Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie autoturisme in leasing pe o pereioada de 5 ani.


Anunt de participare numarul 57924/09.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: Directia Silvica Arad, str.Episcopiei 48, Localitatea: Arad, Cod postal: 31084, Romania, Punct(e) de contact: Ing.Emil Toader, Tel.0257280261, Email: [email protected], Fax: 0257280361, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie autoturisme in leasing pe o pereioada de 5 ani.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Directia Silvica Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a 6 buc. autoturisme de teren in leasing.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc. autoturism de teren cu cilindree intre 2500-3000cmc, 1 buc. autoturism de teren cu cilindree pina la 2300 cmc, 3 buc.autoturisme utilitare cu bena 2200-2500 cmc, 1 buc. autoturism berline 1800-1900 cmc.
Valoarea estimata fara TVA: 545, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 10.900 lei cu scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata; Garantia de buna executieeste 5 % din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii de investitii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere participativa.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formulare: Informatii generale;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;Certificat fiscal eliberat de compartimentul Impozite si Taxe locale, care sa ateste ]ndeplinirea obligatiilor la 30.06.20
-Certificat de atestare fiscala privind plata la bugetul general consolidat la 30.06.2008.
-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.08.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil.Cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formular: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Lista unitatilor de service;Autorizatii de livrare din partea producatorilor;Cel putin 2 recomandari din partea altor beneficiari.
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si indeplinit cel putin un contract de furnizare de produse similare, a carui valoare este mai mare sau agala cu 200.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5065/30.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2008 12:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Toti ofertantii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Str.Constitutiei 34, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 360084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Comisia Nationala de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravapoleos 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104648
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta a actului nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al DSArad.
Adresa postala: Str.Episcopiei 48, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Tel.0257280261, Fax: 0257280361
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2008 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer