Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie articole de incaltaminte


Anunt de participare numarul 92253/14.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, jud.Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel.0233/211696, Email: [email protected], Fax: 0233/212736
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, jud.Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel.0233/211696, Email: [email protected], Fax: 0233/212736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, jud.Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel.0233/211696, Email: [email protected], Fax: 0233/212736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie articole de incaltaminte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala a Directiei Silvice Neamt, str.Nordului, nr.4
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie articole de incaltaminte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18823000-4 - Incaltaminte pentru munte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 410 perechi bocanci personal teren
- 170 perechi ghete personal birou;
- 54 perechi cizme dama personal birou.
TOTAL: 634 perechi.
Valoarea estimata fara TVA: 80, 336RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1500 lei garantie de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri productie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea urmatoarelor formulare: Informatii generale; declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind calitatea de participant la procedura; declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.Prezentare: certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabil la data deschiderii ofertelor;certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor; prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii de atribuire;
b) ca nu sunt mentiuni cu privire la procedura insolventei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea formularului Informatii generale. Ofertantul trebuie sa aiba o cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin 120.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formular Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii trei ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat (semnat) si indeplinitin ultimii 3 ani cel putin un contract de furnizare produse similare, inclusiv lucrarile aferente, a carui valoare este egala sau mai mare de 70.000 lei, fara TVA, prin completarea si prezentarea formularului Fisa de informatii privind experienta similara, insotit de recomandare sau document constatator eliberat de beneficiar.
Prezentare formular Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora daca este cazul.
Prezentare formular Acord de asociere daca este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2010 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str.Cuza Voda, nr.1, jud.Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/514750, Email: [email protected], Fax: 0234/514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/2104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, jud.Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel.0233/211696, Email: [email protected], Fax: 0233/212736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2009 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer