accesoriile aferente sunt confectionate din rasini poliesterice cu fibra de sticla si se vor utiliza la: captari, aductiuni, lucrari, montaj si punere in functiune a microhidrocentralelor din cadrul proiectului: "Centrale hidroelectrice de mica putere(CHEMP) situate in bazinul raului Sebes(zona Muntele Mic), jud. Caras-Severin, (POS CCE AP4 DMI2, Cod SMIS: 2535, contract de co-finantare: 38/19.11.2009). Contractul presupune furnizarea si transportul produselor pe amplasamentele indicate de catre BALKAN HYDROENERGY S.R.L.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 522, 896RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 90.000 Lei, termen de valabilitate 90 de zile; Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale nerambursabile(POS CCE AP4 DMI2, cod SMIS: 2535, contract de co-finantare nr. 38/19.11.2009, denumire proiect: CHEMP raul Sebes-Muntele Mic) si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(Formular 12A-original);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(Formular 12B-original);Certificat de atestare fiscala emis de organ fiscal competent; vor fi prezentate certificate originale, valabile la data deschiderii ofertelor potrivit codului fiscal(original sau copie legalizata);Certificat de atestare fiscala emis de directia de impozite si taxe locale; vor fi prezentate certificate originale, valabile la data deschiderii ofertelor potrivit codului fiscal(original sau copie legalizata);Cazierul judiciar al operatorului economic-(original)Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular 12C);Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului-(copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul);Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului-(original sau copie legalizata);Autorizare producator sau operator economic;Informatii generale despre ofertant (prezentare firma, adresa, tel. /fax, reprezentant legal, cont de banca comerciala, etc)(Formularul 10 din Anexa-original)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani;Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3:2006, 2007, 2008 vizare/inregistrate de organele competente(in copie semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul);Cerinta minima solicitata: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008) de cel putin 9.000.000 lei(echivalentul a 2.556.527, 66 Euro, transformarea leu-euro se va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an, conform datelor furnizare de Banca Nationala a Romaniei-www.bnr.ro); Cerinta minima de calificare: profit pozitiv pe anul 2008. In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta privind profitul pozitiv trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) (Formularul 12E-original), continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de recomandare din partea beneficiarului/clientului respectiv.Informatii privind subcontractantii(Formularul 6-original)Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens - (Formularul 11 anexa-original);Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- art. 188/OUG 34(Formular 12I-original);Declaratie de conformitate(Formular 8-original)Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2001 sau echivalent(copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul);
Dovezi privind respectarea standardelor de protectie a mediului (certificat ISO 14001 sau echivalent, copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul);); Dovezi privind respectarea standardelor de sanatate si securitate in munca(certificat OHSAS 18001 sau echivalent, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul);
Cerinta minima: Un contract de furnizare incheiat in ultimii 3 ani in domeniul furnizarii de produse similare celor care fac obiectul prezentei licitatii in valoare de cel putin 4.500.000 Lei(echivalentul a 1.278263, 83 Euro, transformarea leu-euro se va realiza la cursul de 3, 5204-cursul luat in calcul in sectiunea financiara a proiectului). Se va prezenta o recomandare din partea beneficiarului(original sau copie legalizata), procesul verbal de receptie si contractul(in copie semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul); .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2010 10:00
Locul: S.C. BALKAN HYDROENERGY S.R.L., Timisoara, Piata Unirii, nr. 3, cam: 32, etaj: 3, 300085, jud. Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor in baza actului de identitate si a imputernicirii in cazul in care persoana nu e reprezentantul legal al societatii; reprezentantii U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, A.P.4, D.M.I.4.2., cod SMIS: 2535, contract nr. 38/19.11.2009, denumire proiect: "Centrale hidroelectrice de mica putere (CHEMP) situate in bazinul raului Sebes, zona Muntele Mic, jud. Caras-Severin
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se descarca de pe SEAP accesand site-ul www.e-licitatie
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector: 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 3104641, Email: [email protected], Fax: +4 021 3104642, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara-Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.+4 0256 498091, Email: [email protected], Fax: +4 0256 498092, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator , despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. BALKAN HYDROENERGY S.R.L.
Adresa postala: Timisoara, Piata Unirii, nr. 3, etaj: 3, cam: 32, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300085, Romania, Tel.+4 036 448102, Email: [email protected];[email protected], Fax: +4 036 448102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2010 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer