Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie autotren forestier cu brat hidraulic


Anunt de participare numarul 138167/14.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SEAP si DIrectia Silvica Arad
Adresa postala: www.e-licitatie.ro si Str.Episcopie, nr.48, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Tel. +40 257280261, In atentia: Ing.Cuzman Avram, Email: [email protected], Fax: +40 257280361
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP si DIrectia Silvica Arad
Adresa postala: www.e-licitatie.ro si Str.Episcopie, nr.48, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Tel. +40 257280261, In atentia: Ing.Cuzman Avram, Email: [email protected], Fax: +40 257280361
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP si DIrectia Silvica Arad ( garantia de participare in original)
Adresa postala: www.e-licitatie.ro si Str.Episcopie, nr.48, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Tel. +40 257280261, In atentia: Ing.Cuzman Avram, Email: [email protected], Fax: +40 257280361
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie autotren forestier cu brat hidraulic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul O.S.Savirsin
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumparare in rate a unui autotrailerforestier cu brat hidraulic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34137000-6 - Vehicule de ocazie pentru transportul de marfuri (Rev.2)
71631200-2-Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autotrailer forestier pt. busteni, cu brat hidraulic
Valoarea estimata fara TVA: 580, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 11 000 lei. In masura in care ofertantul inainteaza o contestatie si Consiliul o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4360 lei(conf.art.278^1, alin.1, lit.b din OUG nr.34 / 2006 ). Garantia se constituie prin depunere in numerar la casseria DS Arad/prin virament bancar in contulDS Arad, deschis la Trezoreria Arad, cu numarul RO 57 TREZ 0215069XXX008354/printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, de catre o societte bancara sau de asigurari.Garantia de participare se va depune la sediul Directiei Silvice Arad, in original, conf.art.86 din HG 925 / 2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.In situatia in care ofertantii beneficiaza de prevederile Legii nr.346 / 2004au obligatia de a depune in SEAP dovada ca sunt I.M.M Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4)din HG 925 / 2006 se aplica in mod corespunzator. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM ? urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii, provenite din procesul de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare: 1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? 3.Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006(se va prezenta de ofertanti si daca este cazul de ofertanti asociati/terti sustinatori.Tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181, lit.a, c^1 si d din OUG nr.34 / 2006); 4.Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? persoane cu responsabilitati in derularea procedurilor de achizitie : Meches Mircea, Bradean Florica, Trifon Daniel, Pascalau Mircea, Mustata Dan, Cuzman Avram, Toader Emil;5.Atestat fiscal privind situatia datoriilor la bugetul de stat ? in luna antarioara depunerii ofertei;6.Certificat fiscal privind obligatiile de plata la bugetele locale ? in luna anterioara depunerii ofertei. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct.5 si 6 sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34 / 2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa nu fie eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de datadepunerii ofertelor, din care sa reiasa faptul ca obiectul de activitate principal sau secundar contine obiectul procedurii. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Persoane juridice/fizice straine - Respectarea prevederilor art.182 din OUG nr. 34 / 2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 1060000 lei. Se va declara cifra de afaceri globala, pe ultimii trei ani, atat in lei, cat si in euro. Se va lua in calcul cursul mediu anual(lei/euro) comunicat de BNR.Si pentru alte valute se va lua in considerare echivalenta cursului stabilita de BNR .Se va completa formularul "Informatii generale".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada: - ca a furnizat in ultimii 3 ani produse similare in valoare de minim 580000 lei.Cerinta privind nivelul impus pentru experienta similara poate fi realizata prin prezentarea cel putin a unui contract de furnizare produse similare.Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Ofertantii trebuie sa faca dovada unui service autorizat RAR si agreat de producatorul autoplatformei ofertate in Arad. Pentru ca aceasta cerinta sa fie indeplinita, ofertantul trebuie sa asigure service-ul cu cel putin o unitate specializata avand sediul sau punctul de lucru in judetul Arad.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2012 10:00
Locul: Directia Silvica Arad - Secretariat, Arad, Str.Episcopiei, nr.48
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorul/Directorul operatorului economic sau imputernicitii acestuia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul a doua sau mai multe oferte egale, situate pe primul loc, departajarea ofertelor cu preturi egale se va face in urma unei noi ofertari, dupa solicitarea de clarificari transmisa de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In teremen de 10 zile, incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a vreunui act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Arad-serv.juridic
Adresa postala: Str.Episcopiei, nr.48., Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Tel. +40 257280261, Email: [email protected], Fax: +40 257280361
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer