Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Achizitie autogunoiera compactoare"


Anunt de participare numarul 50605/23.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA URZICUTA (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: STR. CALEA CRAIOVEI NR 40, URZICUTA-DOLJ, Localitatea: Urzicuta, Cod postal: 207600, Romania, Punct(e) de contact: DUMITREL-TITEL STOENESCU, Tel.0251.317619, Email: [email protected], Fax: 0251.317795
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Achizitie autogunoiera compactoare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii Contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia se va face prin cumparare. Obiectul contractului "Autogunoiera compactoare" Cod CPV 34144511-3 "Vehicule de colectare a deseurilor menajere". Achizitia se face in cadrul Proiectului " Sistem de colectare selectiva a deseurilor menajere solide in comuna Urzicuta", proiect finantat prin PHARE 2005 RO - 017-553.01.03.06
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform "Caiet de sarcini"
Valoarea estimata fara TVA: 85, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.06.2008 pana la 15.07.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita Garantie de participare in valoare de 2000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat prin Phare 2005, linia de finantare PHARE 2005 RO /017-553.01.03.06.Platile vor fi facute de Consiliul Local Urzicuta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul sa nu se afle in situatiile prevazute de art. 180
si 181 din HG nr. 925/2006, cu modificarile ulterioare.
Cerinte obligatorii pentru persoane juridice din Romania:
-certificat privind plata datoriilor catre bugetul de stat consolidat, valabil la data licitatiei (original sau copie legalizata)
-certificat privind plata datoriilor catre bugetul local, valabil la data licitatiei (original sau copie legalizata
- certificate de inregistrare ORC (copie)
- certificat constatator emis de ORC, din care sa rezulte obiectul de
activitate, sediul social, etc., precum si faptul ca nu sunt inscrise
mentiuni conform art. 21 din Legea nr. 26/1990 (valabil 1 luna de la data
emiterii) sau declaratie pe propria raspundere.
Cerinte obligatorii pentru persoane juridice din strainatate:
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta
din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil pe ultimii
3 ani;
Nivel minim impus:
- cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: 50.000 euro;
- asigurarea riscului profesional.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate prin care se atesta ca indepliniti standardele de calitate pentru produsele ce vor fi livrate; Autorizare pentru livrarea produselor /autorizatie pentru comercializarea produselor, emisa de catre producatorul produselor ofertate; Lista principalelor livrari de produse in anul 2007 completare si prezentare; Standarde de asigurarea calitatii ; Standarde de protectia mediului .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
PHARE 1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la casieiria Autoritatii contractante cu numerar sau ordin de plata in contul Autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2008 12:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local Urzicuta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie in Proiectul "Sistem de colectare selectiva a deseurilor menajere solide in comuna Urzicuta". Proiectul este finantat din fonduri PHARE linia de finantare PHARE 2005 RO 2005/017-553.01.03.06
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos, nr 6, sect 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010837, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos, nr 6, sect 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010837, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Consiliului Local Urzicuta, Judetul Dolj
Adresa postala: Str. Calea Craiovei, nr. 40, , Localitatea: Urzicuta, Localitatea: Urzicuta, Cod postal: 207600, Romania, Tel.0251.317619, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2008 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer