Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE AUTOGREDER


Anunt de participare numarul 52518/15.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BISTRET (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: com.Bistret, jud. Dolj, Localitatea: Bistret, Cod postal: 207065, Romania, Punct(e) de contact: Luciana Ionescu, Tel.0251355011, Email: [email protected], Fax: 0251355550
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE AUTOGREDER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CONSILIUL LOCAL BISTRET, JUDETUL DOLJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AUTOGREDER
DATE TEHNICE
Tipul masinii: AUTOGREDER
An fabricatie: 2007-2008
Ore/km functionare: 0 ore functionare
Greutate operativa : MAI MARE SAU EGALA CU 15.000 kg
Motor : MAXIM sau egal cu 6 cilindrii; MAXsau egal cu 5, 88 litri; cel putin sau egal cu 215 CP, tranzmisie ZF, schimbarea vitezei si a directiei de mers sunt controlate de un micro-procesor, comanda electrica, 6 viteze inainte si 3 viteze inapoi,
Sistem hidraulic 16 Mpa cu : pompa hidraulica cu debit variabil, permitandajustarea debitului in functie de sarcina; pompa se comuta automat pe pozitia cu debit 0 atunci cand comenzile nu sunt activate , debit maxim 95l/min; presiune maxima 200 bari duce implicit la reducerea consumului de carburant.
Frane: discuri in baie de ulei cu comanda hidraulica, ce actioneaza asupra celor 4 roti din tandem; frana de mana- cu disc pe cardan.
Lama centrala-MAI MARE DE 3.000 mm lungimex 500 mm inaltime, cu profil eliptic;rotirea , deplasarea laterala, verticala si inclinarea controlate hidraulic
Lama frontala tip buldozer MAI MARE DE2.000 mm latimex 750 mm inaltime; sacrificator 5 dinti
Cabina : suspensie elastica ;2 usi de acces(stanga/dreapta);scaun ajustabil cu suspensie pneumatica;sistem de incalzire racire tip klima.
-sisteme de iluminare, semnalizare, oglinzi, elemente de siguranta, conform normelor europene
Garantie 18LUNI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522200-6 - Gredere si nivelatoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1(UNU)AUTOGREDER
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 1000 EURO SAU ECHIVALENT LEI LA CURSUL INFO EURO DIN DATA DE 01.06.2008
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT PHARE 90% SI BUGET LOCAL 10%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PT.OFERTA COMUNA SE VA LEGALIZA ASOCIEREA PT.OFERTA CISTIGATOARE;PT. SUBCONTRACTARII SE VOR MENTIONA PARTILESUBCONTRACTATE SI DATELE DE RECUNOASTERE A SUBCONTRACTANTILOR
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Prezentare Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 formular ACerinta obligatorie: completare formular B declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G.nr.34/2006.-Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor-original sau copii legalizate-formulare tip eliberate de autoritatile competente.Cerinta obligatorie: -Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial
-Copie dupa Actul constitutiv (Contractul de societate sau Statutul, actele aditionale, codul CAEN)
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (original)
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte:
-Prezentarea ultimului bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
-Indicatori economici solicitati: lichiditate genrala (active circulante/datorii curente x 100)=100%; solvabilitate petrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)=30%
-Prezentarea fisei de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani formular B2. Valoarea medie a cifrei de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani trebuie sa fie 90.000 EURO lei.
-Scrisoare de bonitate bancara din care sa rezulte solvabilitatea si lichiditatea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte:
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere formular F
-C.V.-urile personalului de conducere responsabil direct de indeplinirea contractului.
Cerinte:
-Copie dupa Certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2001sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
- Copie dupa Certificatul care atesta asigurarea calitatii mediului SR EN ISO 14001:2005 .
.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET
90%
Descriere:
2.
GARANTIE
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2008 12:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI LOCAL BISTRET
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE LICITATIE, REPREZENTANTI AUTORIZATI OPERATORI ECONOMICI, REPREZENTANT UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de grant nr.PHARE RO2005/017-553.01.03.06 DJ 542Denumire proiect : , ,Reforma administratiei publice in domeniul descentralizarii si deconcentrarii in domeniul serviciilor voluntare pentru situatii de urgenta , in comuna Bistret, judetul Dolj
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUCURESTI, SECTOR 3, STR.STAVROPEOLOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118095, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL LOCAL BISTRET
Adresa postala: BISTRET, NR.1004, Localitatea: BISTRET, Cod postal: 207065, Romania, Tel.0251355011, Email: [email protected], Fax: 0251355550
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE DE LA DATA COMUNICARII REZULTATULUI LICITATIEI
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL BISTRET
Adresa postala: BISTRET, NR1004, Localitatea: BISTRET, Cod postal: 207065, Romania, Tel.0251355011, Email: [email protected], Fax: 0251355550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2008 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer