Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Bitum , conform documentatie de atribuire si caiet de sarcini


Anunt de participare numarul 143173/18.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. CITADIN S.A.
Adresa postala: Bd.Tudor Vladimirescu 32C, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700310, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Iorga, Tel. +40 0232240884, Email: [email protected], Fax: +40 0232240884, Adresa internet (URL): http: //www.citadinis.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Bitum, conform documentatie de atribuire si caiet de sarcini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Baza de Productie SC CITADIN SA din Sos. Iasi ? Tomesti km.1
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Bitum, conform documentatie de atribuire si caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Achizitie BitumD 50/70 = 1700 TO , conform documentatie de atribuire si caiet de sarcini.
Lot 2 - Achizitie BitumD 70/100 = 300 TO , conform documentatie de atribuire si caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 320, 016RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Achizitie BitumD 50/70= 1700 TO; Garantia de particip este de 107.489, 35 lei;Achizitie BitumD 70/100= 300 TO; Garantia de particip este de 18.910.98 lei;Conf. Art.86 alin.(1) din HG 925/2006. Garant de particip se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in docum de atribuire.Valabil garantiei pentru particip: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui, conf.Art.86 din HG nr.925/2006 in Cont RO13BRDE240SA24175452400 deschis la BRD Iasi astfel : a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii;b) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c) Pentru I.M.M.-uri garantia de participare va fi redusa cu 50 % si va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria IMM.Ofertantul pierde garantia de participare, conform art.87, alin.(1) din HG nr.925/2006 daca: a)isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia in perioada de valab a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. Data la care se va face echivalenta leu/euro la cursul BNR stabilit cu 5 zile inainte de data depunerii ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de Achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d)ofertantul va depune contestatie la CNSC si acesta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut, conform Art.278L1 lit.b) din OUG 34/2006 este de: 8.097, 44 lei pentru Lot 1.4.725, 54 lei pentru Lot 2. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : orice instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara (Formulal nr. 13), sau societate de asigurari, in favoarea SC CITADIN SA, retineri succesive din valoarea lunara a facturilor in acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului competent un cont de dispozitie distinct la dispozitia autoritatii contractante ( HG 1045/2011). Prima depunere va fi de minim 0, 5 % din valoarea totala a contractului prevede acestuiaofertantul va opta pentru una din modalitati in oferta financiara.Pentru Bitum , Garantia de buna executie se va constitui in cuantum, de 5% din valoarea fara TVA a contractului in conformitate cu dispozitiile Art.90 din HG nr.925/2006 modificat prin HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? prezentare formular 2 Cerinta obligatorie.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (actualizat prin Legea 278/2011) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? prezentare formular 3. Cerinta obligatorie ;Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - prezentare formular F4. Cerinta obigatorie;Cerinta nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - prezentare formular 5. Cerinta obigatorie;Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 Cerinta obligatorie - Prezentare formular 6. Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume:
1. Marius Ionescu ? Director General;2. Barzu Kristian ? Director Tehnic
3. Maria Gheorghiu ? Director Economic;4. Popa Cristina ? Sef Serv. Contabilitate;
5. Iorga Catalin ? Sef Serv. Achizitii
6. Tabarcea Gabriela ? Sef Serv. JuridicCerinta nr. 6 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art.9 din Ordin ANRMAP 509/2011). Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 1 Certificat constatator, informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte : - domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
-pentru persoane juridice straine : orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana;
-certificatul constatator se poate prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (in conformitate cu prevederile Art.5 din Ordin ANRMAP nr.509 din 14 septembrie 2011) cu mentiunea ca ofertantul clasat pe primul loc, inaintede transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte in original/copie legalizata certificatul constatator de la ORC. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Cerinta obligatorie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri - Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani . Valorile vor fi exprimate in lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinireFormularul 7 cu Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionateLista a principalelor livrari de produse in domeniul achizitiei efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse, se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare in ultimii 3 ani: - 1 document/certificat din care sa reiasa furnizarea de produse in domeniul achizitiei.
NOTA: Certificatele/documentele pot fi prezentate in oricare din urmatoarele
forme: original, copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si
stampilata pe fiecare pagina pentru ?conformitate cu originalul? de catre
reprezentantul legal al ofertantului.Se solicita prezentarea declaratiilor de conformitate ale produselor cu cerintele impuse de standardele in vigoare, eliberate pe baza certificatelor de conformitate emise de organismele abilitate.
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionateSe vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent. Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea. NOTA: Documentul solicitat se poate prezenta in urmatoarele forme: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrulFormularul 8.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrulFormularul 16.Certificate sau alte documente emise de organe abilitate care sa ateste conformitatea produselor.Modalitatea de indeplinireCertificat SR EN ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2013 12:00
Locul: Adresa : Bd.Tudor Vladimirescu 32C, Localitatea: Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ing. Catalin Iorga, cons. jr. Gabriela Tabarcea, ing. Ungureanu Petru, ing. Mihai Teodorescu, ec. Cristina Popa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv. Juridic din cadrul SC CITADIN SA Iasi
Adresa postala: Adresa postala: Bd. Tudor Vladimirescu NR.32 C, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700310, Romania, Tel. +40 0332884129, Email: [email protected], Fax: +40 0232/240884, Adresa internet (URL): www.citadinis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2013 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer