Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie bunuri europubele, eurocontainere si saci menajeri


Anunt de participare numarul 82355/16.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BALESTI (PRIMARIA COMUNEI BALESTI)(CONSILIUL LOCAL BALESTI)
Adresa postala: BALESTI, Localitatea: Balesti, Cod postal: 217045, Romania, Punct(e) de contact: ARISTICA PAICU, Tel.0253210890, Email: [email protected], Fax: 0253210890, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie bunuri europubele, eurocontainere si saci menajeri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: comuna Balesti, jud. Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie bunuri europubele, eurocontainere si saci menajeri, in cadrul proiectuluiExtinderea si modernizareasistemului de gestionare a deseurilor, o prioritate a planuluide dezvoltare locala pentru comuna Balesti, judetul Gorj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de bunuri:
- europubele 120 l 2930 buc , - europubele 240 l - 90 buc;
- eurocontainere 1100 l - 110 buc;
- saci pentru deseuri menajere60 l 7800 pachetex 20 buc = 156.000 buc ;
- saci pentru deseuri menajere 120 l -4000 pachetex 10 buc = 40.000 buc ;Contractarea se va face la pachet pentru toate bunurile.
Valoarea estimata fara TVA: 507, 322RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 10000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin PHARE 2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune (art.44/OUG 34/2006).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina:
Declaratie privind eligibiltatea, in conformitate cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.
Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 OUG nr. 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiilor catre asigurarile sociale de stat in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor.
Copie dupa Certificatul Unic de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare, din care sa rezulte obiectul de activitate/ altele echivalente.
CertificatConstatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru ofertantul careparticipa , in mod individual , sau ca asociat , la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica - in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Pentru persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cuprevederile legaledin tara in care candidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile (echivalente ale acestora) pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 3 ori valoarea contractului. Profit net pozitiv pe ultimul an contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care sa ateste personalul de care dispune. Sistemul de management al calitatii. Echipament necesar derularii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3 contracte de furnizare similare ca valoare si complexitate. Se solicita prezentarea a minim trei contracte de furnizare produse a caror valoare sa fie cel putin egala cu valoarea supusa licitatiei, pentru fiecare contract, si care sa ateste furnizarea unor produse similare. Documente care sa ateste aceste livrari, mostre, descrieri, fotografii, fise tehnice. Documente care sa ateste existenta personalului de specialitate. Documente privind dotarea cu echipamente tehnice. Certificate ISO 9001, sau echivalente pentru furnizor si pentru producatorul bunurilor. Certificatele trebuie sa fie emise pentru domeniul de activitate supus licitatiei.Declaratie privindrespectarea normelorUE de origine a bunurilor.Declaratie privind respectarea normelor UE privind conditiile de mediu.Declaratie privind respectarea normelor sanitare in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F 3/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2009 10:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local Balesti, comuna Balesti, jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor, conf. art.33, din HGR nr.925/2006. Observatori din partea M.F.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract finantat prin Programul PHARE 2006
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Balesti
Adresa postala: comuna Balesti, jud. Gorj, Localitatea: Balesti, Cod postal: 217045, Romania, Tel.0253-210890, Email: [email protected], Fax: 0253-210890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2009 17:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer