Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie APARAT DE RADIOLOGIE DIGITAL FIX CU SISTEM DE ANALIZA, ARHIVARE SI COMUNICARE A IMAGINII


Anunt de participare numarul 145341/31.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: str. V. Lupu, nr 62 Iasi, Tel. +40 232/264266, In atentia: Nicoleta Dogaru, Email: [email protected], Fax: +40 232/477309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie APARAT DE RADIOLOGIE DIGITAL FIX CU SISTEM DE ANALIZA, ARHIVARE SI COMUNICARE A IMAGINII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. V. Lupu, nr. 62 Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
APARAT DE RADIOLOGIE DIGITAL FIX CU SISTEM DE ANALIZA, ARHIVARE SI COMUNICARE A IMAGINII? 1bucata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
APARAT DE RADIOLOGIE DIGITAL FIX CU SISTEM DE ANALIZA, ARHIVARE SI COMUNICARE A IMAGINII? 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 1, 234, 765.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 24.500 lei, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86 alin.1 din HG 925/2006 in contul RO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASI sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre. Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta inoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Instrumentul de garantare trebuie sa contina in mod explicit prevederile art. 278^1alin. 1 si alin. 2 din OUG 34/2006. Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine. GBE a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului ce urm. a fi atribuit, exclusiv TVA, conf. art. 90 alin. (1) si (2) din HG nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc.de asigurari (Formular).Daca partile convin, GBE se va putea constitui si conf. alin. 3 al art. 90/HG 925/2006. GBE a contr. trebuie constituita in termen de max. 5 zile de la data semnarii contr.de catre ambele parti, sub sanct. rezilierii acestuia.GBE se va elibera in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptiefinala, instalarii si punerii in functiune a produsului si instruirii personalului. Ofertantii tip IMM care indeplinesc prev. legisl. in vig. (Legea 346/2004), beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului GBE (pt. a beneficia de aceasta reducere of. vor depune documentele prin care dovedesc ca sunt IMM). In cazul unei asocieri, red.cu 50% se aplica daca toti asoc. sunt IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Ministerul Sanatatii si Consiliul Judetea Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006- Documente de confirmare - formular din sectiunea formulare
2. ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006? ?in original formular-sectiunea Formulare
Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
3.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. sau echivalent - in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele4.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local sau echivalent - in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 --in original formular sectiunea formulare;
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii ?Sf. Maria? Iasi? are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit astfel de documente sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute in cele doua declaratii, Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii ?Sf. Maria? Iasi? va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.
Mentionampersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Sef lucrari Dr. Nicolai Nistor ? Manager interimar, Ec. Alina Maria Vrabie ? Dir. financiar contabil, Dir. Medical ? Alina Mariela Murgu, As. princip. Maria Cosmolesei ? Dir. Ingrijiri, conform deciziei de evaluare a ofertelor nr. 131/11.02.2013: Ref. Dogaru Nicoleta, Ec. Irod Alina, Ing. Pinzaru Lacramioara, Ref. Nistor Cristina, Cons. Jr. Sandu Mihaela, conform deciziei de evaluare a ofertelor nr. 531/27.06.2013: Dr. Elena Macsim, Bioinginer Belu Alina, Bioinginer Artin Gianina.
6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ?
?Formulare?. ? in original
Nota: Toate documentele de calificare depuse de ofertanti / sustinatori / asociati / subcontractanti trebuie sa respecte Anexa nr. 2 din Ordinului 509/2011. 1.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar.. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. - Pentru persoanele juridice romane
In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.2.Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniul de activitate principal/secundar al operatorului economic - Pentru persoanele juridice straine.
3.Autorizatie de securitate radiologica emisa de CNCAN sau Autorizatie de furnizare pentru produsul respectiv emisa de CNCAN. Autorizatiile trebuie sa fie in termen de valabilitate.- in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In scopul verificarii calitatii in care operatorul economic participa la procedura de atribuire in cauza, respectiv daca acesta depune oferta in nume propriu sau in numele unei asocieri, conform prevederilor art. 44 alin.1), coroborat cu art. 46, autoritatea contractanta va solicita: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?- in original.
Nota: Toate documentele de calificare depuse de ofertanti / sustinatori / asociati / subcontractanti trebuie sa respecte Anexa nr. 2 din Ordinului 509/2011.
Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri in cazul asocierii mai multor persoane juridice
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu valoarea de: 1.234.765, 40 lei.
Valorile vor fi exprimate in lei. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv http: //www.ecb.int/stats/exchange/eurofxref/html/index.en.html
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Ofertantul tip IMM care indeplineste prevederile legislative in vigoare (Legea 346/2004), beneficiazade reducerea de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri (pt. a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca sunt IMM). In cazul asocierilor, reducerea de 50% se aplica doar daca toti asociatii sunt IMM.
Nota: In cazul unei asocieri, formularele si documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documentele solicitate, prin care se atesta indeplinirea acestui criteriu de calificare (documentele specifice prin care se pot confirma informatiile respective) sunt: -?Fisa de informatii generale? din care sa reiasa cifra de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. (Completare ? Formular din sectiunea formulare ? in original)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Ofertantii vor prezenta certificate/documente (care sa contina data, numar de inregistrare) emise de catre beneficiar din care sa reiasa livrarea a unui sau mai multor produse similare ca natura si complexitate cu cel supus procedurii, a caror valoare sa fie de minim 1.230.000 leifara TVA.Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei se va se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR.
Toate documentele de calificare depuse de ofertanti / sustinatori / asociati / subcontractanti trebuie sa respecte Anexa nr. 2 din Ordinului 509/2011.
2. Informatii privind personalul calificat de specialitate de care dispune sau
al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special
pentru asigurarea controlului calitatii
Toate documentele de calificare depuse de ofertanti / sustinatori / asociati / subcontractanti trebuie sa respecte Anexa nr. 2 din Ordinului 509/2011.
3. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante
1. Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO
9001/2008 sau echivalent in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul sau orice alte documente emise de
organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu
standardele relevante de calitate.
Nota: Nu se accepta completarea ulterioara, cu exceptia situatiei prevazute la art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va accepta ofertantului care inca nu este certificat, prezentarea raportului de audit, numai in conditiile in care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
Nota: Toate documentele de calificare depuse de ofertanti / sustinatori / asociati / subcontractanti trebuie sa respecte Anexa nr. 2 din Ordinului 509/2011.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a face dovada indeplinirii cerintei se vor prezenta: copii dupa contracte, procese verbale de receptie si proces verbal de punere in functiune. Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Mod de indeplinire: Ofertantul va prezenta o declaratie privind informatiile referitoarela personalul/ organismul tehnic deSpecialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. - in originalPentru a face dovada indeplinirii cerintei se vor prezenta Certificat de conformitate CE emis de un organism notificat pentru produsul ofertat. Certificatul trebuie sa fie in termen de valabilitate ?in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mod de indeplinire: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate- In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14296/10.07.13
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2013 11:30
Locul: Sediul Autoritatii Contractante-Birou Achizitii Publice, str. V. Lupu, nr. 62 Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza o noua propunere financiara pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face in plic sigilat la sediul autoritatii contractante.Toate documentele de calificare depuse de ofertanti / sustinatori / asociati / subcontractanti trebuie sa respecte Anexa nr. 2 din Ordinului 509/2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pt Copii "Sf. Maria" Iasi
Adresa postala: str. V. Lupu, nr 62, Localitatea: IASI, Cod postal: 700309, Romania, Tel. +40 232/264266, Email: [email protected], Fax: +40 232/477309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2013 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer