Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Carburanti auto in forma lichida


Anunt de participare numarul 146613/17.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATI
Adresa postala: STR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A, Localitatea: Galati, Cod postal: 800435, Romania, Punct(e) de contact: PUSCOI DANIELA, Tel. +40 236322727, In atentia: BIROU ACHIZITII, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 236322727, Adresa internet (URL): www.ecosalgl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciu Public de Salubritate subordonat autoritatii locale
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII DE SALUBRITATE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Carburanti auto in forma lichida
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Galati, str. Nufarului, nr. 24-26
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 549, 000 si 4, 245, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru , achizitorul poate incheia contracte subsecvente lunar, trimestrial sau semestrial, in functie de necesitati. Val min acord cadru lot 1=49000 lei, val max acord cadru lot 1=245000 lei, val min acord cadru lot 2 = 500000 lei, val max acord cadru lot 2=4245000 lei.Val celui mai mare cont subse lot 1=122500 lei, val celui mai mare contr subsec lot 2=1500000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie - Carburanti auto in forma lichida- Benzina fara plumb -CodCPV 09132100-4 , MOTORINA euro 5- Cod CPV09134200-9
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimarea cantitatilor pentru acordul cadru Lot 1
a. minim 10.000 litri benzina =49.000lei/ val.minima benzina
b. maxim 50.000 litri benzina = 245.000 lei/ val.maxima benzinaEstimarea cantitatilor pentru primul contract subsecvent Lot 1
a. minim 10.000 litri benzina =49.000lei/ val.minima benzina
b. maxim 20.000 litri benzina = 98.000 lei/ val.maxima benzinaEstimarea cantitatilor pentru acordul cadru Lot 2
c. minima 100.000 litri motorina =500.000lei/ val.minima motorina
d. maxima 800.000 litri motorina = 4.000.000lei/ val.maxima motorinaEstimarea cantitatilor pentru primul contract subsecvent Lot 2
c. minima 100.000 litri motorina =500.000lei/ val.minima motorina
d. maxima 400.000 litri motorina = 2.000.000lei/ val.maxima motorina
Valoarea estimata fara TVA: intre 549, 000 si 4, 245, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare trebuie sa fie < 2%, din valoarea estimata adica de- 4900 lei pentru Lotul I, - 15560 lei pentru Lotul II, conform art. 43?1 din Ordonanta nr. 34/2006.Cuantumul garantiei ce se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC, conform art. 278^1 din Ordonanta nr. 34/2006 este de 2450 lei pentru Lotul I si 7779, 99 lei pentru Lotul II .Garantia de participare se va constitui prin una din modalitatile: a) ordin de plata, in contul autoritatii contractante in contul de garantii RO68TREZ3065006XXX011193 al SERVICIULUI PUBLIC ECOSAL, deschis la Trezoreria Galatib) numerar la caseria SERVICIULUI PUBLIC ECOSALc) scrisoare de garantie bancara, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea SERVICIULUI PUBLIC ECOSALTermenul de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile, egal cu perioada de valabilitate a a ofertei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.In cazul ofertantilor ce se incadreaza in categoria IMM garantia de participare se reduce la jumatate. Declaratiile intocmite conform anexei nr.1 la Legea nr. 346/2004 ? Formularul nr.13? se vor anexa scrisorii de inaintare, in afara plicului. Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual este de 5% din valoarea contractului, fara TVA, 2, 5% pentru IMM uri.Modul de constituire: - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1. Prezentarea Formularulnr.1: Declaratie privind eligibilitatea - a fost solicitatapentru a se putea dovedi neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006.
1.2 Prezentarea Formularul nr. 2 - ??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta? - a fost solicitata pentru a se putea dovedi neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006;.
1.3 Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre stat (ANAF), care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform Legii 126/2012, in oricare din formele : original/copie lega;izata/copie conform originalul .1.4 Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor locale care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform Legii 126/2012, in oricare din formele : original/copie lega;izata/copie conform originalul .1.5 Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta - solicitat pentru a se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
1.6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 - a fost solicitata pentru a se putea dovedi neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006.
Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Director Economic ? Pucheanu Ionut - Florin
Director Tehnic ? ing. Ionescu Ion
Director economic ? ec. Diculescu Dumitru
CFP ? ec. Lungu Profira
Membri comisiei de evaluare ;Sef serviciu administrativ/achizitii Puscoi Daniela ? presedinte;Ec. Toma Roxana? membru ;Ec. Stan Adela? membru;Cons. Juridic Burlibasa Maria ? membru;ing. Tocu Nicu- membru,
Membride rezerva ai comisiei de evaluareContabil Chivu Tudorita ? membru;Cons. Juridic Sava Neculai ? membru;Sef sectie menaj straziTasca Vasile? membru . Certificat constatator emis de ORC (original sau copie legalizata) - a fost solicitat pentru a face dovada unei forme de inregistrare. Din certificat sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuiesa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea formularul ?Informatii generale? - a fost solicitat pentru a fi posibila vizualizarea datelor de identificare a fiecarui ofertant in parte, a datelor de contact si a adresei sediului social, informatii utile pentru transmiterea eventualelor clarificari sau a rezultatelor procedurii de atribuire a contractului.
Din fisa de informatii generale va rezulta : sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, persoana de contact, contuldeschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura, precum si contul garantiei de buna executie.
Cerinta minima obligatorie, pentru lotulI:
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie mai mare sau egala cu 245.000 leiCerinta minima obligatorie, pentru lotul II:
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie mai mare sau egala cu 3.000.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul ?Informatii generale?. Pentru calculul echivalentei, se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR/BCE, pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie furnizare produse petroliere - au fost solicitate pentru a confirma capacitatea si dreptul titularului de a exploata depozitele de produse petroliere si statiile de alimentare cu produse petroliere si gaze lichefiate in conditii ce nu admit sau previn avariile industriale, incendiile si accidentele de munca.
Certificate sau alte documentecare atesta conformitatea produselor ? au fost solicitatepentrua se vedea daca specificatiile tehnice si de calitate sunt elaborate pe baza prevederilor HG 15/2006 referitoare la modificarea si completarea HG 689/2004 privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata a combustibililor, respectiv a benzinei si motorinei. In cazul inlocuirii sau modificarii ulterioare a acestor hotarari cu alte hotarari sau ordonante ale Guvernului, nivelul de calitate al combustibilului ce se va livra va trebui sa fie in conformitate cu noile cerinte de la data intrarii in vigoare a acestora.
Formularul nr. 6B Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii side mediu (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul). Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente) - au fost solicitate pentru a confirmaincadrarea in standardele legale privindasigurarea calitatii si protectiei mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autorizatie furnizare produse petroliereCertificate sau alte documentecare atesta conformitatea produselorLista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In faza finala a licitatiei electronice vor participa operatorii economici inregistrati in SEAP si ofertele declarate la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu art. 165, alin 2 din OUG 34/2006.Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este in baza criteriului de atribure "pretul cel mai scazut" astfel : lotul 1 = pret in lei/litru; lotul 2 = pret in lei/litru.Operatorii economici nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie si nu pot vedea cea mai buna oferta Numarul de runde licit. electr: 1. Licit electr incepe la 2 zile lucratoare de la invitatie. Durata runda: 1 zi. Nu se va utiliza pasul de licitatie. Daca dupa licit. electr 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, autorit. contr. va solicita depunerea de noi oferte in plic inchis, in vederea departajarii. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a depune la autoritatea contractanta noua oferta financiara.Numarul de runde electronice :1.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2013 10:30
Locul: sediul SERVICIUL PUBLIC ECOSAL, str. Prelungirea brailei nr. 7A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa pe langa Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Declaratie privind respectarea regulilor obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii?. Ofertantul este obligat sa indice in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, conform reglementarilor in vigoare la nivel national.Daca dupa licitatia electronica 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, autoritatea contractata va solicita depunerea de noi oferte in plic inchis, in vederea departajarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atacPersoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal(art 256^2, lit 6 din OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATI
Adresa postala: str. Prelungirea Brailei, nr. 7-A, Localitatea: Galati, Cod postal: 800435, Romania, Tel. +04 0236322727, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +04 0236322727
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2013 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer