Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie combustibili pentru toate salinele SNS SA


Anunt de participare numarul 145156/25.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala a Sarii - SA
Adresa postala: Calea Victoriei 220, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Punct(e) de contact: Ana - Maria Nastase, Tel. +40 213178981, In atentia: Daniel Aldea, Email: [email protected], Fax: +40 213178980, Adresa internet (URL): www.salrom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate nationala
Activitate (activitati)
Altele: extractia sarii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie combustibili pentru toate salinele SNS SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Slanic Prahova, jud. Prahova- Rm Valcea, jud. Valcea- Ocna Dej, jud. Cluj- Praid, jud. Harghita- Ocna Mures, jud. Alba- Cacica, jud. Suceava- Tg. Ocna, jud. Bacau
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse petroliere pentru toate sucursalele SNS SA si de servicii aferente furnizarii acestor produse petroliere, respectiv de transport DDP la salinele SNS SA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
09000000-3-Produse petroliere, combustibil, electricitate si alte surse de energie (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
09135100-5-Pacura pentru incalzirea locuintelor (Rev.2)
09200000-1-Petrol, carbune si produse petroliere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Diversi combustibili astfel: Lot 1 - Motorina euro 5 ? 1846 toneLot 2 ? Combustibil Tip M ? 75 toneLot 3 ? Fluid izolant ? 400 toneLot 4 ? Combustibil lichid usor tip 3 ? 45 toneLot 5 ? Combustibil lichid greu ? 45 tone
Valoarea estimata fara TVA: 11, 544, 280 RON
Valoarea estimata fara TVA: 11, 544, 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de: - Lot 1 ? 112.000 lei; - Lot 2 ? 4565 lei; - Lot 3 ? 5170 lei; - Lot 4 ? 2.000 lei; - Lot 5 ? 3.300 lei Perioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Daca ofertantul este IMM, indeplinind cond. prevazute de Legea nr. 346/2004 cu modif. si completarile ulterioare, acesta poate depune GP in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii doc. doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta decat leul se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile inainte de data publicarii anuntului de participare. Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO44BRDE445SV65087244450 deschis la BRD sucursala Doroban?i, sau ?printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara (Formularul anexat nr. 11) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original. Neconstituirea GP pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. GP se elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. Restituirea GP se face pe baza unei cereri depuse la sediul SNS SA ? Serviciul Achizitii, indicand contul bancar si banca unde se vor vira banii si denumirea procedurii (Formular nr. 10). In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii, pentru situatiile de executare totala sau partiala mentionate in prezentul subcapitol, a tuturor membrilor asocierii. Furnizorul se obliga sa constituie GBE a contractului, in cuantum de 7% din val. contractului, fara TVA.GBE a contractului se constituie printr-un instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, depus de furnizor la sediul achizitorului, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, ce va deveni anexa la contract. sau GBE a contractului se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile introduse de furnizor la plata. Furnizorul are oblig. de a deschide un cont special la dispozitia AC, la o banca agreata de ambele parti contractante, si sa depuna in acest cont o suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val.contractului. Furnizorul va preda AC, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, o scrisoare vizata de banca din care sa rezulte contul special si conditiile in care se poate ridica garantia (numai cu acordul scris al achizitorului). AC urmeaza sa alimenteze acest cont pana la concurenta sumei stabilita drept GBE. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea furnizorului. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste, nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra GBE, achizitorul are oblig.de a notifica acest lucru furnizorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile contractuale privind cantitatea si calitatea produsului livrat. Achizitorul are dreptul de a executa GBE in cazul in care furnizorul intarzie livrarea combustibilului peste termenul prevazut. Achizitorul va restitui GBE in termen de 14 zile de la data receptiei ultimei livrari, dc nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Completarea Formularului 1, in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Completarea Formularului 2, in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Completarea Formularului 3, in original.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie sau care sunt direct implicate inorganizarea procedurii de achizi?ie sunt urmatoarele: Director General ? Aurel Bucur;Director Economic ? Adrian Voicu;Muraru Gabriel ? Director TIC;Francisc Torpenyi ? Director TehnicGrudnicki Nicolae ? Director Productie;Tanasa Lucia ? Director Vanzari;Ciobotaru Ciprian ? Director Management;Radu Ene ? Director TurismSef Serviciu ? Daniel AldeaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Completarea Formularului 4, in original. - Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) precum si certificat de rezidenta fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.- Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic.- Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de reprezentantii legali, obiectul de activitate. Informatiile inscrise in certificatul constatator sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract;c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotitede traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.e. Documente care dovedesc forma de inregistrare vor contine datele actuale ale operatorului economic.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta Formularul 5 ? informatii generale. Pentru valorile exprimate in alta valuta decat leu, se va utiliza cursul leu/valuta mediu comunicat de BNR sau de BCE pentru fiecare an in parte. Se vor prezenta bilanturile contabile corespunzatoare exercitiilor financiare incheiate pentru anii 2010, 2011, si 2012 vizate si inregistrate de organele competente. Bilanturile se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante. Nota: Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabile sau alte documente edificatoare, echivalentele documentelor solicitate pentru ofertantii romani, in copie, insotite de traducerea in limba romana a acestora.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. (formular 6 +anexa). Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Certificarea Sistemului de Management al calitatii ISO 9001-2008 sau a oricarui standard echivalent emis de organisme stabilite in alte tari ale U.E.;
Certificarea Sistemului de Management al mediului ISO 14001-2002, in domeniul solicitat .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind experienta similaraStandarde de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S020-030615 din 29.01.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2013 12:00
Locul: Calea Victoriei, nr. 220, sector 1 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original, copie legalizata si/sau copie in vederea participarii la procedura. In cazul tranzactiei incheiate, furnizorul (contrapartea) va constitui garantia de buna executie in procent de 7% din valoarea fara TVA a contractului, conform propunerii de contract. Contractul de furnizare se va incheia in conditiile din anuntul de participare, conform propunerii de contract anexate. Insusirea clauzelor contractuale, eventualele obiectiuni asupra prevederilor contractului de furnizare, precum si precizarea modului de constituire a garantiei de buna executie a contractului se vor alatura in cadrul unor declaratii, in plicul cu documentele de calificare. Daca doua sau mai multe oferte admisibile contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret si sunt clasate pe locul 1 autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: calea victoriei nr 220, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Tel. +40 213178990, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.salrom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2013 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer