Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE AUTOCLAVA CU MICROUNDE


Anunt de participare numarul 143927/27.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU METALE NEFEROASE SI RARE-IMNR
Adresa postala: Bdul Biruintei nr.102, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Vulpe, Tel. +40 213522046, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213522049, Adresa internet (URL): www.imnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National de Cercetare-Dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE AUTOCLAVA CU MICROUNDE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul Biruintei nr. 102, Pantelimon, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INCDMNR-IMNR intentioneaza sa atribuie un contract de achizitie publica pentru achizitia unei autoclave cu microunde ce va functiona in cadrul Centrului de cercetare pentru studiul si intensificarea proceselor metalurgice la presiuni si temperaturi ridicate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33191110-9 - Autoclave (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul contractului de achizitie publica este in conformitate cu Caietul de sarcini, care face parte integranta din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
98 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (care trebuie sa fie = 2% din valoarea estimata , dar cel putin egala cu suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art. 2781 din OUG nr. 34/2006) este de 3000.lei.-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile) de la data limita de depunere a ofertelor.- Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 (1) din HG 925/2006. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda dacat in lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii anuntului de participare. Este permisa constituirea garantiei de participare si prin ordin de plata in contul RO71 RNCB 0073 0499 7716 0001, deschis la BCR sector 2 sau fila CEC, confirmate de banca pana la data deschiderii ofertelor sau prin plata in numerar la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei/instrumentul de garantare se prezinta in original.- In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuireIn cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.278ยน lit.a) din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatoruluisumele corespunzatoare, in raport cu valoarea estimata a contractului. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin (2) din HG 925/2006. Este permisa plata cu ordin de plata in contul RO71 RNCB 0073 0499 7716 0001, deschis la BCRsector 2 sau printr-un instrument de garantare, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in 48 ore de la semnarea contractului de achizitie, In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, Axa prioritara 2 ? Competitivitate prin Cercetare, Dezvoltare Tehnologica si Inovare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 prin completarea Formularului B1. Formulsrul B1 va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul.
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 prin completarea Formularului B2. In cazul sustinerii de catre un tert, acesta va completa Formulsrul B8.
- Declaratie privind calitaea de participant la procedura prin completarea Formularului B3
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de taxe si impozite locale eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314/2010, prin completarea Formularului B6.
- Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006prin completarea Formularului B7. Formulsrul B7 va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul INCDMNR-IMNR: dr. Ing. Teodor Velea ? Director General, ec. Marius Scrab ? Director EconomicOfertantului clasat pe primul loc i se vor solicita documentele in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, din care trebuie sarezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de un traducator autorizat si legalizate.Ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita documentele in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile inregistrate la organul competent, vor fi prezentate in ?copie legalizata? sau ?copie lizibila?cu mentiunea conform cu originalulDeclaratie pe proprie raspundere prin completarea Formularului B4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaprincipalelor livrari de echipamente industriale si pentru laborator, efectuate in ultimii 3 ani ce va cuprinde livrarile, valorile, perioada de livrare si beneficiarii.
Experienta similara se va dovedi prin nominalizarea a cel putin un contract in valoare minima de 20000 Euro, sau maxim 4 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 48000 Euro, realizate in ultimii 3 ani.
Informatii cu privire la personalulde care dispune pentru indeplinirea contractului de achizitie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Formularului B.5 Se va mentiona cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei, respectiv se va indica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR penru fiecare an in parteSe vor prezezenta valori, perioade de livrare, beneficiari. Livrarile de produse se confirma prinprezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar mentionat.Se vor prezenta CV-urile personalului propus si documente care demonstreaza calificarea personalului (diplome studii, certificari/ atestate profesionale valabile la data limita de depunere a ofertei)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen livrare
10%
Descriere: Durata minima de livrare: 8 saptamani, Durata maxima de livrare: 14 saptamani
3.
Termen de garantie
20%
Descriere: Ofertele cu termen de garantie mai mic de 1 an vor fi declarate neconforme, iar ofertele cu termen de garantie mai mare de 3 ani vor primi punctajul maxim
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2013 10:30
Locul: Bd. Biruintei nr. 102, Pantelimon, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, reprezentantii autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa prioritara 2 ? Competitivitate prin Cercetare, Dezvoltare Tehnologica si Inovare
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele situate pe primul loc au acelasi punctaj, va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai mic. Pentru vizualizarea documentelor de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii semnate electronic (programul este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac conform prevederilor art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU METALE NEFEROASE SI RARE-IMNR
Adresa postala: B-dul Biruintei nr. 102, ,Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Tel. +40 213522046, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213522049, Adresa internet (URL): www.imnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2013 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer