Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie costume de vara pentru personalul silvic


Anunt de participare numarul 67796/30.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Resita
Adresa postala: Str. Petru Maior, Nr. 69 A, ,Localitatea: Resita, Cod postal: 320100, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Paza si Protectie, Tel.0255216533, In atentia: Stroe Dan, Tel. 0730653439, Fax: 0255222645
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Resita
Adresa postala: Str. Petru Maior, Nr. 69 A, ,Localitatea: Resita, Cod postal: 320100, Romania, Tel.0255216533, In atentia: Stroe Dan, Tel. 0730653439, Fax: 0255222645
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Resita
Adresa postala: Str. Petru Maior, Nr. 69 A, Secretariat, Localitatea: Resita, Cod postal: 320100, Romania, Tel.0255216533, In atentia: Stroe Dan, Tel. 0730653439, Fax: 0255222645
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA SI EXPLOATARI FORESTIERE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie costume de vara pentru personalul silvic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Silvice Resita si al subunitatilor de pa raza judetului Caras-Severin.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie achizitionarea unui numar de aproximativ 618 costume de vara, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18222100-2 - Costume (barbati); taioare (femei) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului il constituie achizitionarea unui numar de aproximativ 618 costume de vara, astfel: 457 costume de vara teren barbati147 costume de vara birou barbati14 costume de vara birou femei
Valoarea estimata fara TVA: 162, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare de 1000 de lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Statutul societatii in copie, codul unic de inregistrare in copie, declaratie pe propria raspundere cum ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, certificat de atestare fiscala original sau in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2008, vizat de administratia financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate de calitate pentru materialele folosite, care sa ateste compozitia cu respectarea prevederilor ORD. MADR nr. 1305/2005, modificat prin ORD. MADR nr. 332/2006 emise de catre un laborator autorizat (se solicita mostra de material), precum si prezentarea de mostre de costume confectionate conform ordinelor mentionate mai sus, certificat ISO 9001, experienta similara prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca a incheiat contracte similare in ultimii 3 ani, prezentare a listei principalelor produselor livrate in ultimii 3 ani, recomandare de la beneficiarii ultimelor contracte, informatii privind personalul de specialitate, informatii privind utilajele din care sa reiasa faptul ca ofertantul este capabil sa indeplineasca contractul in termenul stabilit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificate de calitate pentru materialele folosite, care sa ateste compozitia cu respectarea prevederilor ORD. MADR nr. 1305/2005, modificat prin ORD. MADR nr. 332/2006 emise de catre un laborator autorizat (se solicita mostra de material), precum si prezentarea de mostre de costume confectionate conform ordinelor mentionate mai sus, certificat ISO 9001, informatii privind utilajele din care sa reiasa faptul ca ofertantul este capabil sa indeplineasca contractul in termenul stabilit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face numerar la casieria unitatii sau cu ordin de plata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2008 10:00
Locul: Directia Silvica Resita, Str. Petru Maior Nr 69 A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Repreyentantii imputerniciti ai societatilor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Judetean Caras-Severin
Adresa postala: Str. Horea, Nr. 2-4, Localitatea: Resita, Cod postal: 320061, Romania, Email: [email protected], Fax: 0255211554
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Resita - Comp. Juridic
Adresa postala: Str. Petru Maior, Nr. 69 A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320100, Romania, Tel.0255216533, Email: [email protected], Fax: 0255222645
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2008 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer